Komentáře ke článku

Chelsea bojuje o mladíka z Barcelony

Po nadějném Oriolu Romeuovi by do Chelsea mohl zavítat další mladík z katalánské líhně talentů. Londýňané totiž tentokrát upnuli svůj zrak na záložníka Sergiho Roberta, za něhož je ochotna Barceloně zaplatit až šest a půl milionu liber.

109 komentářů

  • avatar
    Chelsea FC forever in my heart, 8.6.2012 15:52

    Nevím no…nač kupovat mladíky,když máme svoje talenty a navíc proč kupovat další,když ani naši ani ostatní příchozí mladíci až na Oriola nedostanou šanci??To nechápu prostě…

  • avatar
    DeeKey, 8.6.2012 15:53

    Jako nejsem proti, ale určitě ne s tou klauzulí jako u Oriola :-/ nechtěl bych, abysme fungovali jako farma Barcy…

  • avatar
    Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 8.6.2012 15:53

    ano je třeba hodně talentovanej ale ptám se PROBOHA proč? copak nemáme vlastní akademii a vlastní mladíky? proč nedáme šanci vlastním „zdrojum“ těžká to otázka

  • avatar
    BlueFanCFC, 8.6.2012 15:56

    Ne, že bychom ho nějak potřebovali, ale kdybych si měl vybrat, zda jeho, nebo Modriće, tak si vyberu Sergiho.

  • hory, 8.6.2012 15:57

    dobrej vtip kde ste našlit takovou blbost nechcu tu ani za zůatý prase mikel essien lampard meireles ramires romeu mceachran de bruyne kde by hrál by mě zajímalo a ještě k tomu romeovy ze začátku hrál dobře ale pak klukovy odešla forma a byl doclea tragickej i když na druhou strany lamps meireles a essien nejsou hraci na dlouhy leta uz ale ted zabijet mladej talent nema smysl ho sem tahat ted proste ne

  • avatar
    kvasha16, 8.6.2012 16:09

    klauzula ktora ho opravnuje si vziat spat, POKIAL BUDE NAS KLUB SUHLASIT, to tam nie je a myslim ze je to celkom podstatny „detail“ tej klauzuly

    • avatar
      Dutko, 8.6.2012 16:18

      To je podla mna picovina.Ved potom ta klauzula nema zmysel a ak by tam nebola a nabidli taku sumu bolo by to to iste.

      • avatar
        BlueFanCFC, 8.6.2012 16:38

        No smysl by to mohlo mít. Já sice nevím jak to přesně je, ale mohlo by to znamenat to, že jestli se Chelsea rozhodne prodat ho, tak ať by kdokoliv nabízel větší částku, než Barca, stejně by se stěhoval na Nou camp.

  • avatar
    Jimmy#, 8.6.2012 16:11

    tak z Barcy jsou skvělí fotbalisti, o tom žádná..já bych ho bral a nejsem proti..zase by jednou směřovala pochvala směrem k vedení..hráč s potenciálem za nízkou částku..lepší v několika ohledech, než drazí hráči typu Modrič,Moutin­ho,Fellaini atd..nebyl by drahý, nízký plat..je mladší o několik let než ti jmenovaní..tudíž je perspektivnější a další věcí je to, jak už bylo řečeno, v Barce mají skvělé talenty.

    konkrétně na S.Roberta jdou pozitivní reference: Fast, technical and willing to work hard in the midfield the youngster is great at linking up the play and using his great intelligence to help the team across the pitch. Sergi is also physically strong and his work-rate has meant that he has the desire and drive to go with his natural ability. Certainly one to watch in the future.

    snad je to hráč, který by dokázal hrát vedle Mikela ve formaci 4231, kterou se chceme očividně ubírat

    • avatar
      Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 8.6.2012 16:17

      a není lepší místo koupě S. roberta dát šanci Mceachranovi? ušetřilo by se ještě více. Pokud hraje na štíta a SZ tak je to stejnej typ jako Josh

  • avatar
    Jimmy#, 8.6.2012 16:15

    akorát se divím, že když jste sem umístili tento článek, o potenciálním přestupu, s kterým přispěchal bulvár, tak že jste sem třeba nezařadili články typu: Guardiola se nedohodl s Abramovičem, nyní to vypadá tak, že hlavním koučem Chelsea se stane Roberto Di Matteo už na plný úvazek…nebo že zástupci Hulka jsou v Londýně a vyjednávají s Chelsea o přestupu…a nebo o tom místě, kde měl „vyrůst“ náš nový stadion, které bylo nakonec zatrhnuto a neuspěli sme..ale nicméně, dnes sem četl, že Chelsea stále doufá v zajištění Battersea

  • avatar
    Fyrex, 8.6.2012 16:45

    Něco v něm bude o tom žádná. Ale v áčku Barcy si pořádně nekopnul a na co sem tahat dalšího talentovaného Španěla, když tu máme už tolikrát zmiňovaného McEachrana, který bezpochyby své kvality má a navíc je to angličan a také odchovanec.

