Komentáře ke článku

Stoke 3:2 Chelsea

Hazard byl neviditelný, z mrtvých vstal Schürrle. Němcův skvělý výkon ověnčený dvěma góly však Chelsea nestačil. Nezvykle často inkasující celek nezvládl klíčové momenty v utkání na půdě Stoke City a z Britannia stadium odjíždí po porážce 3:2 bez bodu.

159 komentářů

  • avatar
    Blůů is d kalr, 7.12.2013 18:04

    .. Jedinej kdo něco hrál byl Schurrle jinak všici na ručník ..

  • avatar
    VaclaPa8, 7.12.2013 18:04

    Chceme urvat tři body a nakonec si nevezeme žádný. To je škody..

    • Luis-Suarez, 7.12.2013 21:24

      diky chlapci ze ste nas putili na 2 miesto.Neprisiel som sa vam sem vysmievat je to taka zdrava rivalita takze sa do mna nepustite.Chcem este povedat tolko ze nechapem ako ste mohli pustit Lukaku na hostovanie a nechat si to co sme vam predali za 50 milionov a este aj Eto za zenitom.Hlava mi to neberie pretoze by vam urcite pomohol viac ako to s cim v predu hrate.Celkovo neviem preco sa u vas nedari utocnikom.Torres u nas megastar u vas nic.Sturridge u vas nic u nas hviezda.Odisiel vam Drogba a ni si neuvedomujete ako vam bol uzitocny ci uz naviazovanim hracov na seba alebo golmi.My by sme boli tiez v riti bez suareza.Potrebujete jednoznacne sutera ktory vam zapadne do tymu.mozete mat aj 10 hazardov ked sa mu podari len sem tam zapas.Uvidime ako na tom bude Shurrle ci sa mu vydaril zapas iba dnes alebo nabera formu.vela stastia ale nie s Liverpoolom :)

    • Luis-Suarez, 7.12.2013 21:24

      diky chlapci ze ste nas putili na 2 miesto.Neprisiel som sa vam sem vysmievat je to taka zdrava rivalita takze sa do mna nepustite.Chcem este povedat tolko ze nechapem ako ste mohli pustit Lukaku na hostovanie a nechat si to co sme vam predali za 50 milionov a este aj Eto za zenitom.Hlava mi to neberie pretoze by vam urcite pomohol viac ako to s cim v predu hrate.Celkovo neviem preco sa u vas nedari utocnikom.Torres u nas megastar u vas nic.Sturridge u vas nic u nas hviezda.Odisiel vam Drogba a ni si neuvedomujete ako vam bol uzitocny ci uz naviazovanim hracov na seba alebo golmi.My by sme boli tiez v riti bez suareza.Potrebujete jednoznacne sutera ktory vam zapadne do tymu.mozete mat aj 10 hazardov ked sa mu podari len sem tam zapas.Uvidime ako na tom bude Shurrle ci sa mu vydaril zapas iba dnes alebo nabera formu.vela stastia ale nie s Liverpoolom :)

  • avatar
    nalevka, 7.12.2013 18:04

    Chelsea ma utok černých kopyt , Ba a Eté

    • avatar
      Patrick Bateman#FightForInjuredKurvoplesk, 7.12.2013 18:09

      oprava: Chelsea má útok kopyt.

    • avatar
      dembasmrdi, 7.12.2013 20:49

      Nenapsal bych to líp.

    • John.y, 7.12.2013 21:20

      Bez rasismu by to nešlo? Mnoha lidem tady vadíš ty jako tobě ty „černé kopyta“ a nepíší ti to na přímo, tak se klidni.

  • lampard, 7.12.2013 18:05

    stoke co nevedia davat goly a nam nedali za 4 zapasy ani jeden nam dnes zoberu 3 body.. zobudte sa do pice.. dostat 6 golov za 2 zapasy je tragedia.. krista toto snad neni pravda.. ta obrana na cele s cechom ktory sice dneska za dva goly nemohol ale inak je katastrofalny! a ti nasi utocnici su najvacsia radost :d a cech ma vybornu statistiku :d za 5 poslednych ligovych zapasov ma 3 uspesne zakroky :d

    • avatar
      kvasha16, 7.12.2013 18:09

      ta posledna veta to ako fakt?

      • lampard, 7.12.2013 18:22

        veru ano.. ved si pozri posledne zapasy statistiky.. ako nas drzi cech tak to by zvladol hoc jaky iny brankar.. aj valdes :d je cas na zmenu

        • xhonza5, 7.12.2013 19:37

          Tak jsi jednoduše bl…

          Čech drží Chelsea od jeho počátků v tomto týmu. Nejen v minulé sezóně dokázala Chelsea to, co by bez něj nesvedla. Zapříčinil se za zisk LM, EL i PL. :) Takže se probuď ty.

          • lampard, 7.12.2013 20:01

            ty chuj! ja hovorim o tejto sezone

            • avatar
              Prey, 7.12.2013 20:29

              jak mužeš mluvit o této sezoně když ještě není ani v pulce…co budeš dělat když na konci sezony bude čech famózní a vychytá nám titul co bys potom řekl ??

              • lampard, 7.12.2013 21:25

                potom ho pochvalim :d zatial nas vobec nepodrzal

                • xhonza5, 8.12.2013 11:51

                  Tak pak je vidět tvůj charakter. :)

  • SherihoMatkaJeLacna, 7.12.2013 18:05

    Nerad to hovorim ale aj Benitez bol zrejme lepsi. Aspon sa nesnazil furt robit vsetko napriek jak ten nas šašo. Ze stiahol Schurrleho bol fakt „majstrovsky tah“. A Etoo hral totalne na picu, sa pretekali s Ramiresom kto bude horsi.

  • avatar
    Halinek23, 7.12.2013 18:05

    My si tu formu neudržíme déle jak 3 zápasy prostě :d Vždycky hned musí přijít ledová sprcha. Proto je momentálně Arsenal na čele. Na Bukurešti si hlavně zahrát fotbal, třeba prohrát, ale užít si to a dát prostor ostatním hráčům.

  • Corey Taylor, 7.12.2013 18:05

    Já si myslim, že utkání spíš rozhodl špatný výběh Čecha a střídání Schurrleho.

    • avatar
      BLues., 7.12.2013 18:08

      A 3 tutovky Ramirese ne, že?

      • Corey Taylor, 7.12.2013 18:10

        Ramires to zadrbal taky solidně, ale myslim, že zrovna tyhle dvě věci nás stáli asi nejvíc.

