Komentáře ke článku

Mourinho potvrdil přestup Maty do ManUtd

José Mourinho na dnešní tiskové konferenci potvrdil zprávu, která se zdála být jistou již několik dní, a tedy, že Juan Mata směřuje do Manchesteru United. Portugalec dotažení přestupu očekává co nevidět.

280 komentářů

      • avatar
        Izidor, 24.1.2014 20:36

        Tak já mám city ve fotbalu už od malička ale to je jedno, s tou koncepcí s tebou souhlasím. No bohužel odchází i do United, ale tak jestli pomůže okrást o body jak Arsenal, tak City. A nám to pomůže k titulu, tak by to zas tak špatný být nemuselo. I když odchod Maty, mě hodně zasáhl.

    • John.y, 24.1.2014 19:36

      Jednak rozhodnutí vedení a jednak samotného Juana. Mohl říct ne. Ale na té tiskovce Mou říkal, že se ptal Juana jestli bude štastný když odejde a ten řekl že jo. No a pak Mou ještě říkal, že je to škoda, protože mohl být Juan velmi důležitým hráčem. Ale asi zapomněl zmínit, že by musel začít bránit jako Oscar aby ho vytlačil. No škoda takového hráče.

  • Zdenek, 24.1.2014 15:05

    Na tuto zprávu se nedá reagovat nijak pozitivně… snad jen ironicy „BRAVO JOSE“.
    Celou tuhle situaci nechápu a už vůbec nerozumím tomu, proč za něj máme náhradu.

    • avatar
      Windy7, 24.1.2014 17:17

      Náhradu? Mata se nedá nahradit, nějaký Salah není náhrada za něho. Stejně odejde na hostování v létě.

    • SaLaDiN, 24.1.2014 18:17

      O predaju rozhoduje klub, nie hrac. Ako pises, drzi vam niekto pistol pri hlave? Mata urobil, co mohol, tahal tim 2 roky a potom dostal odmenu, lavicku. Kam prestupuje, je uplne bezpredmetne a do United ho pusta v prvom rade Chelsea. Nehovoriac o tom, ako Mourinho klamal a cely cas zapieral ala nepradavam ho, mam s nim velke plany, nehra lebo bol zraneny, potrebuje len nadobudnut kondicku. Cize, ak tento krok vycitas Matovi, mal by si to zakonite a v prvom rade vycitat Mourinhovi a vedeniu, lebo oni su prvi, ktori mozu ovplyvnit, kam hrac pojde. Keby dostal sancu, do United nesiel a vraj ma o neho zaujem viac klubov, avsak Chelsea akceptovala len ponuku United. Mourinho si asi mysli, ze sa United aj s Matom nedostane do LM, tak najblizsie dva roky nebude hrozba. Tento rok nemoze uz hrat LM. Take PSG s Matom by bolo ovela nebezpecnejsie ako United, vsakze? )))

      • Zdenek, 24.1.2014 15:10

        Já to chápu :d

    • avatar
      RockForPeople, 24.1.2014 15:09

      Veden by se mělo zamyslet a zkusit přivést útočníka nebo někoho jiného.ať tahle bouře s Matou utichne.

    • avatar
      ervik123, 24.1.2014 15:10

      Konečna nejaky mudri komentár

      • Zdenek, 24.1.2014 15:15

        On je to velice dobrý komentář, taky ho beru, ale cítím, že se mu to taky nelíbí ;-)
        Mata je super a Chozé taky… akorát Chozé je teda trochu větší UKO a EGO…

  • avatar
    Harley, 24.1.2014 15:10

    No a je to tady, co se mi zdálo předevčírem nereálného se stalo skutečností. Jsem velice zklamaný a vidět ho v červeném dresu bude pěkně hnusnej zážitek. Každopádně mě mrzí už jenom fkat, že od nás odchází a navíc to zhořklo ještě více, že jde zrovna k našim rivalům.

    • avatar
      Harley, 24.1.2014 15:11

      Ještě bych chtěl dodat, že tak trochu jeho odchod chápu, pro takového hráče je snad největší trest, když nehraje v základu. Ale nemusel zrovna chodit k Účkám.

  • Zdenek, 24.1.2014 15:13

    Já to všechno akceptuju, ale nerozumím tomu… asi nemám logický myšlení :-d
    Máme nejlepšího hráče, dva roky to dokazuje, je pohodář, oblíbený fanoušky, jeden z nejlepších na světě. Ale tak možná, že bylo lepší Matu prodat než ho taktickým způsobem zničit tak jako Fernanda Torese :-) Ten byl taky superstár, ale tak dlouho mu ordinovali náš anti-fotbalový supersystém, že je z něj průměrný útočník. To by se třeba z Maty taky stalo, když by musel víc bránit než útočit a tvořit.

  • avatar
    Hubas, 24.1.2014 15:14

    Zklamal mě jak Mata tak José , po těch kecech co Mata říkal jak bude bojovat a že odejít v půlce sezóny je srabsky nebo tak něco v tom smyslu a bác jde do united a absolutně nechapu proč se s nimi vůbec bavíme oni nám neprodají Rooneyho a my jim v klidu prodame Juana a posilnime rivala parada, překousl bych kdyby šel jinam ale do MU to je moc jedinej sympatak tam bude

  • lampard, 24.1.2014 15:16

    kedze chce Jose system 433 a nie 4231 tak nam budu zbytocny dvaja hraci na ten post (oscar,mata) ale preco matovi nedal vobec sancu a hned ho poslal prec.. urcite by oscara vytlacil pri pravidelnom hrani.. a ked ho daval hrat tak stale len na RW kde bol strateny.. to uz nemame ziadneho utocneho lavaka v teame

    • avatar
      kvasha16, 24.1.2014 15:16

      odkial vies ze Jose chce 433?

      • avatar
        RockForPeople, 24.1.2014 15:18

        Na tiskovce mluvil v tom smyslu,že hrajeme skoro vždy na tři za útočníkem a to by značilo 4–2–3–1 se bude dál praktikovat a čas od času dle soupeře 4–3–3.Oh wait vlastně je to lhář.

    • lampard1311, 24.1.2014 15:22

      Chcel by som veriť, že v tom Rooney je, ale nezdá sa mi to. José mal trvať na tom, že ak chcú Matu (ktoreho určite nie sme nuteni predavat kvoli prachom) tak len výmenou za Rooneyho. Nechápem prečo sa tak nestalo a prečo na tom José netrval, keď polroka hovori, že ho chce! Toto naše vedenie prekaućovalo a neverím že v zimnom odchode Matu je spojená klauzula o letnom uvolneni Rooenyho.