    Jediné co mi dává o této spekulace smysl, je to, že bychom opravdu dál jeli podle Boasova plánu. Jinak to nechápu.

  • avatar
    VaclaPa8, 8.6.2012 17:15

    DOTAZ:

    Nevíte, kdy by se mohl někde objevit plakát Chelsea pro uplynulou sezónu? Zrovna si rovnám plakáty na zdi a poslední tam mám ještě s těmi červenými límečky a nerad bych něco propásl. Mám namysli ten plakát, když fotí týmy před začátkem zápasu v LM. Je to velikostně na dvě A4. V ProFootballu a ani v HATTRICKU jsem ten plakát zatím nezaregistroval.

    DÍKY ZA INFO!

  • lampard, 8.6.2012 17:23

    je to vobec mozne? lampard a cahill su s albionu prec a stale neni isty start terryho a colea pre lahsie zranenie..na koniec nikto s chelsea za anglicko nenastupi.. tak to sa aj bojim aby neprehrali s francuzmi

    • avatar
      Patrick Bateman#FightForInjuredKurvoplesk, 8.6.2012 17:27

      Angličanům fandím, ale tým co je na EURU je Liverpool, kterej ze srce nesnáším. Anglie ze skupiny nepostoupí.

  • vfdsvdd, 8.6.2012 18:13

    predom chcem povedať, že nie som fanúšikom united ale rešpektujem a uznávam ich. Ak united kúpia aj modriča + kúpili kagwawu, tak to máte dve silné osobnosti do zálohy. Navyše kvalitné krídla majú aj teraz ako young, valencia, giggs, nani, alej aj welbeck vie zehrať dobre na krídle. Preto si myslím, že budú na tom lepšie než mi. Nám veľmi chýba tvorca hry, a tvrďte si čo chcete ale lampard dávno nie je taký dobrý ako býval. A preto tvrdím, že im toho modriča musíme vyfúknuť a keď nie tak sa pozrieť po rovnako kvalitnom hráčovi, určite ho potrebujeme viac ako hulka.

    • avatar
      Robbie, 8.6.2012 18:15

      No ale tak treba teda predať Ramiresa :( Formácia 4–2–3–1 to ináč nedovoľuje, a okrem toho KdB je aj CM ale on je ti asi málo hodný…

    • avatar
      Cfc Fans, 8.6.2012 18:40

      Tak nedá sa povedať, že viac ako Hulka. Lebo máme skrátka veľké diery na krídle, v zálohe a na pravej obrane. Každú pozíciu treba doplniť s rovnakou nutnosťou. No keby mám tie prachy investovať že buď/alebo, tiež by som asi volil Modriča.
      Ďalej k tomu MU. Podľa mňa ten tím oni majú výborne zložený, každoročne doplnený, skrátka dobrý. To Ferguson zvláda skvele. Odíde Ronaldo, príde Valencia a oni skrátka tú slabinu na krídle nemajú. Možno, že im chýba nejaký originál sniper, ak Rooney bude pokračovať v tej zatiahnutejšej pozícií. No možno na tú je Kagawa, Rooney na hrot, no to je jedno. Ak sa nám podarí dobre obsadiť tie tri posty, čo potrebujeme, tak to bude vyrovnané. Na štarte budú súperi s rovnakým autom, ako my, tam pôjde o trénera, šťastie/nešťastie a podobne.

      • avatar
        Robbie, 8.6.2012 19:05

        Rooney ti je málo sniper? Pokiaľ je pre teba sniper iba hrot, máš pravdu. Ale najlepší dvaja strelci na planéte nie sú hroťáci a Rooney dal ako podhrot 27 gólov takže sniper je a to že nie papierový hrot na tom nič nemení.

  • avatar
    RockForPeople, 8.6.2012 19:09

    Pokud by se Chelsea někdy(třeba i letos) zajímala o hroťáka,tak ať tam zahrne i Lewandowskiho…To je extra útočník…

    • avatar
      Jimmy#, 8.6.2012 19:12

      zatím se mu povedla „jenom“ jedna sezonu, pokud já vím…máme Torresa,Sturrid­ge,Lukaka a snad přijde ten Hulk, i když ten více méně na křídlo, na hrot jako záskok, ale kdo ví…