    • lampard2, 7.12.2013 18:08

      chyba cecha to byla jednoznacne, co ale nechapu jak je mozny, ze takhle propadne mic mezi nasema obrancema a jeste nechaji volneho Crouche…To neni poprve, na sunderlandu to bylo to same. Nasim utocnikum souper neda an metr prostoru zadarmo ale nase obrana si necha volne hrace ve vapne…

      • avatar
        Jack1235, 8.12.2013 18:12

        No vidíš, jejich útočníci si tam běhali jen tak, a to jsme ještě před nějakým tím měsícem byli považováni za nejlepší obranný tým (minimálně Evropy)

  • avatar
    RockForPeople, 7.12.2013 18:06

    Totálně zbytečné.
    Jako celkově naše ambice na titul stojí na pevné obraně,která je teď jako ementál.Nemáme útočníka jako je Suaréz či loni Van Persie u Man Utd,který nás bude zachraňovat.
    Střídání nevyšla,ale nejvíc teda Eto'o.Jako jsem jenom obyčejný fanoušek,ale střídat Andrého po takovém výkonu,tak to je jako sundat Hazarda na Sunderlandu.Tomu to dneska lepilo.

    Doufejme,že Arsenal ztratí,protože jinak při jejich formě,tak budeme mít co dělat.

  • Pjotr8, 7.12.2013 18:06

    Jak prohrát vyhraný zápas.

  • D4ZZED, 7.12.2013 18:06

    Prokaučovanej zápas + další zbytečnej gol z rohu hlavně kvůli Petrovi. Ke konci chyběla myšlenka, když chceme hrát na 2 útočníky tak jeden z nich musí být Torres.. Eto ani Ba hře nic nepřinesli, vůbec nic. Mata ne že by hrál špatně, ale on nedokáže prostě udržet vysoký tempo celých 90 minut. Střídání Andrého vůbec nechápu.

  • avatar
    nalevka, 7.12.2013 18:07

    To Eté je kopyto kopyt, ale peníze umí brát dobře, to se říct nedá

  • avatar
    BLues., 7.12.2013 18:07

    Etoo je gloryhunter. Ať už vypadne. Co bych dal za to, kdyby tu místo toho idiota byl Lukaku.

  • avatar
    D&J, 7.12.2013 18:07

    Příští zápas snad Schurrle na hrot, nebo už fakt nevím jak vyřešit tu impotenci našich totálně neschopných útočníků.. Demba mi zas tak nevadí, ale potřeboval by daleko více prostoru, než ti dva tragédi..

  • avatar
    nalevka, 7.12.2013 18:07

    A Tankista by se konečně mohl naučit neděla pi.oviny při rozích :d

  • pobaris, 7.12.2013 18:08

    Táák a v lednu si stáhnout z hostovačky Courtoisa, ať má Čech nějakou konkurenci. Poslední dobou chytá neskutečně slabě… bohužel

  • avatar
    supi, 7.12.2013 18:09

    Som v praci. Citam ze Etoo a Ba na pi.u. Ako hral Torres ?

    • avatar
      kvasha16, 7.12.2013 18:10

      nic moc, ale podla mna nie hrosie ako ti dvaja.. viacmenej sme po tom majstrovskom striedani mali na placi dvoch neschopnych utocnikov namiesto jedneho

  • BakyX, 7.12.2013 18:09

    Po prvom polčase malo byť 0:3 a bol by to pokojný zápas. Takto nám to Čech + obrana pekne prehrali. A tiež naše nestrieľanie, prečo nestrieľame v pokutovom území ? :(

  • avatar
    nalevka, 7.12.2013 18:09

    A Ramires at už nestřílí radši, diky

  • avatar
    nalevka, 7.12.2013 18:09

    To radši at už střili Mikel

  • avatar
    Carefree, 7.12.2013 18:10

    Hodnotil bych až později po přejití té vlny emocí. Každopádně jsme prohráli vyhraný zápas, kde jsme byli výrazně lepším týmem.

    • avatar
      kvasha16, 7.12.2013 18:12

      lepsi tym sme boli v prvom polcase, byt schopnejsi vo finalnej faze tak ho vyhra,e a druhy uz llen dohravame, takto sme dali Stoke sancu a oni sa jej chytili, nebyt Andreho druheho golu ktory ich schladil tak odchadzame este s horsim vysledkom podla mna

      • avatar
        Carefree, 7.12.2013 18:17

        Máš úplnou pravdu. Přesto si nemyslím, že by to byl nějaký výrazně bídný výkon, jak tady z příspěvků vyplývá. Neproměňujeme šance a je fakt, že Stoke dali vše co měli, mimo Irelandovu 100% šanci, kterou zahodil. Obrana dělá velké chyby, o tom nemůže být řeč, ale je to hlavně o tom proměňování šancí, kdy neumíme potvrdit převahu a necháme si vzít kontrolu nad zápasem po zbytečných gólech.

        • avatar
          kvasha16, 7.12.2013 18:27

          tak ono tie prispevky su kvoli tomu, ze sme v poslednych 20 minutach kedy sme mali zatlacit dojebali vsetko co sme mohli asi, dalej prihravky medzi stopermi a (logicke) zdrzovanie Stoke ma tiez vytacali, to su podla mna najvacsie dovody preco sa tak nadava… ja som bol po prvom poclase kludny, veril som v pokojnu vyhru, avsak ked sa zacalo hrat hned bolo vidiet ze Stoke zacali hrat a mame problem

          • avatar
            Carefree, 7.12.2013 18:59

            Já se rozčiloval, hrozně mě to vytáčelo. Ale prostě myslím, že než to sem napíšu, tak to prostě odejde. Takové ty zvolání a úlevy slovní… Myslím, že by se měl každý zamyslet než něco napíše a uvědomit si, že třeba i za pár minut už to působí směšně a nemá to žádnou úroveň, smysl ani hodnotu. :)

  • beznyku, 7.12.2013 18:11

    cely zapas lepši a tak to vypustia

  • avatar
    Patrick Bateman#FightForInjuredKurvoplesk, 7.12.2013 18:11

    Hrůza. První poločas jsme si dělali co jsme chtěli, ale my prostě góly raději nedáváme. Pak chyba Čecha a nakonec to okořenil Eto´o. Snad zítra Arsenal ztratí, pak by se nestalo v podstatě nic. Ovšem jestli vyhraje, tak máme problém.

  • lampard, 7.12.2013 18:12

    schwarzer
    azpi,cahill,te­rry,cole
    mikel,lampard
    willian,mata,hazard
    schurrle
    ........no uz lepsie to poskladat asi nejde.. proste uz ma niektory hraci tak vytacaju ze to az neni normalne!

  • avatar
    Blůů is d kalr, 7.12.2013 18:12

    já nechápu jak ten somálec ve středu hřiště může hrát každej zápas však je prostě marnej jak nevím co .. ale asi umí dobře sekat trávník

  • D4ZZED, 7.12.2013 18:13

    „Hazard byl neviditelný.“ S tímhle bych teda úplně nesouhlasil..

    • RQ7 Quaresma, 7.12.2013 18:35

      No já taky ne. Zase všichni čekají že bude dávat 2 goly každý zápas. Vodil je tam stejně jako proti sunderlandu

  • avatar
    BLues., 7.12.2013 18:13

    Proč jsme si proboha nenechali kluka, který Chelsea miluje a přivedli Etoa, kterej si přijel jen pro pár milionů liber?