  • blue, 24.1.2014 15:21

    Mata dekujem za svely dva roky…a konecne bude neco na MU dobryho

  • avatar
    HLSVxxx, 24.1.2014 15:22

    Tak Juan za tú chvíľu čo u nás bol toho dokázal hodne za veľa mu vďačíme, tak veľa šťastia veľa dobrých individuálnych výkonov a samozrejme čo najmenej trofejí : ) moyes vytvoril ďalší rekord za manu bude hrať prvý krát nejaký sympaťák :d

  • avatar
    Rozzuřený_nosorožec_Vernon, 24.1.2014 15:23

    Mata je stejně týpek a budu ho mít rád stejně jako jsem ho měl rád u nás. Nic se nezmění…Přeju mu všechno nejlepší v jeho hře, ne ve hře United…

  • avatar
    Rozzuřený_nosorožec_Vernon, 24.1.2014 15:23

    https://www.facebook.com/photo.php?…

  • avatar
    Haluz, 24.1.2014 15:24

    Mata to udělal kvůli sobě a MS, kam by určitě chtěl jet. Chápu rozčarování každého z nás a sám jsem také naštvaný. Tomu „kecu“, že je Mata šťastný, že odchází věřím tak na 50 % a to možná ani ne. Ale vím, že na hostování bychom ho určitě nepustili, pouze na trvalý přestup. To stejné jako u KdB. Ale život jde dál. Budeme to skousávat hodně dlouho, bohužel. Díky Juana a ať se daří (nerad to říkám, ale je to kvůli němu, ne kvůli United, které nesnáším!!!!)

  • avatar
    slabitch, 24.1.2014 15:24

    No co, taky mě to štve, stejně jako když odcházel Joe nebo Smari, ale mám kvůli tomu přestat sladit nebo co? Chápu jak Josého, tak Matu, přece ho tu nebudou držet násilim. Nezbejvá než fandit Salahovi aby se chytil a Juanovi přeju hodně zdaru. Nechápu nářky některejch jak sou na*rany a při tom tu podle počtu komentů tráví tak 23 hodin denně.

  • Chelsík 8, 24.1.2014 15:25

    Bože to jsou kecy! Vyštve ho z klubu a ještě říká, jak je mu z toho smutno. A náhradou za něj je další křídelník. Proč pak teda odcházel de Bruyne?? A že si Mata vybral zrovna ManUtd, to se mi teda taky zrovna nelíbí. A bůhví, jak to vlastně všechno celé je… HNUS. Celé mi to připomíná praktiky v naší skvělé fotbalové zemi v čele s FAČR.

    • avatar
      BLues., 24.1.2014 15:27

      Fotbal už dávno není takovej, jakej býval. Dneska už je všechno o penězích.

    • Michal1, 24.1.2014 15:27

      De Bruyne se nedokázal přizpůsobit na ostrovní fotbal proto odešel jinam

    • avatar
      Haluz, 24.1.2014 15:30

      tohle je prostě realita, s kterou se budeme muset smířit. vše je o penězích a kdo dá na stůl víc, tak ten bere. tímto si prošel Arsenal, Everton, Liverpool......

    • avatar
      Haluz, 24.1.2014 15:32

      a navíc si uvědom, že Mourinho asi těžko ovlivní, zda někdo odejde nebo ne. Pokud se Juana zeptal, zda chce jít či zda je šťastný, že odejde a je jedno, co už řekl, tak Mou to prostě nezmění. To je záležitost vedení

  • Zdenek, 24.1.2014 15:27

    Přesně tak, ať přijde do United a ukáže Chozému, jak velkou chybu pan trenér udělal.
    PS: A nezapomeňme na to, že šel do United, protože je to vztřícný krok ze strany Chelsea, aby pak stejným způsobem získala Wayna Rooneho.

  • avatar
    Rozzuřený_nosorožec_Vernon, 24.1.2014 15:28

    V létě je klidně možné, že prodáme Hazarda do PSG.....já bych tomu i věřil po dnešku.....

    • avatar
      Haluz, 24.1.2014 15:28

      hovno

    • avatar
      Kulis, 24.1.2014 16:41

      ty si podle me nevidis do pusy… ano, pomohl nam vyhravat.. proto mu dovolil odejit a nedrzi ho v klubu ;) a myslis ze on sel za moyesem a rekl mu ze mu ho nabizi na podnose? Ne. Utd podali adekvatni nabidku. Mata sam rekl ze chce prestoupit – co teda udelal spatne Mou? (btw nemuze za to ze mu nezapada do koncepce)

      • avatar
        modrajebarva, 24.1.2014 16:45

        co to je potom za trenéra když mu do koncepce nezapadne hráč jako Mata ?

  • avatar
    Rozzuřený_nosorožec_Vernon, 24.1.2014 15:29

    Nenadávejte na Mourinha, tohle mu měli zatrhnout lidi ve vyšších pozicích…včetně Romana…

    • cleve4, 24.1.2014 15:36

      Posledne slovo pri prestupoch ma teraz Mourinho, mohol to zatrhnut sam. To nieje ako za Beniteza, ktory musel pracovat s tm co dostal.

  • brda, 24.1.2014 15:31

    Kdyby tu Juan zustal, tak se tu bude brecet, ze sedi a pokud opravdu chtel, tak proc mu branit? Aspon, ze se tu na Juana nenadava, jako kdyz odchazel RVP do united, nebo Nando k nam. :-)

  • avatar
    Penda, 24.1.2014 15:34

    United nesnáším, skoro každýho hráče tam :d Ale co teď až tam budem Juan? Jemu přeji úspěchy, ale United ne :)

  • avatar
    Haluz, 24.1.2014 15:34

    Anglie je prostě jiná země. Ale tyto věci se dějí jak v Itálii, tak i ve Španělsku apod. Však si vzpomeňte např. na Figa (Barca i Real). To je snad horší, než v Anglii!!!

    • avatar
      Prey, 24.1.2014 16:22

      Nebo Torres..

  • avatar
    BLues., 24.1.2014 15:34

    Jinak ještě koupit strikera a stane se vše, co Mourinho před pár týdny popřel.

    • avatar
      RockForPeople, 24.1.2014 15:36

      Demba měl původně jít,takže možná ano.