      • avatar
        RockForPeople, 8.6.2012 19:14

        Když to srovnáme s ostatníma no nevím…Torres může ale taky nemusí zazářit,Danny možná odejde,Lukaku možná hostovačka a Hulk tu ještě není…Každopádně každý musí někdy začít a Lewandowski začal pálit letos a jde mu to dobře…Drogba taky přišel po jedné povedené sezoně v Marseille…

        • avatar
          Jimmy#, 8.6.2012 19:21

          no, ale jenom v jediné sezoně se mu podařilo vsítit přes 30 branek(aspoň ligových) – a to v double sezoně za Carla…navíc měl vlažný začátek kariéry tu v Chelsea..jednu, dvě sezony než se rozjel viz. statistiky na wikipedii ;).....

          sám si tvrdil, že uvidíme podle přípravy..tak uvidíme jak se tam předvede konkrétně v útoku takový Lukaku…Dannymu to na hrotu šlo v Boltonu..nyní nemá důvod odcházet..splní se mu sen a to, že bude konečně moct nastupovat na hrotu a může být útočník číslo 2! kde v jiném TOP klubu by tohle měl jisté? a zrovna tak herní vytížení s tím související..v City těžko!!..a Torres začne zářit (věřím mu) s tou podporou za sebou už musí (Hazard,Mata,Ma­rin,(hulk) a to jsou jenom hráči na křídlech a podhrotu)

          • avatar
            RockForPeople, 8.6.2012 19:24

            Jo já souhlasím…Proto jsem psal pokud,ale úplně jsem zapomněl,že Lewandowski bude zřejmě v Man Utd…Alespoň a goal.com to tak mají…

          • avatar
            Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 8.6.2012 19:24

            Tak Drogba tam nebyl jen od toho ty goly strilet. ALe hodne sklepavla nakopavaný míče a tak :) za Carla sme hrali uplne jinej styl a tak mu to tma vic padalo. Teda tohle je muj nazor :)

          • avatar
            Jimmy#, 8.6.2012 19:35

            sorry, ve dvou sezonách měl na kontě přes 30 zásahů

            Drogba v číslech…goly za jednotlivé sezony ve všech soutěží:

            Rok zápasy goly
            2004–05 41 16
            2005–06 41 16
            2006–07 60 33
            2007–08 32 15
            2008–09 42 14
            2009–10 44 37
            2010–11 46 13
            2011–12 35 13

            z toho ve 3 sezonách měl na kontě vždy přes 10 asistencí, loni dokonce 17, což se blížilo 20

            06–07 mu vyšla fajnově..07–08 k poměru zápasů dost branek a 09–10 měl nejlepší..

  • avatar
    Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 8.6.2012 19:20

    Lewandovski vypadá hodně dobře :) a urcite by nebyl tka drahej jako Hulk :) tim neříkam že bych ho tu chtěl :) a možná by se hodil i na podhrot :)

    • avatar
      Jimmy#, 8.6.2012 19:23

      tak Hulka berme jako křídlo že ;) i když hrot mu není cizí…a proč ho cpát na podhrot sakra?!! to je pozice stvořená pro Matu, navíc tam zvládne zahrát Hazard a i Bruyne..navíc si nedělám iluze o nějakém Lewandovskim, páč na rozdíl od „uček“ není s námi spojován..

      • avatar
        Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 8.6.2012 19:33

        Tak ja nerikam ze bych ho tma uprednostnoval ale jako záskok,náhradu. Jo no nejak jsem si neuvedomil že Hulk je spis křídlo moje chyba :d ted bysme se stejne meli zajimat uz vic o jiny posty než je utok.

        • avatar
          Jimmy#, 8.6.2012 19:37

          jo útok bych fakt nechal..hlavně to RB, kde nás tlačí bota..v záloze je to hodně těžký a rozporuplný..ale píše se, že tam máme v úmyslu posilnit…sám nevím, jak bych to tam vyřešil…rozhodně ne nákupem typu Modrič od 40–50 mega :d

          • avatar
            Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 8.6.2012 19:41

            Ona ta záloha by celkove chtěla překopat. DO 4231 se nam moc hracu nehodi. Mikel a Lampard. Meireles a Essien kdo ví jak je to s jejich formou a Rami se tma do zalohy tkaym oc nehodí. Spis to chce sehnat nekoho typu Xabi Alonso. Proste dirigent. Ten nám chybí. Lamparda a Mikela beru jako jistotu. Rami mam sice hodne rád ale uprimne v tý formaci se hodí spíš na křídlo. I když kdo ví :) uvidíme jak to klub vyřeší :)