    • avatar
      Blůů is d kalr, 7.12.2013 18:31

      protože mou .. taky to nechápu

  • avatar
    Patrick Bateman#FightForInjuredKurvoplesk, 7.12.2013 18:14

    Doufám, že od příští sezóny budeme mít kompletně nový útok. Ale opravdu KOMPLETNĚ. Tihle 3 kolíci to je peklo.

    • lampard, 7.12.2013 18:15

      myslim ze je to uplne jedno.. keby bol na hrote aj falcao, ibra, cavani, messi, suares, fan persil tak sa nic nezmeni.. proste tu hrame taku hru ze davaju goly len zaloznici a obrancovia.. tu sa uz utocnik nepresadi

      • honzaz98, 7.12.2013 18:17

        Konečně to někdo chápe a nepíše sra. jako někteří. Těch, co to vidí, tak jak to je… Je jich tady více, ale i tak. Ta zpráva je mířene na lamparda ;)

        • lampard, 7.12.2013 18:24

          oni si myslia ze pride lukaku a vystriela nam PL a LM a vsetko ostatne zato ze sa mu darilo vo WBA a teraz aj v enertone.. ale tu sa mu bude darit asi tak ako teraz torresovi, ba, ettovi.. proste aj on sa tu pokazi..

        • avatar
          Patrick Bateman#FightForInjuredKurvoplesk, 7.12.2013 18:44

          Ale vždyť to není jen gólech, ta jejich hra je příšerná. Torres pořád padá a ani si nevystřelí na bránu, Eto´o si šlape po balónu a Ba taky bída. Ten ale vychází z těch 3 asi nejlíp, jelikož neměl tu čest hrát od začátku, ale zase od něj je vidět aspoň ta snaha, že si chce vystřelit na bránu. Těm 2 je celkem fuk, že si nevystřelí.

          • honzaz98, 7.12.2013 19:09

            Ano, protože někteří hráči nejsou sobci, jako například Ramires

    • avatar
      kvasha16, 7.12.2013 18:22

      stacilo by, keby vedla Mikela nastupil poriadny CM s aspon trocha dobrou strelou zo s trednej vzdialenosti, tam je hlavny problem (podla mna)

  • avatar
    BLues., 7.12.2013 18:15

    Jose Mourinho: ‚After 30 minutes we should have been winning 3–0 or 4–0 but we weren't. You have to kill the game but we didn't.‘

    Poděkuj tvému oblíbenci..

    • avatar
      Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 7.12.2013 18:17

      Ramires jakej ostrostřelec, hlavně aby příště nevynechal ani minutu…

  • avatar
    Halinek23, 7.12.2013 18:19

    Vencafootball, tobě se omlouvám, měl jsi velikou pravdu, asi jsem po těch dvou vyhraných zápasech byl v příliš dobrém rozpoložení :d Je to fakt hnus.

  • honzaz98, 7.12.2013 18:21

    Souhlasím, nikdy nebudu nadávat naším hráčům. Ale trocha objektivní a normální kritiky neuškodí. Rozhodně Ramires posadit na minimálně 3,4 zápasy. Od začátku sezony nevynechal jediný zápas? – Děláte si srandu ? To už opravdu není normální. Schurrle dneska parádní výkon a doufám, že se celé mužstvo dá dohromady na zápas se steou

  • Pjotr8, 7.12.2013 18:22

    Fotbal umí být nespravedlivý – Stoke 3 střely = 3góly + to Andrého břevno…

  • avatar
    Plant, 7.12.2013 18:23

    Čau chlapi. Neměl jsem čas utkání vidět. Mohl byste mi to někdo prosím to utkání zhodnotit. Negativa a pozitiva. Zajímaly mě výkony Ramirese, Torrese a taky navrátilce Schurrleho. Díky moc.

    • honzaz98, 7.12.2013 18:26

      Schurrle dneska parádní výkon 2 góly + nastřelené břevno. Ramires od začátku sezony nevynechal jediný zápas. Dneska byl nejhorší na hřišti. 4× nastřelil míč někam dopr… Jinak prohráli jsme díky brejku, který odstartoval Eto'o, ale byl to skvělý protiutok soupeře. Jeden gol padl opět z rohového kopu. Jsem zvědavý na vyjádření Mourinha.

      • honzaz98, 7.12.2013 18:28

        Jinak Torres dle mého názoru to nebyl tak dobrý výkon, jako předvedl hodněkrát tuto sezónu, ale nějaký strašný výkon to taky nebyl.

      • avatar
        Plant, 7.12.2013 18:29

        Díky moc.

    • avatar
      kvasha16, 7.12.2013 18:30

      Ramires dneska zly, v utocnej tetine toho dojebal dost vela… Torres nic moc, mal aj horsie aj lepsie zapasy a Schurrle, no dal dva goly a brvno ale inak mi neprisiel az taky dobry, po prvom gole sa celkom vytratil, Hazard mi prisiel nebezpecnejsi (druhy polcas ale radsej nekomentujem)

      • avatar
        Plant, 7.12.2013 18:32

        Díky, když to tak poslouchám, tak opět došlo na má slova, že Ramires nemá co dělat v základu.

  • avatar
    vrana17, 7.12.2013 18:23

    .....Schwarzer
    Azpi,Luiz,Terry,Co­le
    .....Mikel,Oscar
    Schurrle,Mata,Ha­zard
    ......Ba

    Please zkus tohle Mou.

  • avatar
    supi, 7.12.2013 18:24

    Na Oscara a Raniresa nedam dopustit :-/ ! Co sa tyka Cecha , vazne je v pohode ? Kludne dalsich 5 sezon jednicka ?

  • avatar
    vrana17, 7.12.2013 18:26

    Raniresa toho neznám, hraje za Chelsea?

    • avatar
      supi, 7.12.2013 20:33

      Rob si pi.u s plasteliny. Pisem ze makam a zle sa soferuje ked pisem :-/

  • lampard1311, 7.12.2013 18:27

    prvý pol&ćas bol náš výkon velmi kvalitný, malo byť 0–2 a bol by pokoj, lenže ramires je sólista a nie je schopný nahrať alebo premeniť jednu z tých šancí čo mal, nestalo sa a potom ich nakopla tá nezmyselná chyba čecha a celej obrany, v druhom polčase cvhálim za skoré vyrovnanie aj ked to bolo genialitou Schurrleho nie nejakou timovou prácou, potom však nepochopiteĺné striedani ekeď najlepší na placi šiel dole a nahradil ho neviditelný Eto´o, odvtedy sme sa vpredu trápili a gól bol nešťastným vyústením toho. Mali sme mať 3, máme 0 toto sú body ktoré stracať nemožme.

  • avatar
    drogba8, 7.12.2013 18:28

    Zbytěčně prohraný zápas.Poločas měl být v pohodě 2:0,měli jsme na to dostatek příležitosti,ale bohužel jsme je nedali a naopak jsme zase dostali takový laciný gól.
    V druhé půlce už to nebylo ono,hlavně po vystřídání Andrého,což taky opravdu nechápu.A Eto´o,byl opravdu dneska(nejen dnes) marný,on snad nedal ani jednu dobrou přihrávku.
    Už se nedá nic dělat,snad zítra Arsenal zaváhá a my budeme stále na dostřel.
    COME ON CHELSEA !