      • avatar
        Haluz, 24.1.2014 15:36

        neodejde, když je Torres out

        • avatar
          BLues., 24.1.2014 15:37

          Však kdyby došel novej striker, tak odejde.

      • avatar
        BLues., 24.1.2014 15:37

        Jenže koho teď? Falcao je out, Cavaniho nám neprodají, Martinez podepíše novou smlouvu s Portem, Benzema – utopie. Vychází mi pouze 2 možnosti. Balotelli a Costa.

        • avatar
          Haluz, 24.1.2014 15:38

          Costa bude součástí tradu za Courtoise

        • avatar
          RockForPeople, 24.1.2014 15:38

          Hulk? :) fakt nevím koho mělo vedení v plánu,protože jít do konce sezony s duem útočníků je příliš velký risk.

          • avatar
            BLues., 24.1.2014 15:39

            Tak Hulk je spíš křídlo a bral bych ho, kdyby už nebyl domluvenej Salah.

            • avatar
              RockForPeople, 24.1.2014 15:41

              Ohledně útočníků Costa asi.

              Haluz:Schürrle je křídlo a on tam hrál jen při betonování na Old Trafford.

              • avatar
                Haluz, 24.1.2014 15:42

                v Leverkusenu hrával občas i hrota

          • avatar
            Haluz, 24.1.2014 15:40

            André může hrát hrot, ale to by ho taky Mou musel stavět. Kua, toho už jsem neviděl hrát ani nepamatuji!!! do­prd…

        • avatar
          kvasha16, 24.1.2014 15:41

          co na tom Costovi vcetci vidia nechapem prsote

          • avatar
            BLues., 24.1.2014 15:42

            Já v něm vidím buldoka podobného Drogbovi. Sice je to magor, ale když by střílel branky, tak mi to bude jedno.

            • avatar
              RockForPeople, 24.1.2014 15:44

              A s mentalitou Pepeho. :)

            • avatar
              kvasha16, 24.1.2014 16:02

              mne len ide o to, ze zariadil len polroka a pride mi sialene ake cenovky dostava za polrok dobre odvedenej prace, pricom este nedavno by za neho nikto neponukol cez 10mega bo sa o nom ani nevedelo poriadne

              • avatar
                kvasha16, 24.1.2014 16:02

                *zaziaril nameisto zariadil

  • avatar
    Haluz, 24.1.2014 15:37

    Daily Mirror: John Terry se už smířil s tím, že z Chelsea v létě po konci smlouvy odejde. #tosnadne

    Tak tomuto už opravdu nevěřím.

    • avatar
      Petric32, 24.1.2014 15:44

      tohle je ptákovina. Je nejvytěžovanějším obráncem, obrana je teď pořádná tvrz, klub mu nabízí prodloužení a on je smířen s odchodem? Někdo zoufale potřebuje pozornost :d

    • avatar
      Haluz, 24.1.2014 15:39

      záleží, kde budou na konci sezóny. pokud 5 a dolů, tak tam bude průvan

  • petan104, 24.1.2014 15:41

    https://www.facebook.com/photo.php?… :///// goodbye Mata :(

  • avatar
    Petrelli, 24.1.2014 15:45

    V takových chvílích se těžko hledají slova. Nevidíme do toho, nevíme na čí straně je pravdy více, je zbytečný někoho obviňovat nebo nadávat. Konec konců, takovéhle věci se stávají. Juan je velký sympaťák a je mi líto, že odchází, ale zase je blbost stavět jednotlivce nad klub. Nikdy nezapomenu na tvé geniální pasy, góly a kolikrát si nás tahal z brindy. Stejně jako na Mnichov.

    Díky za tvé služby, Juane. Tvůj blog už ale asi číst nebudu… nemám žaludek na to číst, jak jsi šťastný, že jste (MU) vyhráli.

  • lampard1311, 24.1.2014 15:47

    Neverím že v tom je zahrnutý letný prestup Wazzu. Ba naopak, Mata može pomocť uhrať pre United top 4 a LM a to by opať donútilo Rooneyho zostať.

    • avatar
      Patrick Bateman#FightForInjuredKurvoplesk, 24.1.2014 15:48

      No nevím, jestli se do top 4 dostanou…

  • avatar
    pepo203 #maloTOP, 24.1.2014 15:51

    Niektoré brazílske denníky tvrdia, že Hulk letí do Londýna Romanovym lietadlom. Znamena to asi len jedno…

    • avatar
      RockForPeople, 24.1.2014 15:54

      Možná letí na prázdniny.Pak ten Salahův přestup nemá logiku.

  • SherihoMatkaJeLacna, 24.1.2014 15:51

    Teraz som si spomenul jak si Kecal raz v nejakom rozhovore pochvaloval, že v Taliansku prestupujú hráči od rivala k rivalovi, a nieje to problém. Asi to chce zaviesť aj v Anglicku.

  • avatar
    BLues., 24.1.2014 15:52

    Na Stoke snad
    Schwarzer – Azpi, Cahill, Terry, Cole – Matic, Lampard – Schurrle, Willian, Hazard – Ba

    • by si mohl Ess zahrát rozlučkových pár minutek.
  • avatar
    Rudolfek, 24.1.2014 15:52

    Mata je/byl v současné době podle mne nejlepší hráč Chelsea, Hazard je zatím pořád jen potenciál. Třeba má José tvůrčí ambice, JT a Lampard jsou už legendy, od kterých ví, co je reálné čekat, ale progres tam nebude, ale Eden, Oscar, atd. můžou být pod správným vedením a motivací bejt superhvězdy.

  • avatar
    pajajs #Cucumbrella, 24.1.2014 15:55

    A já si stejně myslím, že se něco stane a on nepřestoupí… jakmile nebude mata v united dneska, maximálně zítra do 12:00 tak je jasný, že nepřestoupí…

    • avatar
      kvasha16, 24.1.2014 16:05

      (y) proste ten prestup nema vobec ziaden zmysel

      • avatar
        vrana17, 24.1.2014 16:06

        Pokud neplánují změnit jejich systém hry na křídla, co hrají ani nevím jak dlouho.

    • avatar
      RockForPeople, 24.1.2014 16:14

      Kagawa byl marketingový tah místo Parka.Juan bude muset hrát na křídle,protože Rooneyho posadit nemůžou.Tohle bude zajímavé.Fellaini byl taky panic buy.Fabregas by byl daleko platnější,Caba­ye taky.