            • avatar
              Jimmy#, 8.6.2012 19:49

              Ramiho bych tam zkusil, teď na křídle si neškrtne po příchodu posil..raději ho zařadit do té zálohy..vždyť v začátcích jeho hry na křídle nebyl nic moc, řekněme tragický, a pak si už zvykl jakš takš…v záloze, kde je to pro něj přirozenější, by měl hrát ještě líp v porovnání s jeho hrou na křídle (soudím podle sebe)

              no a ten dirigent ve 4231…jediný typologicky od nás se mi tam hodí Josh, jenomže mu nevyšlo hostování, čekal sem, že se právě na tom hostování prosadí a od příští sezony budeme moct s ním počítat…podle mě by si měl spravit reputaci nějakým solidním hostováním, kde si zahraje a předvede se a nebo uvidíme co ukáže v letní přípravě, jestli s ním fakt můžeme počítat a nebo je přeceňovaný..dále bych tu měl jména jako Witsel,Sahin…ale přál bych si aby to zaujmul odchovanec Josh

  • avatar
    RockForPeople, 8.6.2012 19:32

    I ten Piszczek je super kvalita…Ale ten nebude moc levnej a Dortmund určitě nebude chtít rozprodat kádr…

    • avatar
      Jimmy#, 8.6.2012 19:40

      bude sledován na Euru..sám sem na něj zvědav..šak ho uvidíme v našem zápase s Polskem…je v ideálním věku 26 let pokud se nepletu..za dobu 2 nebo 3 sezon by mohl „vyrůst“ ten Todd Kane..a už teď tam může alternovat Sam Hutchinson, jak na RB tak CB

  • Horvycz, 8.6.2012 19:39

    Štadión Stamford Bridge sa pravdepodobne rozšíri…

    Nový riaditeľ mestského okrsku Hammersmith & Fulham – Nicholas Botterill sa rozhodol podať Chelsea pomocnú ruku a bude s klubom jednať o možno rozšírení štadióna Stamford Bridge. zdroj: fb
    to by byla paráda

    • avatar
      Hobbs, 8.6.2012 19:46

      Doufám, že to vyjde a že stadion bude mít alespoň 60.000 – 65.000 míst ikdyž to bude hodně těžké na tom malém prostoru. SB by podle mě mohl zvětšit kapacitu tím, že by se zvýšila výška stadionu a i tribuny za brankou.

      • avatar
        Jimmy#, 8.6.2012 19:54

        co do výšky..proč to stavět do výšky? ať něco kolem dokola SB zbouraj na náklady klubu :d…co je vůbec v té zástavbě? rodinné domky?

    • Horvycz, 8.6.2012 19:57

      Kua tak má romča zaplatit královnu ať ty pozemky znárodní a propadnou ve prospěch Chelsea :)

    • avatar
      Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 8.6.2012 20:07

      jsem pro aby se rozšířil stadion ať to bude stát „cokoliv“. Nejsem pro abychom opustili SB protože by to znamenalo opustit kus naší historie.

      • avatar
        RockForPeople, 8.6.2012 20:11

        Cokoliv…Tohle celé by stálo skoro tolik,co novej stadion…Navíc by musela hrát Chelsea 2–3 roky jinde(zřejmě Wembley v pronájmu)…

        • avatar
          Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 8.6.2012 20:15

          no proto píšu cokoliv, je lepší si při/za/platit a mít svou historii než zaplatit a nemít svou historii. Nechci abychom se vydali cestou jako Arsenal. Ekonomicky to bude lepší ale máme majitele, který je toho schopen zaplatit tak proč to nevyužít, myslím že pár posil kvůli stadionu oželím

  • avatar
    Jimmy#, 8.6.2012 20:02

    co to udělat v záloze takhle:

    (posila),Rami­res,Mikel,Lam­pard,Meireles

    plus odchod Essiena…Josh a Oriol hostovat…s 5 zá­ložníky do 4231 nebo 433 si vystačíme…za další rok odejde třeba Raul a přijde Josh/Oriol v závislosti na hostovaček obou…

    a za rok,dva nebo tři může s kariérou seknout Lamps a v tu dobu by to mohlo vypadat: (posila),Rami­res,Mikel,Josh,O­riol

  • avatar
    RockForPeople, 8.6.2012 20:17

    Chelsea unseen 7…Doporučuju pasáž s Luizem,Didierem a megafonem v letadle cestou domů… :)

    http://www.youtube.com/watch?…

  • avatar
    Why not, 8.6.2012 20:55

    Kúpme Ibrahimovica, Persieho, Aguera, Benzemu a Rooneyho nie chodťe si Fifu zahrať radšej niektorí :)

  • avatar
    Jimmy#, 8.6.2012 20:56

    Sestava Čechů na Rusko!