  • LampsFrank8, 7.12.2013 18:31

    Čtyři žluté Stoke za řeči a svlíknutí dresu, Chelsea pouze jednu a to kapitán Terry za řeči, jinak jsme totálně z toho ve druhé půli propadli. Nechápu, snad v šatně se něčeho nalili. Ted rozhodně musí už přijít PORADNE VELKY SUPER FOTBAL s outsiderema se Steuou a Crystal Palace, musíme nandat jim goly a konečně se uklidnit. Ty goly musime dát, když tohle nejsou ti tvrdí soupeři.

  • avatar
    pepo203 #maloTOP, 7.12.2013 18:33

    Po prvom polčase sme mali ísť do šatne s výsledkom 3:0, no nestalo sa…Čechová totálna chyba nakopla Stoke ale druhý polčas sme veľmi toho neukázali..škoda brvno Andrého, azda od nás najlepšieho hráča…Zajtra keby Everton na Arsenale aspoň bod chytili, potom Arsenal na City ide a doma s nami…podľa mňa tam sa ukáže, či Arsenal má takú silu…Na Arsenal vieme..Ale aj tak, hlavu hore COME ON CHELSEA!!!

  • avatar
    blue-fan, 7.12.2013 18:34

    Je čas prohodit obranu. 6 gólů v posledních dvou zápasech je opravdu moc. To, že jsme dávám jednoznačně na vrub obrany a dnes, bohužel, i Petra Čecha…
    Myslím že přišel čas na návrat Luize a Colea. Možná by mohl dostat pár minut i Kalas..
    Dopředu bych to tak zle neviděl. Dali jsme dva góly na hřišti soupeře. Bohužel, jsme tři inkasovali.

    • avatar
      blue-fan, 7.12.2013 18:37

      ..to, že jsme je dostali..

      • Kofolaoriginal, 7.12.2013 18:54

        Prisel cas na navrat golmana z atletica a Petra po sezone prodat do Barcy, tady uz nema co vyhrat a chytat za Barcu by byl pro Petu taky velky milnik

    • avatar
      blue-fan, 7.12.2013 18:37

      ..to, že jsme je dostali..

  • petan104, 7.12.2013 18:34

    můžu se zeptat jak dnes hrál Mata?Bohužel zápas jsem neviděl

  • avatar
    pepo203 #maloTOP, 7.12.2013 18:36

    Mou: „Schurrle išiel dole, pretože mi povedal, že má problémy s lýtkom a nemôže pokračovať".:/

    Dúfam, že nič vážne :)

    • avatar
      RockForPeople, 7.12.2013 18:44

      Tak to potom omluva Josému.Mimo Eto'oa tam byl jen Kevin.Snad bude fit,protože těch zranění máme nějak moc.

  • avatar
    Plant, 7.12.2013 18:40

    Tak teď jsem dokoukal sestřih utkání. Opět si lámu hlavu, co ten Ramires předvádí. To je s prominutím neskutečné dřevo. Hraje každý zápas základ, ale výkonnost stojí za kuloví. Tvrdím to již dlouho, že mě za svého působení mimo pár světlých momentů nepřesvědčil o tom, že má na to, aby hrál za Chelsea. Má sice neuvěřitelnou výdrž, ale nemá techniku, neumí pořádně tvořit, neumí střílet, je zbrklý a někdy udělá nepochopitelný zkrat. Jako díky za Barcelonu, ale to je za 3 roky celkem málo.V lednu bych ho někomu, kdo za něj nabídne nejvíc, prodal, protože se k nám absolutně nehodí. Jak tu již někdo psal, ten kluk měl dělat atletiku, ne fotbal. Místo něj bych přivedl Paula Pogbu,protože to je hráč, který by nám přesně seděl. No a ani se dvakrát nevyznamenal Čech. Co jsem měl možnost vidět, tak ten 1. gól byl hrozný kiks.

  • avatar
    kvasha16, 7.12.2013 18:40

    jedna smutna zaujimavost z fora:

    „A je tu jedna velice zajímavá statistika. Posledních 8 střel na branku Chelsea skončilo gólem (Basilej 1, Saints 1, Sunderland 3, Stoke 3). To znamená, že Čech za 276 minut neudělal žádnej zákrok, ale dostal osm gólů. To jsou drsný čísla.“

    no, neviem co k tomu napisat :/

    • avatar
      Patrick Bateman#FightForInjuredKurvoplesk, 7.12.2013 18:46

      Je potřeba se ale taky podívat co z toho mohl chytat. Když pominu dnešní minelu a jak se mu zasekla noha tuším v zápase proti Sunderlandu, tak to byly myslím všechno nechytatelný střely.

    • avatar
      RockForPeople, 7.12.2013 18:47

      No teda.

  • avatar
    pajajs #Cucumbrella, 7.12.2013 18:40

    víte jak se pozná Top10 gólman? Za 2 zápasy dostane 6 fíků :)

  • avatar
    čelz, 7.12.2013 18:47

    prostě to chce útočníka, ne namachrovaný frajery s platem jako prase

  • Divous, 7.12.2013 18:49

    Dostat 6 gólů za dvě utkání, navíc s podprůměrnými týmy, je na pováženou. Možná by bylo dobré udělat nějaké změny v obraně (Azpi napravo, Cole nalevo, Luiz místo Cahilla)…, a hlavně už Courtois místo Čecha!!!

    • avatar
      kvasha16, 7.12.2013 19:03

      tak ale zas ake goly, za kolko z nich mohla obrana ako celok? vela z nich bolo po standartkach, alebo dnes ten vitazny po protiutoku, tym golom by podla mna nezabranili tie tebou popisane zmeny.. nad zlozenim obrany by trebalo uvazovat ak by boli vsetky z hry.. my sme ale podostavali stupidne goly, kvoli smole/nedoraznosti pri braneni … snad som to napisal tak, aby bolo jasne co mam na mysli :d .. a TB miesto Cecha, no, Cech ma posledne zapasy fakt zle statistiky, ale s takymito rozsudkami by som este pockal :)

  • avatar
    marua, 7.12.2013 18:51

    Nemusím číst článek abych věděl, že dva góly na soupeřovi hřišti týmu jako CFC prostě musí stačit na výhru maximálně na plichtu :(

  • malpino, 7.12.2013 18:58

    omg oni proste nemuzu vyhrat a trochu se trhnout

  • L!80r, 7.12.2013 18:59

    Trapas no. Však už sunderland zaváněl průserem kdyby neměl Hazard den :-(

  • avatar
    Hubas, 7.12.2013 19:03

    pěkný dárek Johnovi :(

  • lampard1311, 7.12.2013 19:05

    Najviac ma zaráža ako je José po každom zápase spokojný. Minule až na Hazarda sme nehrali nić moc, v obrane totálne prepadli, dnes detto a on povie že výkon bol super, mali sme smolu a nevyuźili šance. Keby sme mali pevnú obranu tak 2 góly vonku na výhru bohate stačia, koniec koncov za prvej éry Mourinha sme viac ako 2 góly dali málokedy a vyhrali sme s prehladom. Lenže vtedy sme za celú sezónu dostali tolko gólov čo už máme na konte teraz.