    • EdgarAllanPoe, 24.1.2014 16:28

      je možný odchod Naniho, je o něj zájem

    • avatar
      Karlos, 24.1.2014 19:31

      Shrek to Chelsea… :d

    • avatar
      vrana17, 24.1.2014 16:09

      Já si třeba pamatuji, že se vrátil z dovolené s pořádnou pneumatikou kolem pasu, to se pak nemůže divit že nehrál.

      • 7zidane7, 24.1.2014 16:17

        nic takového si já teda nepamatuju, ale na jeho ne-hrání mělo vliv něco naprosto jiného a všichni víme co…

        • avatar
          vrana17, 24.1.2014 16:27

          Jo jo dokonce byly fotky toho jeho bříška, nekecám. Mourinho pak říkal že musí nabrat kondici, než naskočí do sestavy na začátku sezony.

    • avatar
      boby, 24.1.2014 16:12

      tak dle medii NEMUSEL jit k MU, a myslim ze by nebyl problem se dostat do jineho kvalitniho klubu a mit sanci bojovat o Brazilii…ale to je jen co se normalni smrtelnik docte v mediich, do kuchyne clovek nevidi

  • piitr11, 24.1.2014 16:05

    http://instagram.com/p/jh812_LrB3/ možno iba náhoda aj tak zaujmave =)

    • avatar
      Blondak, 24.1.2014 16:10

      Je neskutečně nabouchanej -.-

  • avatar
    RockForPeople, 24.1.2014 16:09

    Tohle je už fakt komedie ze všech stran.

    http://www.mirror.co.uk/…ited-3057927

    • avatar
      Blondak, 24.1.2014 16:10

      Proč komedie? Už se ví, že je to jisté…

      • avatar
        RockForPeople, 24.1.2014 16:10

        že se nedovedou dohodnout na struktuře plateb.

          • avatar
            BLues., 24.1.2014 16:15

            To by byla dost blbá sranda.

            • avatar
              Blondak, 24.1.2014 16:16

              U Joseho je možné všechno

    • avatar
      pajajs #Cucumbrella, 24.1.2014 16:10

      jednou je to hotová věc, potom se to zase prodlužuje o týden… já tomu proste furt nevěřím..

      • SherihoMatkaJeLacna, 24.1.2014 16:14

        Ty neveris tvojmu idolovi? :-o

        • avatar
          pajajs #Cucumbrella, 24.1.2014 16:15

          muj idol je bagetka.. :(

          • SherihoMatkaJeLacna, 24.1.2014 16:17

            Tak to ma teší, pošlem ti podpísanú Bagetu ak chceš :-(

          • avatar
            RockForPeople, 24.1.2014 16:18

            ale z Lidlu. ;)

  • avatar
    Iro, 24.1.2014 16:10

    uz jsem unavenej ztech vet typu „Mata se knam nehodi“ bezte se podivat znova na chelsea vs arsenal nebo jinak Mata vs arsenal , od te doby se mu nepoved jen jeden polocas a skoncil. nikdo mi nevymluvi ze vtom nejsou osobni spory.

  • avatar
    Prey, 24.1.2014 16:12

    Chtěl bych vidět jak se budou všichni tvářit kdyby sme vyhráli titul. To byste zase všichni Josého vychvalovali co :d :d

    • avatar
      BLues., 24.1.2014 16:14

      A když ho nevyhraje, tak ho všichni budou vyhazovat. Já mám Josého rád a je to podle mě nejlepší trenér na planetě, ale s tímhle zklamal miliony fans.

      • SherihoMatkaJeLacna, 24.1.2014 16:16

        Najlepší tréner? A čím? Guardiola vyhráva viac trofejí, Wenger vychováva viac hráčov, Simenone aj Klopp majú super výsledky aj bez obrovských prachov… Najlepší klamár je to.

          • SherihoMatkaJeLacna, 24.1.2014 16:21

            A čo má Klopp robiť ked má Borussia asi 1/4 rozpočtu Bayernu? A Wenger to isté. Mourinho by bez peňazí a kúpených hviezd nedokázal nič, on nevie nájsť talent a spraviť z neho top hráča.

              • SherihoMatkaJeLacna, 24.1.2014 16:23

                Blues, s tým Portom ti dávam za pravdu. A Drogba stál 38 mega a mal 26 keď prišiel, tak nešaškuj :-(

                  • SherihoMatkaJeLacna, 24.1.2014 16:27

                    Najlepšiu sezónu prežil pod Carlom aj tak. Pre mňa znamená nájsť a vychovať hráča, keď príde za nízku čiastku a v nízkom a veku a stane sa z neho top hráč. Nie keď príde za rekordnú čiastku hráč roka Ligue 1 a darí sa mu. Ale tak hej, na Mourinhove pomery to bol neznámy mladík :-(

                    • avatar
                      pajajs #Cucumbrella, 24.1.2014 16:31

                      lampard nic?

                    • avatar
                      pajajs #Cucumbrella, 24.1.2014 16:31

                      john terry nic?

                      • SherihoMatkaJeLacna, 24.1.2014 16:35

                        Ty si robíš srandu, nie? Toto fakt musi byť trolling. Či Mourino pracoval pre Chelsea ako skaut v 90tých rokoch a 2001 on kupoval Franka?

                        • avatar
                          pajajs #Cucumbrella, 24.1.2014 16:37

                          on z něj vlastně neudělal nejlepšího záložníka v PL.....

                          • SherihoMatkaJeLacna, 24.1.2014 16:42

                            Z človekom čo nechápe význam slova NÁJSŤ sa nebudem ďalej baviť.

            • avatar
              Prey, 24.1.2014 16:23

              A ty bys jí bez peněz možná ani nefandil

        • avatar
          Prey, 24.1.2014 16:19

          Dokud všichni nebudou v Chelsea aby ti ukázali že se k nám takový trenéři nehodí, tak to může bejt všem ukradený

  • avatar
    Blondak, 24.1.2014 16:16

    Ale tak pořád seděl a poslední dny ani moc netrénoval, proto třeba neprojde zdravotní prohlídkou a půjde zase k nám :) :d

    • avatar
      pajajs #Cucumbrella, 24.1.2014 16:18

      2 balíky chipsů udělají svoje.. :d

  • avatar
    Blues forever, 24.1.2014 16:19

    Víte, co mě sere nejvíc? Že mi ve FM Mata proti Arsenalu právě nasázel hattrick :/ :d

    • avatar
      pajajs #Cucumbrella, 24.1.2014 16:20

      tys ho jeste neprodal?! :(

      • avatar
        Blues forever, 24.1.2014 16:23

        Ty we, jedu třetí sezonu pro titul a on ma nejvíc asistencí a po Hazardovi nejlepší průměrný hodnocení, ani ve snu! Akorát sem smazal jeho fotku, abych se na něj nemusel dívat :d

  • avatar
    Nomád, 24.1.2014 16:21

    Pro blbecky co píšou

    • avatar
      Nomád, 24.1.2014 16:23

      ze Mou bude litovat a ze Mata protáhne United. Mou jasné řekl ze počítá s tím ze se tak stane…

        • avatar
          Nomád, 24.1.2014 17:21

          Autocorrect. Píšu z mobilu.