    Čech – Gebre Selassie, Sivok, Hubník, Kadlec – Plašil, Jiráček – Rezek, Rosický, Pilař – Baroš.

    není Jiráček křídlo nebo krajní záložník? nehodil by se tam spíš, než na roli zataženějšího záložníka?…místo Rezeka :d Jiráček – na křídlo

    • avatar
      Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 8.6.2012 20:59

      nene Rezek je správna vloba u něho máš o 60% větší šanci že nasimuluje penaltu :d Jiráčka bych taky vidím raději ve středu

    • avatar
      Dacan, 8.6.2012 21:00

      Klasická De-Bílkova sestava..Nechápu proč nemůžeme hrát 4–4–2 tak jako to umíme..Hlavně že tam bude zase Messi alá Rezek..

    • avatar
      Jimmy#, 8.6.2012 21:02

      hoši já nevím, já se v našem fotbalu a repre moc nevyznám…ale když hrajou, tak je jdu podpořit…ale u Jiráčka sem měl dojem, že je to klasický krajní záložník či co..

  • lampard1311, 8.6.2012 22:06

    česi hrajú príliś naivne a netakticky, mali si brať príklad z chelsea v lige majstrov, pretože takéto diery v obrane proti takým hráčom sa nemožu diať

  • avatar
    RockForPeople, 8.6.2012 22:36

    Horká novinka:Tak Chelsea byla zase na lovu v Belgii a ulovila tři velké naděje jejich fotbalu…Charly jr(16),Lamisha(20) a Tika(18) Musondové…Jsou to synové legendární Zambijské hráče Charlyho Musondy…

  • Pjotr8, 8.6.2012 22:39

    Právě jsem se vrátil z hospody. Ta naše obrana hoří, jak papír. Naprosto laciné góly. To je přímo neuvěřitelné. A že vlevo od vás sedí pár rusáků, to vám taky na klidu nepřidá. :/

  • micky, 8.6.2012 22:44

    ježisi nehrajem špatně chce to jen nepolevit a víc se hrnout do brány..baroše už ztama kopnout do pryč aby šel někam kde ho neuvidím..

  • avatar
    M0rb1D4S, 8.6.2012 23:09

    Může někdo vysvětlit, kde je ten Kadlec? Na levé straně obrany jsem ho viděl tak jednou.. A druhý gol šel přes jeho stranu.. Hraje dneska nejhůř ze všech..

  • avatar
    Why not, 8.6.2012 23:25

    Nič v zlom susedia ale vaša obrana je čistá tragédia ľutujem Čecha, že musí hrať s takýmito hráčmi.

  • avatar
    HarIey, 8.6.2012 23:27

    Se divim, ze tu vsichni nepisete „Pavlucenko, to je pan utocnik, zadnej Falcao, Cavani atd.“ :d
    Je to uplne stejny jako kdyz vidite Lewandovskiho­.....ale sami vite, jak Pavlucenko v PL dopadnul :d

  • lampard1311, 8.6.2012 23:28

    najviac štve že zase všetci „fanúśikovia“ budú za prehru viniť čecha, ktorý možno nemá najlepší deň ale nebyť jeho tak na tomto turnaji nie sú

    • avatar
      LuckyLuck, 8.6.2012 23:30

      Tak to tady snad nikdo nenapíš ne?! Určitě tohle není prohra Čecha. Ani neříkám že udělal nějákou chybu, ale bejt tohle LM, tak poslední 2 goly chytil…

  • avatar
    Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 8.6.2012 23:35

    Nevim no prvni gol byla bomba u toho nemoh moc dělat. U druhýho možná mohl být dřív. Třetí gol to bylo taky tezky. A ctvrtej gol nechytatelnej. ALe rozhodne bych z tý prohry čecha nevinil protože to všechno bylo po pekelnejch hcybách obrany.

  • G_G, 8.6.2012 23:39

    Ať mi ještě někdy někdo říká, že je Čech světová extra třída :d :d 6 střel 4 góly. „Hvězdu“ z něj dělá pouze obrana Chelsea, jinak je to naprosto průměrný brankář… Dnes jsme viděli další jasný důkaz!

    • avatar
      Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 8.6.2012 23:42

      Ano jiste :) za jeho zákroky v lize mistru může obrana CHelsea. Kdybys věděl neco o fotbale tak víš že bez spoluhráčů je golman uplný nic a dneska to obrana srala neustále.

      • avatar
        Harley, 8.6.2012 23:44

        Bez Čecha by Chelsea neměla prvenství v LM. Ty jeho zákroky byly velmi duležité, zejména proti Barce či penaltě Robbena.