    • avatar
      kvasha16, 7.12.2013 19:15

      José Mourinho: „Necítím se dost dobře, abych vám řekl, co si o dnešním zápase myslím. Jsme v průšvihu.“

      José Mourinho: „Po 30 minutách jsme měli vyhrávat 3:0 nebo 4:0, ale nebylo tomu tak. Když máte šanci, musíte zápas rozhodnout, ale nám se to nepovedlo. První poločas mohu přirovnat k prvnímu poločasu proti Evertonu a Newcastlu. Schürrle, Mata i Hazard hráli velmi dobře, ale nevstřelili jsme dostatek gólů. Tohle je tým, který má z takových výkonů těžit a střílet góly.“

      no podla mna po dnesku spokojny neni (bolo by smutne keby bol)

    • avatar
      HLSVxxx, 7.12.2013 19:15

      akoby ste vy po minulom zápase neboli pokojní, ale inak je to fakt, že teraz sme už dostali viac gólov než za celú jeho prvú sezónu u nás… ale to bol predsa len tím úplne o niečom inom, ale treba uznať že sme dostali zase dva úplne zbytočné góly, prvý zas po rohu druhý po azpiho nevydarenej simulácii kedy sa obrana už nestihla spamätať, škoda mohli sme využiť zaváhania manu a city … ideme ale ďalej

  • avatar
    Karfiol, 7.12.2013 19:18

    Čecha už bych vyměnil za Belgičana.Terry už je starej a Cahil je taky pěkný vémě,jak může hrát za Anglii to nechápu.Nechají si utéct takový zápas,to přeci není normální.Ať se jdou v…t,k…i i s M­ourkem.

    • honzaz98, 7.12.2013 19:26

      Jdi se léčit.

  • avatar
    Wise, 7.12.2013 19:23

    WTF ? Prohát se Stoke ? tak to jsem klesli hodně pod uroven …boha to je ostuda a já se smál United…

    • avatar
      Sharp 03, 7.12.2013 19:32

      Díky tomuto je PL nejlepší na světě. City prohrají s poledním Sunderlandem. My ze Stoke. United doma s NUFC. Spurs doma z WHUFC a Pool na Hullu. Prostě takový je fotbal, plný překvápek. Aspoň se nenudíme jak v PD či v Bundeslize. Tento zápas jsme měli vyhrát, třeba nám to nějak pomůže :)

  • avatar
    Plant, 7.12.2013 19:37

    Ty Kuřata jsou luckeři.

  • lampard1311, 7.12.2013 19:38

    Týmto neśťastným a nezvládnutým zápasom sme dali možnosť Liverpoolu dobehnuť nás, priblížia sa zrejme aj sliepky a ak Arsenal odskočí od všetkých na 7 bodov to už bude volanie na poplach.

  • avatar
    Karfiol, 7.12.2013 19:38

    To by se starý partě kolem Drogby nemohlo stát.

  • avatar
    Penda, 7.12.2013 19:45

    Prohra? Štvě mě, ale co nedělám :) Těší aspoň zaváhání MU a MC. Aspoň jde vidět, jak je PL vyrovnaná :) Prorhajeme dva zápasy a hned klesneme na 5–6. místo :) Jo a vsázet si na zápasy v PL? Hovadina největší :d

  • lampard1311, 7.12.2013 19:49

    PL je vyrovnaná ale to sa može velmi rýchlo otočiť proti nám ak to takto vyrovnane pojde až do oprila/maja tak stačí jedno zakopnutie a moźme byť razom mimo LM

  • avatar
    j.jurasek, 7.12.2013 19:52

    je mi z toho do breku. Jsme fakt ubožáci

    • lampard2, 7.12.2013 20:06

      jj jsme fakt nejvetsi odpad na svete…Taky nejsem stastny z vysledku ale psat takovyhle kraviny? Paneboze tak budem treba 2 sezony bez trofeje no a co? Chce to hlavne aby Mou dostal cas a ono se to vykristalizuje. Co maji rikat united, kteri jsou skoro na sestupu? Za celou dobu byl Moeyes vybucenej teprve dneska a to projeli slusnou porci zapasu ale tady by se vyhazovalo po kazdym zapase. Ano je chyba ze hraje Ramires s Lampsem skoro kazdy zapas ale presto Mourinhovi verim a budu fandit at se deje co se deje…

      • avatar
        j.jurasek, 7.12.2013 20:20

        jenze to nejsou kraviny. Hraci o sobe vůbec nevedi. A to je zaklad. uz je mi smutno ze pokazde když se muzeme dotáhnout na vrch tak prohrajeme. je to hruza hruza hruza. nevim proc bych mel porad davat nejaky sance a na něco cekat. Porad se vymlouvate na to a tamto.

        • lampard2, 7.12.2013 20:27

          ok takze vyhodme mourinha a privedte si novyho kouce, jste fakt smesny......Hlavne ze tady kazdy moralizoval, ze se musi dat cas. Alespon by odsud odesli deti, kteri pokud se nevyhraje titul tak by byli schopny vyhodit cely tym.

          • honzaz98, 7.12.2013 20:33

            Souhlasím. J-jurasek, můžete se všichni na to vys…, když se vám to nelíbí.

      • avatar
        j.jurasek, 7.12.2013 20:20

        jenze to nejsou kraviny. Hraci o sobe vůbec nevedi. A to je zaklad. uz je mi smutno ze pokazde když se muzeme dotáhnout na vrch tak prohrajeme. je to hruza hruza hruza. nevim proc bych mel porad davat nejaky sance a na něco cekat. Porad se vymlouvate na to a tamto.

  • avatar
    Kulis, 7.12.2013 19:52

    Zapas sem nevidel. Fakt jsme hrali tak spatne? Zasluzili jsme si prohrat? Nebo proc jsme prohrali? DIky

    • avatar
      Krabak, 7.12.2013 20:01

      Protože máme neschopné hráče v zakončení :-/ Buď na treninku trenují kopy mimo bránu, nebo jsou psychicky labilní a v zakončení se poserou…

    • avatar
      kvasha16, 7.12.2013 20:57

      prvy polcas jednoznacne lepsi, Stoke boli uplne neskodni, len kvoli zlej finalnej faze a zmatku pri rohu to skoncilo 1:1, druhy polcas (podla mna) Stoke zacitili sancu a vrhli sa na nas hned po hvizde ako muchy na hovno, nechali sme ich hrat a (znova podla mna) nebyt Andreho golu, tak ideme domov s horsim vysledkom.. cize nezasluzili sme si prehrat, ale na zasluhy sa nehra

      • avatar
        Kulis, 7.12.2013 21:26

        diky hosi :)

  • lampard, 7.12.2013 20:13

    kks neverim tomu s akym kludom si totenham zobere body zo sunderlandu.. sak nas totalne potrapili a teraz nic nehraju.