      • avatar
        boby, 24.1.2014 16:31

        velmi dobre napsane, 100 pro souhlas

          • avatar
            modrajebarva, 24.1.2014 16:50

            já zase fandím Chelsea a ne Mourinhovi

            • avatar
              pajajs #Cucumbrella, 24.1.2014 16:51

              to jsi velký chlapec :)

      • 5.5., 24.1.2014 16:47

        Mal mu dať poriadnu sancu a mal mat na vsetkych rovnaky meter. Suhlasim, ze zo zaciatku mal Oscar suverenne lepsiu formu jak Mata, no sam uznaj, ze poslednou dobou Oscar az tak uzasny nebol. Suhlasim s tebou ze stylovo mu velmi nepasoval najma tym branenim, ale mohol najst kompromis a proti nebezpenejsim tymom stavat Oscara a proti tymom, ktore proti Chelsea dufaju aspon bod mal nastupovat Mata. Pre mna, u podhrotoveho hraca je prvorade co vymysli smerom dopredu – v tom Mata prevysuje Oscara (aj statistiky hovoria za svoje), branenie je bonus pretoze za AM je minimalne este 6 hracov . Napriklad osobne nepochopim tah kedy nastupila s ofenzivnou trojkou Willian,–Eden-Mata. A k tom Terrymu: Neni to o to smutnejsie, ze to urobil zrovna John, kt. legendou nepochybne je? …Chelsea fandit neprestanem, nemyslim si , ze zrovna taky clovek ako ty zmeni moj postoj. Jednoducho ma toto strasne sklamalo…

        • avatar
          RockForPeople, 24.1.2014 16:56

          Pro tebe,ale Mou se snaží vybudovat tým,který bude:presovat,po ztrátě míče se ho snažit získat,hrát na proti útoky,dobrý pohyb bez míče atd.Do toho mu Mata nesedí a jeho odchod se dal čekat,jenže nikdo si ani nepředstavoval,že to bude přestup do Man Utd.

          • 5.5., 24.1.2014 17:05

            To ja vsetko chapem a suhlasim s tebou, len rozmyslam nad tym ci sa da praktikovat takyto futbal vzdy. Fakt, ze Mata takyto styl futbalu nemoze hrat je jasne pomaly od chvile kedy v Chelsea odohral prvych par zapasov. Nemuselo to ale dopadnut takto, je to neuctive…

            • avatar
              RockForPeople, 24.1.2014 17:22

              Dá.Teda pokud to bude jasná koncepce a podle toho výběr hráčů.Ne že se rozhodneme odvolat Mourinha a pak to měnit.Jako Guardiola taky prodal Ronaldinha,Eto'o­a,Deca a později Yayu.Prostě někdy příjde kruté rozhodnutí a to o Matovi bylo jedno.Mou by ho rád měl jako RW,ale prostě se nepřizpůsobil.Zní to kruté,ale pro budoucnost klubu je důležitější Mourinho než jednotlivec a i takový jako Mata.Odchod Hazarda by byl daleko větší průser,ale to se snad nestane.Potřebujeme stabilitu a koncepční práci.Jenom podělal ten výběr klubu.
              Mata se mohl kousnout pracovat na svých nedostatcích,ale zvolil jednoduchou cestu odchodu z klubu před WC.jenže samotný WC je dost,protože Mata už to jednou vyhrál a je mu teprve 25.Času má dost a takhle se mohl stát komplexnějším hráčem.

              • 5.5., 24.1.2014 17:38

                Aby sme sa teda pripravili este v tomto okne na odchod Lamparda :d ten tiez nesedi do tohto stylu futbalu a aj tak hral kedy sa len dalo. Inac suhlasim s tvojim tvrdenim. Mna to dost prekvapilo po tych prehlaseniach (teda za predpokladu ze ich mata naozaj vyslovil) ako zabojuje a neni ten typ hraca… a z cista jasna bum. Bohvie ci tam neni aj nieco viac ako vysedavanie na lavicke, nikto z nas nevidi do internych zalezitosti klubu.

                • avatar
                  RockForPeople, 24.1.2014 17:45

                  Ve fotbale se věcí mění někdy strašně rychle,ale teď je důležitější,jak jak ty peníze použijeme.Máme jich dost.
                  Lamps je zástupce zkušeností a veterán.Tyhle si Mou bude chtít podržet,když omlazujeme každým transferem kádr.Upřímně,tak já se děsím,jak vyřešíme tu situaci v bráně.To bude dost možná ještě ožehavější téma,protože golmana jako je Courtois v příštích letech nenajdeme tak lehce a levně.

                  • 5.5., 24.1.2014 17:54

                    Ja sa modlim, ze ich preinvestujeme do spickovych osvedcenych hotovych hracov(napriklad Matic), lebo do Chelsea kupovat nadejne neosvedcene talenty nema vyznam.
                    Ohladom Lampsa suhlasim, len to vytazovanie jeho…
                    Veru s Thibautom ako to dopadne je vo hviezdach, vidim to na poriadnu skusku jeho trpezlivosti, dufam ze ho udrzime a nahradi casom Cechina.

                    • avatar
                      RockForPeople, 24.1.2014 20:25

                      Lamps bude hrát čas od času a tam směřujeme,ale bude naší součástí.To je podstatné jak oGiggs,Scholes u Man Utd.Já doufám,že příjde útočník,Shaw a Zouma či jiný obránce.Van Ginkel se postupně uzdravuje,tak mu držme palce ať ho nepotká Essienův osud.Thibaut může naléhat na Chelsea a Mourinho ho nechá jít jako Kevina a Juana.Toho se obávám.Nikoho na sílu držet nebude a právě ta nedočkavost může stát Thibauta místo.