    • avatar
      RockForPeople, 8.6.2012 23:46

      V Chelsea je lepší a v repre mu to nejde tolik…Hele nebyl,není a nebude první ani poslední…Messi,Lam­ps a další hrají lépe v klubu než v repre…Prostě dnešek mu nesedl a jede se dál…

    • avatar
      CFC, 8.6.2012 23:56

      Za ty goly Čech nemohl, to jsou všechno chyby naší obrany!!! (jestli se tomu dá říct obrana)

      • avatar
        RockForPeople, 8.6.2012 23:58

        U toho čtvrtého golu jsem se smál…Jak si je tam Roman Pavlyuchenko povodil a to jich tam stálo kolem něj snad 5–6 našich a všichni čumí jak puk…

    • Pjotr8, 9.6.2012 00:11

      Ty asi nevíš, že fotbal je kolektivní sport, že? Když obrana nechá brankáře tzv. „za sebe“, tak prostě góly dostane.

  • FCChelseaFC, 8.6.2012 23:40

    No kamarát (fanda Barcy) mi hovoril, že je to slušný talent a ak by sa mal v budúcej sezóne niekto dostať do A-čka tak práve on.
    Celkom by som ho aj bral

  • avatar
    Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 8.6.2012 23:45

    Obě mu šli přes ruakvice. Co mele vole :d 3.střela možná. ALe 4-tou střelu? No tak zajimalo by me jak ji mel asi chytat :d když mu šla „tak přes rukavice“ :d

    • avatar
      Hubas, 9.6.2012 00:04

      4. střelu těžko to trefil hodně dobře, u 3. střely se mi zdálo, že šel moc brzo dolů a možná by to chytil, ale já nejsem golman takže nevím jak těžko se tohle chytá, to musí posoudit někdo kdo doopravdy chytá.

      • avatar
        Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 9.6.2012 00:29

        Ja doopravdy chytam a zrovna tohle se chytá blbě :d kord když je golman vysokej. Ta střela jde do tkaovýho prostoru nikoho. Proste se to chytá špatně. I když lepší by se bylo zeptat nakyho profíka. Nicmene pro me se to chytá špatne :d

  • avatar
    Hubas, 9.6.2012 00:00

    Dneska Bílkova obrovská chyba byla, že nepostavil toho pravého defenzivního záložníka!!! Plašil ani Jiráček pro mě nejsou defenzivní typy, hlavně né Jarda. Jako Jiráček je lepší než Plašil v defenzivě ale prostě myslím si, že měl hrát od začátku Hubschman! Dneska prostě ten střed nebyl dobrej a potom se to všechno valilo na obranu, navíc se ti záložníci zas tak poctivě nevraceli a Rusi měli ty protiútoky smrtící! Ale i obrana dneska nepracovala tak jak má bohužel. Do příštích zápasů se musíme poučit!! Jinak bych pochválil Milana na hrotu snažil se bojoval, ale potřeboval nějakou podporu od spoluhráčů a to je další chyba si myslím Bílka, měli sme hrát na 2 útočníky, ale jak se říká po bitvě je každý generál. Musíme se poučit z chyb a další utkání se pokusit vyhrát :)

    • avatar
      Jeykey, 9.6.2012 00:17

      Milan byl po prvním sprintu uplne zavarenej,jeho naběhy absolutně nesmyslné (celkově asi 3),co tam predvaděl kadlec to mi hlava nebrala ten kdyby běhal za postranní čarou tak udělá líp,no a jestě bych vyzdvihl romču hubníka,být Čechem tak za ním odmítám chytat je to o ostudu coz se taky ukazalo

  • jaris89, 9.6.2012 00:10

    vy ste moc velci chytraci postavte za naši obranu casillasa když je podle všech nejlepší na světě o čem pochybuju a uvidite bejt čechem tak mě to anui nebaví je to hrozny fotbal a bílek neni prostě trener všechno to chodilo přes levu stranu a on prostě nevystřida nechápu to a Baroš?vždyt utočnik ma davat gole a poslední roky plni to?neplni ale v zakladu je neustale a cassilas je nejlepší a take kdo by nebyl když chyta v realu a za španělsko podle mě by dnes byl take jalovej čech má pomalu obranu a to je těžko s chelsea obranu spolupracuje pa to sou top hrači a nikdy by přes ně neprošlo co přes čechy tak i proto na to neni zvyklia to co on čech pochytal v lize mistru a někdo řekne že neni nejlepší golman tak je u mě ani nebudu říkat raděj stupněte si v y do brany když z penaltu vám to někdo napumí vedle hlavy

    • avatar
      Hubas, 9.6.2012 00:14

      Já Čecha rozhodně z ničeho neviním. A řekni mi, co dneska asi tak mohl Baroš udělat? Dřel dobře si kryl míč, ale neměl dneska moc velkou podporu spoluhráčů nikdo mu nedal pořádnej balón a celkově jsme nebyli schopni dostat se přes Ruskou obranu akorát jednou. Myslím, že jsme měli hrát na 2 útočníky, myslím, že by to bylo lepší kdyby hrál třeba Necid ktreje by sklepával Barošovi balóny tak jako to dělal Dino