  • sheva7, 7.12.2013 20:29

    Gundogan = 25M

    Duo anglických veľkoklubov Arsenal a Manchester United vraj chystajú 25 miliónov libier na kúpu nemeckého záložníka Borussie Dortmund Ilkaya Gundogana, ktorého sa pokúša získať aj španielsky vicemajster. Ak je pravda ta cena tak jednoznacne podpisat a Ramiresa predat

    • avatar
      Plant, 7.12.2013 20:30

      Já chci jedině Pogbu, to je player, který je přesně pro nás. Nabídl bych jim cash + Ramirese. Pogba je něco jako Yaya Touré. Top class player.

      • avatar
        Patrick Bateman#FightForInjuredKurvoplesk, 7.12.2013 20:32

        S tím se nedá než souhlasit. Ramires out, Pogba IN.

    • avatar
      kvasha16, 7.12.2013 21:03

      prosim prosim prosim.. to je ako zadara, takych je ako safranu a taky nam chyba dlho

  • libor1212, 7.12.2013 20:36

    Murino čo si priniesol do CHelzii nič len bordel.To môže trenovat hocikdo tak ako ty!!!

    • avatar
      pajajs #Cucumbrella, 7.12.2013 20:37

      tak si sbal kufry a jdi koučovat. uvidíme :)

  • libor1212, 7.12.2013 20:41

    Chelzia pod Murinem majster anglicka nebude,,,

    • lampard2, 7.12.2013 21:01

      :-d tuhle sezonu možná ne ale jak můžeš vědět co bude příští sezonu? Nebo patříš taky k těm co by po 5 měsících Joseho vyhodila?

    • LoboDrtikol, 7.12.2013 21:02

      Jak to víš? Po 15 kolech máš jistotu? I když ty asi ani nevíš kolik těch kol hrajem ..

  • avatar
    yes, 7.12.2013 21:03

    17 – Chelsea have already conceded more goals than they did in the whole of Jose Mourinho's debut season in 2004–05 (15). Gaps.

    Smutné na tým co byl vždy znám dobrou obranou…

    • avatar
      pajajs #Cucumbrella, 7.12.2013 21:10

      hold už tu není skála alex.. :( místo toho je tu na levo marnej azpi. :)

      • avatar
        kvasha16, 7.12.2013 22:08

        Alex? ten v prvom rade nebol sucastou kadra v Joseho prvej sezone :) a marny Azpi? ale no taak

        • avatar
          pajajs #Cucumbrella, 7.12.2013 22:17

          psal jsem někde za dob Mourinha? Nevzpomínám si.. :)

        • avatar
          pajajs #Cucumbrella, 7.12.2013 22:18

          a ano marný azpi na levým kraji.. dneska přez něj šel 1 gól.. možná zahrál na levo jeden max dva dobrý zápasy ale to je vse. :)

    • avatar
      Kulis, 7.12.2013 21:27

      stejne si myslim ze je to Cahillem…

      • avatar
        RockForPeople, 7.12.2013 21:51

        Jen Cahillem?Můžeš to nějak upřesnit.

      • avatar
        vrana17, 7.12.2013 22:42

        Ještě že nám AVB stihl prodat Alexe v nejlepších letech, za toho půl roku co tu byl. Do teď hraje v PSG a oni nemají zrovna špatný team.
        Takhle to dopadá když přijde manager co ví úplný hovno a začne opravovat perfektně fungující obranu.

        PS: vypadá to, že ALexe v Chelsea těžce nedocenily, což sem já nikdy neudělal ba naopak. Jak sem psal Alex nikdy, když nastoupil nehrál špatně a to hovado ho odstřelí bůh ví proč. A měl signály bez ALexe jsme goly dostávali skoro jak dnes, udělali jsme nejdelší serii bez čistého štítu za posledních 10 let. Pak nastoupil Alex v jednom zápase(AVB dovolil) a víte co gol jsme nedostaly. Blbečkovi AVB to nestačilo tak ho musel prodat aby si toho někdo nahodou nevšiml. Jak to prase následně zakázalo naším hráčům, jít se sním rozloučit na rozlučkoví večírek, bylo taky něco. Si ještě pamatuji dobu kdy celá Chelsea stala na obraně, to byla doba. Patří nám to, můžeme si za to sami.

        • avatar
          kvasha16, 7.12.2013 23:40

          takze staci ak by dosiel Alex a zacneme zbierat ciste konta ci ako?

          • avatar
            vrana17, 7.12.2013 23:52

            Já bych řekl, že měl určitě větší kvalitu než Cahill a typologicky se perfektně hodil do našeho teamu a PL. Alex byl skála a to nám chybí. Cahill couvá, Alex se postavil a zastavil každého bud s faulem nebo čistě, ale přes něj se nechodilo do naši obrany tak jak nini. K dokonalosti mu chyběla jen taková tak čistá defenziva Nesty.
            Se podívej jak vypadá, kdybych ho neznal tak bych ho tipl na zápasníka UFC, prostě godzila co zašlapávala útočníky jak vajbly.

        • avatar
          Patrick Bateman#FightForInjuredKurvoplesk, 7.12.2013 23:58

          Alex byl zabiják, škoda že ho ten neschopa prodal.

  • BakyX, 7.12.2013 21:28

    Piazon sa celkom rozohnal. Uvidíme, či z neho niečo.

    • lampard1311, 7.12.2013 21:54

      Prial by som mu to ale neverím že by sa u nás dakedy presadil. Je to presne rovnaký typ ako Mata či OScar a lepší ako oni asi nebude.

  • torres9408, 7.12.2013 21:31

    Tak pokiaľ nám v strede bude hrať hráč ako Ramires tak nemáme šancu na titul. Veď ten okrem behania nevie nič. On len zaberá miesto kreatívnejším hráčom ako je napríklad De Bruyne.

  • !!!chelseaFan!!!, 7.12.2013 22:05

    neviditelný hazard :ddd byl s andrém a juanem nejlepší na hřišti jenom nedal 2 góly jako andré :d škoda že potom musel andré střídat kvůli tomu lýtku :(

  • avatar
    Wise, 7.12.2013 22:14

    Doufám že jim žádnou výplatu nedají , za tohle je musí hnát za autobusem až do Londýna .

  • avatar
    Wise, 7.12.2013 22:17

    Jose snad vydrží a v Lednu zareaguje dobrým hráčem do zálohy .Při nejlepším se prodá Torres ten nás sabotuje úmyslně .

  • avatar
    supi, 7.12.2013 22:33

    Az piatim hracom konci hostovanie v inych kluboch. Od 4.1.14 do 19.1.14 , kam pojdu , že by dalsie hostovanie , alebo aspon 1 dostane sancu ?