        • alibagil, 24.1.2014 17:01

          Tak to José párkrát vyzkoušel a nějak to nefungovalo, protože jaksi v PL moc slabých týmů není. A držet Matu pro to, aby hrál ani ne polovinu zápasů za sezónu by asi nebylo moc fér, nemyslíš? Ani vůči Chelsea, která vyinkasuje parádní částku a může nakoupit hráče vhodné do Mourinhova stylu, ale ani vůči samotnému Matovi.

          • 5.5., 24.1.2014 17:13

            Je to subjektivny nazor, ze to nefungovalo, mna napada snad len jeden zapas kedy Mata dostal sancu od zaciatku a naozaj to nefungovalo. Osobne si myslim, ze viac ako polovica tabulky je rada za kazdy jeden bod s Chelsea. Bolo by to nefer to je jasne, pri tejto hernej filozofii a planmi Joseho s Matom bola len otazka casu kedy Juan odide. Len to nemuselo byt takto skoro a takymto stylom :/ Vsetko ma svoje vyhody aj nevyhody. Je nepochybne, ze Matov predaj odkryva nove moznosti, ale strasne ma mrzi ze to „schytal“ cele zrovna taky clovek ako Mata.

        • 5.5., 24.1.2014 17:42

          Palec hore. Nechce sa mi verit, ze Mou je takyto typ cloveka, ale tato „kauza“ odhaluje nieco ine…

    • avatar
      sheri, 24.1.2014 16:38

      v podobe cervenej karty na nou campe ktora zmenila priebeh diania tak ze smepostupili:-(( to je velka vec teda:-(

    • 7zidane7, 24.1.2014 16:38

      Naprostej souhlas!

  • avatar
    boby, 24.1.2014 16:23

    osobne si myslim ze Mou je ferovej chlap, ikdyz nekdy to tak nevypada…fotbal je velkej business a kde je hodne penez tam je casto hodne spiny, intrik, apod…a Mou tim musi tak nak proplouvat, klickovat, aby neutopil sebe a klub…

  • avatar
    BLues., 24.1.2014 16:28

    Juan Mata's transfer to Manchester United has been delayed. (Source: Guardian)

    :d :d Nééé, už dost.

    • avatar
      Blondak, 24.1.2014 16:29

      Aby to letos ještě stihli :d

    • avatar
      RockForPeople, 24.1.2014 16:30

      Říkám structure payment.Kámoš co jim fandí říkal,že Woodward je takový šašek,že je klidně možné,že to nestihnou.Prej sponzory umí získat,ale hráče vůbec.

    • cleve4, 24.1.2014 16:33

      United chcú asi zaplatiť tú sumu viaceročnými splátkami

  • avatar
    Nomád, 24.1.2014 16:29

    Nejvíc mě děsí, že odešel hráč který nás poslední dvě sezóny táhnul jak gólově tak i asistencema a nevidím nikoho, kým bychom ho nahradili. Nepřipadá mi že by se Hazard měl zlepšit o 100 % aby to táhl sám.

      • avatar
        Nomád, 24.1.2014 16:44

        Ano měníme systém a vodíme sem hráče, kteří se do něj hodí, ale tihle hráči dávají méně gólů a asistencí. To bude muset být fakt super systém, když s nim budeme hrát lépe s horšími hráči. Nezbývá než věřit

        • alibagil, 24.1.2014 17:02

          Na kterém místě tabulky jsme s těmi lepšími hráči byli minulý rok a před rokem? Zhruba kolik bodů za prvním?

  • Tibof, 24.1.2014 16:30

    Pořád doufám že to bude podobná situace jako u Robinha… Kdyby přestoupil kamkoliv jinam, nevadilo by mi to tak jak teď do Utd…

  • r.kulicka, 24.1.2014 16:31

    nechapu celou prestupovou politiku Chelsea!!!!jose si dela co chce,kdyby tohle udelal kdokoli jinej trener fanousci by ho sezrali,ale vsemocny muze vsechno.tak snad to Chelsea pomuze a budou mit vysledky.kazdopadne velke diky pro Matu a hodne stesti

  • avatar
    BLues., 24.1.2014 16:31

    Ess prý free transfer do AC.

    • avatar
      RockForPeople, 24.1.2014 16:32

      Byl vyplacen ze zbytku smlouvy.

  • avatar
    Nomád, 24.1.2014 16:31

    Doufám že proti Matovi tuto sezónu hrát nebudeme.

    • avatar
      vrana17, 24.1.2014 16:34

      Tak ono už to není možné z poháru jsou venku, v LM hrát nebude mít možnost a liga tam je to jasné.

      • avatar
        Nomád, 24.1.2014 16:45

        Já si nebyl jistý jestli už jsou venku z FA a to s LM mi nedošlo. Super

    • avatar
      sheri, 24.1.2014 16:35

      jedine ze si spolu pojdu zahrat stolny futbalek:-(

  • dawve, 24.1.2014 16:32

    zli sen se stal skutecností

  • avatar
    sheri, 24.1.2014 16:35

    zevraj uefa nedovoli chelsea nastupit do 1/8 finale ligy majstrov ked nemaju matu na supiske:-(( vela stastia juan v buducom posobisku:-(

    • lampard1311, 24.1.2014 16:39

      Aj keď bolo jasné, že Essien odchádza, lebo nehrával vobec čo nechápem lebo aj dnes tvrdím že neverim, že byhraval horšie ako Ramires, je mi to ľúto a čo sa týka oblubenosti Essien patril vysoko. Mal s klubom nadštandartné vzthay, zažil vzostupy aj pády, svojho času moźno najlepší DM na svete a potom prišlo to nešťastné zranenie po ktorom napriek snahe nedokazal nadviazať na predošle vykony.

      Ďakujem Bizon a nech sa darí! Tvoje góly proti Arsenalu a Barcelone nikdy neomrzia

    • avatar
      RockForPeople, 24.1.2014 16:42

      Ještě tam chybí 2×Carling Cup a Community Shield.

      • avatar
        RockForPeople, 24.1.2014 16:42

        Teda jednou.