  • avatar
    RockForPeople, 9.6.2012 00:18

    Tohle je článek legendy Liverpoolu Johna Aldrige o Chelsea…Dopo­ručuju si tuhle slátaninu první kategorie přečíst…

    http://www.sundayworld.com/…aldridge.php?…

  • jaris89, 9.6.2012 00:19

    tady šlo o to že nas valcovali po jedne straně a Bílek nezareagoval měl to zahustit měli sme prostě branit když víme že rusaci maj take brejku a hrat utok na necida a baroša prostě dnešní prohru já osobně nedavam na hrače ale bílka pa on není trener je marný naše obrana šlapala vodu a on nevystřida

  • avatar
    Since2003, 9.6.2012 00:36

    Mě příjde, že Bílek je v každém zápase ten nejhorší aspekt. Nejhorší je, že fotbalový svaz mu prodloužil smlouvu ještě před Eurem… tady něco smrdí.

  • avatar
    Jimmy#, 9.6.2012 00:44

    tak rusové nás dnes porazili jako vyloženě brejkové mužstvo, což mi tak přišlo..ale vyhrát si zasloužili..my si o ty goly koledovali skrz tu tragickou obranu a řekněme, částečně i zálohu..můžeme být rádi, že sme nedostali pověstného búra a nebo víc..záložníci se vůbec nevraceli do obrany, když byla potřeba, a u golu(jak kterých) to šlo vidět…hodně akcí tahali přes naši levou stranu…aspoň pravá fungovala a Gebre byl jedním z nej na hřišti od nás..poté nechápu neschopnost trenéra zareagovat na vývoj utkání..podle mě tam měl tak od té 65. minuty (nebo ještě za stavu 2:1) poslat na hřiště čerstvého útočníka..Baroš byl v prvním poločase OK, ale ve druhé půli se vytratil a nic moc nehrál..od Rosického sem taky čekal víc, když ho, zejména fans Arsenalu, tak vychvalovali za poslední měsíce, že hraje ve formě…Čech si při jednom golu sáhl na míč a při dalším si skoro na míč sáhl, ale z prohry ho vinit těžko…obranná hra mu to chytání výrazně ztížila..

  • avatar
    geo20, 9.6.2012 01:14

    Skoda, fandil som vam. Zaciatok bol dobry, ale potom zacala obrana horiet jak papier. A vobec nezdielam nazor, ze Cech nezachytal tak ako za Chelsea. Cech ani za jeden gol nemohol.

  • avatar
    RockForPeople, 9.6.2012 01:22

    Anglická reprezentace navštívila Osvětim/Auschwit­z…Chtěl bych se vás zeptat,zad už tam někdo z vás byl…

    Já tam jednou byl a musím říct,že to byl silně emotivní zážitek…

    • avatar
      John Terry 26, 9.6.2012 09:57

      Ještě sem tam nebyl, ale rozhodně se chystám…
      Tohle místo by totiž měl aspoň jednou v životě vidět každej! Je to unikátní svědectví všech těch zvrhlostí Hitlerovskýho Německa…
      Nejdřív ze všeho bych tam nahnal všechny dnešní neonacisty !!!

      • avatar
        dembasmrdi, 9.6.2012 10:56

        Spíš bych tam nahnal všechny ty smradlavé cikány, které my normální lidi musíme živit z daní aby ti šmejdi mohli od 15 let sedět doma na podpoře a rozmnožovat se mezi sebou jako krysy a brát dávky na kde co, že pak člověk zjistí, že si cikán, který nikdy nepracoval, „vydělá“ víc než člověk, který dělá 50 hodin týdně na to aby toho cikána živil. Nahnat je tam do toho gheta, obehnat ostnatým plotem a nechat je tam žít jak zvířata v izolaci.

  • ***Richo-8**, 9.6.2012 01:57

    Freddie a spol ste kokoti ani za jeden gol cech nemohol je vidno ze ste velky futbal v zivote nehrali plujem na vas to su fanusikovia , chudaci , vsetko taze streli bud nechytatelne alebo nad rameno , zebraci …

    • avatar
      Cfc Fans, 9.6.2012 02:17

      Tak videl som tie góly a viem, že on také strely vie chytiť.
      Ale to, že chytá dobre len za dobré tímy a že hviezdu z neho robí len obrana Chelsea je pi.ovina jak svet :d

    • avatar
      dembasmrdi, 9.6.2012 10:58

      Tři z těch gólu by golman světové úrovně jako Hart nebo Casillas chytl, tak sem nepiš svoje čechofilní kraviny, že on nemohl za nic a je nejvíc borec.