  • avatar
    Halinek23, 7.12.2013 22:39

    Já stále nedokážu pochopit, jak může někdo dát Ramirese na CM a ještě zvolit takovou taktiku, že musí tvořit hru. To prostě sorry, ale v tomhle Mourinha, ani předchozí trenéry nechápu. On má hrát DM, ideálně v dynamických, rychlých zápasech, ale vedle něj prostě musí být někdo s technikou a přehledem, takže dvojice Ramires-Mikel je absolutní tragédie. S Lampsem se to ještě dá, ale už to také není ono, jelikož by se hodila i trošku rychlost. Lamps často nemá možnost vystřelit, nebo přihrát vpřed jen díky své „rychlosti“. Hlavní brzdy Chelsea momentálně tedy jsou(podle mě) CM a krajní obránci.

  • avatar
    yes, 7.12.2013 22:44

    Van Annholt to je bek !! Gol a dvě asistence… A výkony má stálé…
    Jinak Azpík byl dobrá náhrada za Colea a Bertranda, když byli zranění, ale jsou oba zdraví… Je možná lepší než Cole, ale Bertrand je letos skvělý, ale šanci nedostane, není oblíbenec. Jak TYPICKÉ…

    • lampard1311, 7.12.2013 22:49

      betrand je stále zranený či je momentálne len prehliadaný? Lebo keď nastúpil hral lepšie ako Ashley, avšak ashley mal predtým miesto isté. A José sa vyjadril že na to miesto ma dvoch hráčov-Azpiho a Ashleyho takže Ryana ako sa zdá odpísal.

    • avatar
      vrana17, 7.12.2013 22:49

      Hlavně pravý obránce na levé straně není tak dobrý. To není jak u křídla.

  • Vikec, 7.12.2013 23:28

    Torresofilů bylo dost a už se tu hromadí Čechofilové? Při vší úctě k Torresovi, góly dávat zapomněl, to on sám dobře ví, alespoň se to snaží napravit bojovností a přihravkami pro tým, což dnes neplatilo. Čech zase chyba. Nechápu jeho polovýběhy. Nic nemění ale fakt, že v posledních dvou zápasech bránění standartek strašná. Ovšem jak tu bylo řečeno, prostě nám chybí v útoku šutér, který dá i z hovna gól. Jako byl Drogba. Viz. Suárez v Poolu. 30 střelených gólů z toho polovina Suárez. Kde máme my takového šutéra? Top tým by měl takového mít. Právě tady ti hráči rozhodují utkání jako dnes, nebo proti Sunderlandu. K čemu nám je že Hazardovi vyjde jeden zápas a druhej už ne? Prostě je potřeba koupit nějakou střelku, která bude tyhle utkání rozhodovat. Pool záloha nulová, ale mají v útoku borca, co se nebojí do toho praštit klidně i z 30 metrů a hlavně kdykoliv, protože ví, že to tam padnout může a ejhle, ono padne. Myslím si, že José to moc dobře ví. Ví, že v útoku je dlouhotrvající problém a v lednu bude činit následné kroky.

  • avatar
    martakubis, 7.12.2013 23:34

    Průměrná návštěvnost všech týmů PL

    http://www.soccerstats.com/attendance.asp?…

  • avatar
    Harley, 8.12.2013 00:15

    Zápas jsem neviděl a zase jsme prohráli a dostali jsme gól v nastavení, ach jo. :-( Jinak jsem rád za Schurleho, že mu to tam dnes napadalo. Škoda, plichta by byla dobrá, ale snad se to zlepší. Sám Mourniho říkal, že ta hra ze začátku jeho působení nebude ideální. Budeme zřejmě bojovat bojovat o druhý/třetí flek. Nechci nic zatracovat, samozřejmě, že reálná šance je na titul, ale prostě mi připadá, že nám v té naší hře něco chybí. Snad si zpravíme chuť proti Steue. Takže vy ostatní buďte trpělivý a pořád nekritizujte, věřte mi, že za pár let budeme opět postrachem Evropy jako dříve.

  • avatar
    Lukýno. #За тебя калым отдам, 8.12.2013 00:23

    Gratuluju Stoke k výhře, exkluzivně dokázali využít našich slabin. Otázkou zůstává… Mohli jsme se nějak bránit?

    Musím uznat, že už před zápasem jsem měl určité obavy. Onen výsledek se Sunderlandem nevěstil nic dobrého a dá se říct, že vše co jsem očekával, se naplnilo, včetně kladů a záporů.

    Mourinho do základní sestavy nasadil hráče, se kterýma se asi do základu i počítat dalo v čele s Čechem a Torresem. Inu … jelikož jsem neměl žádný problém se zvolenou sestavou, začal jsem na zápas hledět i poměrně optimiticky. Lampard dostal volňáska, místo něho si své povinnosti na hřišti plnil Mikel – a dá se říct, že bezchybně. Ramirés je bohužel jedinej hráč svého typu v Chelsea, tudíž má v sestavě místo jisté. Také jsem překousl Torrese v základní sestavě, přecijenom tuhle sezónu hraje dobře (neberu v potaz ten error minule proti Sunde). Čili Mikel – Ramirés – Torres. Hráči, od kterých jsem tenhle zápas nic nečekal, avšak jejich přítomnost na hřišti mi nijak nevadila.

    No ooook. Mikel (jak jsem již napsal) své povinnosti plnil v rámci možností na nejvyšší úrovni.
    Jeho parťák ze zálohy mě však úplně vytočil. I po vypršení pozápasových emocí mě zkrátka ta chuť postěžovat si na tohoto hráče nepřešla. Když jsem uviděl sestavu, těch 11 vyvolených, které si Mourinho do dnešního zápasů vysummonil, nezlobil jsem se. Ani na toho Ramirése. Ale … doslova bych blil z neschopností přesné rozehrávky na pár metrů tohoto hráče. Doslova bych bylil z té ukvapenosti při zakončování. Takovejch pěknej balónů, které on dostal a zahodil. DŘEVO. To to Mourinho nevidí? Že Ramires nemůže hrát na CM, na místě, které v našem týmu musí být obsazeno někým, jako je Lampard nebo De Bruyne? Ramires kromě vysoké výdrže nemá nic. Nic, co by ho mělo automaticky dosazovat do základu na pozici centrálního rozehrávače. Vážně Ramirési, na tuhle pozici už ne. (do příštích zápasů? Lampard/De Bruyne)
    Další, nad kterým zlomím hůl, bude Torres. Ono je samozřejmě těžké dávat góly v týmu, kde útočník dostane 2–3 pořádný míče za zápas, takové míče, které hráč jeho typu potřebuje. Ale sakra když už je dostane, tak s nima musí něco udělat. Což bohužel ta naše hvězdička za Ł50 000 000 neumí. 1 gól za 11 zápasů v PL. Děkujeme, odcházíme… potřebujeme útočníka, který umí dávat góly, né nahrávat dozadu.(do příštích zápasů? Ba)