    • r.kulicka, 24.1.2014 16:43

      ono je vyrovnat a vyrovnat.jak se s tim mel vyrovnat kdyz nedostaval prilezitosti a za ty chvilky co dostaval byli k nicemu.soecial one ukazal kdo je v chelsea momentalne PANEM

        • r.kulicka, 24.1.2014 16:52

          zrovna Mata uz od zacatku Mou moc nesedel a hned to daval naje o,ikdyz furt rikal jak je super hrac…ma sve kone a tak to proste je

    • r.kulicka, 24.1.2014 16:43

      ono je vyrovnat a vyrovnat.jak se s tim mel vyrovnat kdyz nedostaval prilezitosti a za ty chvilky co dostaval byli k nicemu.soecial one ukazal kdo je v chelsea momentalne PANEM

      • lampard1311, 24.1.2014 16:47

        Kagawa prišiel y inej ligy bol to vacsí risk. Ak Juan bude hrať CAM tak hviezdiť bude.

        • avatar
          sheri, 24.1.2014 16:48

          aha prist z dvojnasobneho nemeckeho majstra je horsie jak prist z priemernej krachujucej valencie:-(

          • lampard1311, 24.1.2014 16:51

            adaptovať sa na anglickú ligu je ťažšie ako v nej 2,5 roka hrať a hviezdiť :(

            • avatar
              sheri, 24.1.2014 16:53

              a prist do muzstva ktore ma na tej pozicii neohrozenu stalicu tiez:-(

              • lampard1311, 24.1.2014 16:54

                myslíš Rooneyho? Mata v najlepšej forme sa s ním rovnať može, a Rooney zahrá rovnako dobre aj na hrote.

                • avatar
                  sheri, 24.1.2014 16:55

                  a van persie bude sediet:-(

                  • Tibof, 24.1.2014 16:58

                    Sedět bude Rooney, který nakonec půjde k nám :lol:

                    • avatar
                      sheri, 24.1.2014 17:01

                      to by bolo fajn:-(

  • r.kulicka, 24.1.2014 16:50

    jaky je rozdil v postaveni mezi Matou a Willianem?moc velky rozdil v tom nevidim…

      • r.kulicka, 24.1.2014 16:52

        naopak

    • avatar
      Ravn_1349 #GuardiolaZTemu, 24.1.2014 16:59

      Jak jako postavení? Myslíš pozici, na které hrajou nebo jejich styl? Oba hrají attacking midfielder, Willian je spíše křídlo, Juan hrával ve středu. Willian je lepší do defenzivy, proto ho Mourinho upředňostňuje, jestli se ptáš na tohle. -.-

      • r.kulicka, 24.1.2014 17:45

        alespon nekdo odpovedel,takze Mata to same jako Willian s tim rozdilem ze Willian brani

        • avatar
          pajajs #Cucumbrella, 24.1.2014 18:07

          nope… schrnu ti to… Mata je malíř/architekt, zatímco Willian je dříč/dělník… :d

          • avatar
            pajajs #Cucumbrella, 24.1.2014 18:07

            shrnu*

    • avatar
      kvasha16, 24.1.2014 17:12

      Willian rychlejsi, dynamickejsi, vysoky workrate (vela toho nabeha), silnejsi v osobnych subojoch, lepsi v 1v1.. Mata zas vynika v kreativnosti, finalnych prihravkach, exekucii standartiek

  • tesi.no, 24.1.2014 16:54

    Tak to máš hodně smutnej život

  • tesi.no, 24.1.2014 16:54

    Tak to máš hodně smutnej život

  • r.kulicka, 24.1.2014 16:55

    kazdy je chytrej,ale aby nemdo odpovedel,to ne…

    • r.kulicka, 24.1.2014 16:59

      a kdyby ho prodal kdokoliv jinej tak by se vsichni posrali

      • avatar
        Kulis, 24.1.2014 17:00

        Mou ho neprodal. Chtel odejit sam.

        • r.kulicka, 24.1.2014 17:01

          a neni se cemu divit kdyz nehral a chce na MS

      • avatar
        Ravn_1349 #GuardiolaZTemu, 24.1.2014 17:29

        Já nevím, ale Mata je v té ofenzivě natolik kvalitní, že to přebije i veškeré případné defenzivní úkoly. Většině trenérů by nevadilo, že Mata není tak defenzivně/fyzicky založený. On to přeci kompenzuje tou svou genialitou ve finální fázi. Spešl Van má na to holt jiný názor. A vůbec, Juan by se mohl v tom, co od něj trenér požaduje, časem zlepšit. Ale to jde těžko, když hráč nedostane šanci v zápase.

        • avatar
          kvasha16, 24.1.2014 17:50

          vadi to DelBosqemu, vadi to Josemu, doteraz to nasim koucom nevadilo, lebo zakald bol jasny a na lavke nebol nikto schopny + zmena stylu… nemozme hrat to co hrame s Matom, napadat musi kazdy a ked Mata nenapada, neide do subojov na plno, je to akokeby bol an palci o hraca menej a napadanie ostatnych straca efektivitu … a mohol by sa zlepsit, ale to by chcelo cas, a kedze odisiel tak uz sa to nedozvieme

  • Lampard., 24.1.2014 17:01

    Hoši pro ně je to práce, za kterou berou nehorázný prachy a hlavne je to baví… A z druhé strany koho by bavilo leštit lavičku? Možná, že bojoval o místo, ale taky možná, že mu to trochu stouplo do hlavy a myslel si jak má neohroženou pozici, ale opak pravdou. U nás zažil největší úspěchy jaký, kdy Chelsea získala. Ale prostě chtěl hrávat, chtěl zůstat v Anglii tak šel do MU. Hold je to jeho práce tak to pochopte, to že jste z něho dělali legendu po 2 sezonách co tu byl za to vedení nemůže. Pro vedení neskutečnej kauf za hráče kterej se Mourkovi nehodí do systému a šance pro nás koupit někoho, kdo tu levou stranu odjezdí jak dopředu tak i do zadu. Juane hodně štěstí a pomož nám získat titul v letošní sezóně!

    A druhá verze je ta, že si Mou udělal prdel ze všech a pak bych mu říkal PAN :-dd

  • MartinLampard, 24.1.2014 17:03

    ZRDÁCE !! Až nastoupí proti nám snad bude pískot a někdo mu pořádně naloží !!

    • avatar
      sheri, 24.1.2014 17:04

      jaky zradca? ved on tam siel na silu:-(

      • MartinLampard, 24.1.2014 17:07

        u mě skončil to je vše.. Jít z Chelsea do nenáviděného MAN UD no to se jen tak nevidí .. mohl jít třeba někam do hajzlu do PSG ..