    Teď už k takzvaným flopům.
    Hazard si formu z minulého zápasu s sebou nepřinesl, nevim kde ji nechal… je mi to jedno. Čekal jsem od něj víc, to samé asi i obránci Stoke, kteří mimochodem s blížíčím se koncem utkání začali s přehledem bránit jeho extra nepředvídatelnou fintu alá Robben, čili stáhnutí míče doprava, kterou udělá za zápas přecijen … 10–15× ? To prostě člověk anticipovat nemůže.
    Azpilicueta mě dnes překvapil taky, ale dost nemile. Dokonce předčil i Muniesu, kterej dneska zahrál na druhé straně bez problémů. Walters si s ním dělal prostě co chtěl. Nestíhal, padal jak jabka ze stromu a strašně chyboval (zavinil pár brejků). Jeho hry vpravo a vlevo… to je jako nebe a dudy. Faktor Mourinho. (do příštích zápasů? Bertrand, Cole)
    Co se týče Ivanoviče, konkrétně jeho slabin – rychlost, předvídání, centrování, důraz. Počkat … rychlost? Centrování? Neměl by to krajní obránce umět? Zvlášť v systému, kterým se snaží hrát Mourinho? Předvídání, důraz? KDE?! To, jakej nechal Assaidiho dovést míč až do klece, jak před ním utíkal jak splašenej kůň, to je na pěst. Ale on ten nedůraz v bránění, ustupování se bohužel týká celý defenzivy. Tragédní, zbytečný… netuším proč necháváme každej tým dojít s míčem až domů, kde jim mimojiné přidáme jako třešničku na dortu již zmíněný nedůraz, absolutní chaos a horkou hlavu. (do příštích zápasů? Azpilicueta – ale ono to vlastně hovno změní, ten syndrom obrany Chelsea je prostě stejnej u všech hráčů)
    Čecha zmiňovat nebudu, je to přecejenom Čech, což jsem i já, nebudu kydat spoluobčanovi na hlavu. I když vlastně… Courtois už příští rok základ, tolik chyb, který Čech dělá, nedělám snad žádný gólman v top klubech.
    Má cenu vůbec mluvit k Eto'ovi?

    Nu což, prohráli jsme. Mourinhovo pozápasové vyjádření mě zklamalo. Každopádně ukázalo, že od starého Mourinha se tento Mourinho naučil pokloně a česti vůči svým hráčům, na které za dnešek nelze nic házet, sestavu a systém vybírá trenér. Pohled na tabulku PL by měl duše fanoušků Chelsea zaplnit blahem, pouze částečným – při pohledu na postavení United nebo City. Tápání modrobílé dikolóry v čele s temperamentním Portugalcem není na první pohled až tak viditelné. Při pohledu na výkony (lucky points získané už několikrát tuto sezonu, kdy jsme z hovna udělali Babicův holandský řízek, se stává častějšími – kdo sleduje zápasy ví, že v mnoha případech jsme hráli ani to hovno a stejně vyhráli – vzpomínám si z hlavy třeba proti Ville, Norwichi). Pak tu jsou zápasy jako například s Basilejí, s Newcastlem, se Stoke, které jsme prohráli, dle mého, vinou Mourinha. A proto ty pozápasové konference jsou v takovém klidném duchu. Ví, že ty chyby dělá on… a přeji si, a hlavně doufám, že tyto chyby dokáže vyzmizíkovat a opravit.

    Skládám poklonu těm, kteří to dokázali dočíst až do konce. :-)

    • LampsFrank8, 8.12.2013 00:35

      Vyjádřil jsi to naprosto dokonale. Všechny své názory, co říkáš, nemá v ničem chybu. Ramires mně už leze na nervy nejvíc, vždyt jak mluvíš, jeho přihrávky a postavení tragédie, alespoň teda přihrávky když už tak už, se skaženými přihrávkami mimo hřiště, to je pro mě infarkt. A Ivanovič, tak to už mi ani nemluv. CENTRY CENTRY CENTRY, proč alespoň ty centry nejsou z jeho strany dobré, tohle také nejvíce dostane, že z toho už nemůžu. Jak vidíš a já také, je to vše v trenérovi, ale ta obrana, nechápu, nechápu proč alespoň ta obrana, to si hlavne pořád říká Terry nejlepší stoper, kapitán s Cahillem a Azpici s Ivanem též? Nevím, prostě čekej, věř a doufej v zlepšení. LETS GO CHELSEA

  • STANLY, 8.12.2013 10:47

    Ak utočníci nezačnu dávať goly, tak premier lige určiť nevyhrame…Od novej sezóny by som si prial útok; Lukaku, Torres, Yilmaz !? ;)

  • honzaz98, 8.12.2013 11:33

    Vy to tady ale nechápete… Nejde o to, jestli tu je Falcao, Cavani, Torres-Demba-Eto'o. Útočníci v našem týmu, prostě nikdy nebudou dávat góly, jako v jiných týmech. Chelsea nehraje na útočníka, jako na jediného zakončovatele, kterého podporuje celý tým, ale na jako normálního hráče, který hraje pro tým a góly většinou dává naše hvězdný záloha.

    Jinak Ramires mě včera opravdu naštval. Nikdy nenadávám na naše hráče, ale trocha objektivní kritiky nikdy neuškodí. Ramires myslím od začátku sezóny nevynechal jediný zápas. Proč, to nechápu. Včera 4 balóny, zbytečné střely na bránu, místo toho, aby nahrál a rozjela se další utočná akce. Ty jeho nahrávky ani nemluvím.

    Včera Hazard skoro neviditelný, škoda – že to nebylo to, co minulý zápas. Torres taky tyto dva zápasy nepodařené. Snad kdyby si odpočinul, vrátí se na své dobré výkony, které předváděl skoro celou sezónu.
    Schurrle paráda, parádní výkon, což se také odrazilo na našem skóre, bohužel měl prý problémy – svalové a tak musel střídat.
    Každopádně se těším na další zápas, co za změny udělá Mourinho a jak se dají naší hráči dohromady.

    Určitě bych do hry nasadil Matu, Schurrleho, prorotoval bych DM, obranu a možná i brankáře, poslední dobou mi příjde Peťa nějaký unavený a bez formy.
    Také by jsme měli pořádně zapracovat na standartních situacích, ty nám ze soupeřovi strany dělají obrovské problémy.
    Prohrali jsme, ale jdeme dál. Chelsea budu věřit a fandit pořád.

  • libor1212, 8.12.2013 11:50

    Cela Chezii je vrdeli tušim aj z Murinem,

    • honzaz98, 8.12.2013 12:18

      Ty si v pr…, když nejsi schopen napsat správně Chelsea a Mourinho.

      • avatar
        Fr3y, 8.12.2013 16:52

        A ty si ještě větší debil že na to vůbec reaguješ..

Pouze přihlášení uživatelé mohou přidávat nové komentáře.

Přihlašte se, anebo využijte jednu z nabízených metod pro založení uživatelského účtu.