        • 5.5., 24.1.2014 17:29

          ManUtd je nenavideny najma fanusikmi. Myslis, ze rovnako sa nenavidia aj hraci medzi sebou? Neblazni. Sam som hraval 13 rokov hokej, aj na extraligovej urovni, a ked proti niekomu hrajes 3–4 krat za sezonu+sa s nimi stretnes trebars v repre este, tak moze byt klubova nenavidenost aka chce aj tak budes s kopou hracov kamarat. Mata potrebuje hrat a je mu asi jedno kde to bude. Teraz to vyslo na United. Mozno ani tam nebude mat po case na ruziach ustlane a pojde trebars do Tottenhamu ;-)

    • avatar
      Patrick Bateman#FightForInjuredKurvoplesk, 24.1.2014 17:07

      I smell troll :d

      • avatar
        Ravn_1349 #GuardiolaZTemu, 24.1.2014 17:15

        Já doufám, že je to troll, jinak si jdu hodit provaz…

        • lampard2, 24.1.2014 17:23

          hele je to evidentní, toho jsem tu ještě neviděl, takže můžeme čekat nápor těchto trollů a vsadim se, že to kolikrát je i fanoušek jiného týmu. Jediný smysl je nás tady rozhádat

  • avatar
    Ravn_1349 #GuardiolaZTemu, 24.1.2014 17:06

    Celej víkend zkaženej. Nečekal jsem, že s Mourinhem přijdou i takovéhle chvíle.

  • avatar
    RockForPeople, 24.1.2014 17:08

    Chelsea won't sign off Mata deal until Salah completes move. Salah terms/medical/work permit will take at least a couple of days.

    DavidOrnsteinBBC

      • avatar
        RockForPeople, 24.1.2014 17:24

        Pracovní povolení může bejt problém.

        • avatar
          RockForPeople, 24.1.2014 17:28

          Salah's CFC delay is b/c he is non-EC player, ad his medical will be held in Switzerland.He then needs a visa. via jerradpeters

  • avatar
    kungpajos, 24.1.2014 17:10

    Je to velká škoda, nicméně dobře pro klub i pro Juana. Ale mrzí mě, že Jose nebyl schopný Matu zakomponovat do svých plánů.

  • avatar
    čelz, 24.1.2014 17:11

    ještě koupěji Cavaniho a rozsekaji nás :(
    http://gifs.gifbin.com/…chainsaw.gif

    • avatar
      kvasha16, 24.1.2014 17:17

      nech si nas kludne rozsekaji na dalsi rocnik, az tak mi to vadit nebude ked skoncime pred nimi :)

      • avatar
        čelz, 24.1.2014 17:18

        ale toho Cavaniho bychom zkusit mohli, teď máme prachy ne? :d

        • avatar
          Penda, 24.1.2014 17:20

          My je máme furt :d

  • avatar
    Brutalmetalsvk #Marescaistrashhumanbeing, 24.1.2014 17:20

    Ja si myslim ze mata tymto skoncil…united sa nedostane naspat na vrchol podla mna este isty cas a mata bude nakoniec rad ked skonci dakde v atleticu

    • avatar
      blue-fan, 24.1.2014 17:25

      Asi s tebou souhlasím. Mata byl výborný, kdy Chelsea neměla za AVB a RB žádný systém. To vyhovovalo jeho stylu hry. Bylo ho plné hřiště, nikdo nechtěl, aby bránil.
      JM očividně vytváří styl Chelsea do kterého se Mata nikdy nehodil. Proto odešel.

    • Theps, 24.1.2014 17:28

      nestavil ho,protože hrajou lepší!

        • avatar
          blue-fan, 24.1.2014 19:11

          Je lepší..

    • r.kulicka, 24.1.2014 17:35

      a jeste ty jeho alibisticky kecy…jsi stastny ze odchazis?…jo jsem.....Proc tohle rikal?aby fanousci na Matu byli nastvani a nemeli ho radi a on byl hrdina!!!!

  • avatar
    Karlosinho, 24.1.2014 17:40

    Říkáte jak je Mata nejlepší hráč za poslední dva roky…Za Josého šance občas dostal…nevyužil…hra­jeme bez něho a výsledky? Vyhráváme a daří se. Chelsea není jenom okolo něj ;)

      • SherihoMatkaJeLacna, 24.1.2014 18:09

        Takeho priemeraka ako Mata? Čo branit nevie?

        • r.kulicka, 24.1.2014 18:32

          tak proc byl vyhlasen jako nejlespi nas hrac sezony 2× za sebou?!?

      • lampard2, 24.1.2014 18:36

        já si stále myslim, že to, že Mata tak vynikal bylo způsobené také tím, že jsme prostě neměli žádný systém. Měl tedy volnost, což mu vyhovuje ale to, že jsme obouch sezonach skončili jednou mimo top 4 a další rok jsme se jen tak tak udželi, mluví zavše. Je to kvalitní hráč to bezesporu ale zase koukněte, jaký jsme měli výsledky. Tu ligu mistrů jsme fakt vyválčili i z nutnou dávkou štěstí a zejména v zápasech, kdy šlo do tuhýho byl Juan herně vyšachovaný..

  • avatar
    Grim, 24.1.2014 19:13

    Mata patrí k mojim obľúbencom ale očakával som prestup Mourinhovi kto mu nesadne tak nehrá špeciálne ked je to nejaký španiel. Správa sa trochu ako arogantné decko ale kým sa bude dariť bude to tolerované.

  • Džouzef muríňo, 24.1.2014 19:33

    Co to trepes? Mourinho je trener, sto krat uz hovorili, ze na kazdy zapas dava hracov o ktorych si mysli, ze su momentalne v najlepsej forme, mata neplnil jeho pokyny a bol mimo formy preto nehral. Na zaklade toho sa rozhodol, ze chce odist. Preto je mou arogantne decko?? Ze mata chce hravat?? Sak uz sa tu preberte niektori! Hravaju ti najlepsi, nie ti co boli 2 roky dozadu najlepsi ;) uz je rok 2014

  • avatar
    Izidor, 24.1.2014 20:39

    Tak bohužel no, posilí rudý. No tak snad pomůže okrást o body Arsenal, City a Liverpool. Kdyby v tom byla i nějaká dohoda v létě kolem Rooneym tak bych se nezlobil. Bohužel Juanovi, nemůžu popřát ať se mu tam daří, protože zradil.

Pouze přihlášení uživatelé mohou přidávat nové komentáře.

Přihlašte se, anebo využijte jednu z nabízených metod pro založení uživatelského účtu.