  • ***Richo-8**, 9.6.2012 02:39

    A kkt do hlavy nejakemu barceloncanmu :) … Naco je nam josh ? uz je odpad lebo mu nevyslo hostovanie vo swansea ? …

  • avatar
    Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 9.6.2012 04:01

    POUSTOUPÍME!!!jsem si jist

    Váš komentář nebyl systémem akceptován. Pokud jej chcete vložit, musí být upraven.

    • avatar
      Vajbi, 9.6.2012 04:24

      Já si taky myslím, že postoupíme, ale nemá to cenu, když nás potom ve vyřazovačce vyklepou.

    • avatar
      dembasmrdi, 9.6.2012 10:48

      Jasně s hráči jako Plašil, Hubník, Všivok, Rezek a Baroš postoupíme. Budem rádi když neremizujem 0:0 s Řeky a pak nás pomelou Poláci. Je mi akorát líto Rosy, ten se tam jediný snaží hrát fotbal ale když má kolem sebe takové hovada jako Plašil s Barošem, tak se ani nedivím že byl včera tak zhnusen.

  • avatar
    dembasmrdi, 9.6.2012 10:43

    Čech ukázal včera to, co tu říkám celou dobu a co vy čechomasturbanti nechcete vidět, je to průměrný gólman, který vyniká v Chelsea za dobrou obranou. Bylo to vidět i proti Maďarům, 2 střely na branku 2 góly, prostě nechytí nic navíc. Včera byl zralý na ručník, chodil dolů nesmyslně brzo a 2 a 3 gól byl jeho. První s tím nemohl nic dělat to je fakt, volej z pomalu z malého vápna do protipohybu o tom žádná. Druhý gól? Wtf ale jako přihrávky přes malé vápno by měl chytat jak nic, o tom že se pak před rusákem položí dřív než k němu ten balón vůbec dojde raději nemluvím. Třetí gól to samé, šel dolů ještě dřív než rusák vystřelí, střela sice nahoru ale jako přímo doprostřed branky. Čtvrtý gól byl hlavně výsměch Hubníka, ale rozdíl mezi světovým gólmanem a průměrným je v tom, že světová třída chytí vždy něco navíc a jelikož je Čech podle Vás borec nejvíc, tak bych čekal že to něco navíc předvede u čtvrtého gólu. Neříkám že za všechno může on aby jste tu zase nezačali plakat, obrana byla stejně tragická jako on. Proti Řekům snad ten Bílek postaví Drobného.

    • avatar
      FM19, 9.6.2012 10:53

      Cech rozhodne nie je priemerny brankar, ako vobec mozes tvrdit ze nikdy nechyti nic naviac ? Vcera mu ten zapas mozno nevysiel, nemal svoj den. Ved sa len pozri na tuto sezonu, kolko zapasov uz Chelsea zachranil..

    • hory, 9.6.2012 10:55

      a ty jsi upadl na hlavu ne :d zalez odkad zi vylezl fotbalu rozumíš jak moje stará :) obrana totalní hluchota 3 goly docela rany chtel bych videt tebe co bys predvedl a v chelsea toho pochytal až dost ají za tou obranou kdyby ho letos nemeli tak sou v pici a to chces srovnavat casillas a spol ty maj kliku že v lize nemaj konkurenci proti anglicky lize co je vyrovnana když hraje real barca atd tak co leti na casillase valdese buffona harta tak to skonci v brane vzdycky uplne z minima hodne spickovych golmanu dostavaj goly

    • avatar
      Ifco, 9.6.2012 11:00

      je to smiešne a zároveň smutné, že keď sa mu pár zápasov nepodarí, zjaví sa pravá tvár pseudofanúšika a začne nášho Čechína nazývať „priemerným“ brankárom… odporúčam ti pozrieť si pár videí, prípadne jeho zákroky vo významných zápasov, ako napríklad finále FA Cupu, púť do Ligy majstrov či jeho povestné chytanie penált. I on je len človek a je takmer nemožné podať každý zápas plnohodnotný výkon. Si ty vôbec fanúšik Chelsea, že dokážeš povedať takúto kravinu?

      • avatar
        dembasmrdi, 9.6.2012 11:03

        nevím proč tu pokaždé jak něco podělá začnete psát o tom co předtím kdy chytil, včera byl naprosto marný a dva góly byly jeho, se tu oháníte historií pomalu jak fans Liverpoolu, to neva že jsme už pěl let nic nevyhrály, kdysi jsme hráli dobře a máme historii bla bla. Prostě včera byl na ručník a tečka, nevím proč máte potřebu to pořád nějak obhajovat.

    • avatar
      VaclaPa8, 9.6.2012 11:09

      Ono to je spíš tak, že po delší době Čechovi nevyšel zápas, takže sis nad tím mohl zamasturbovat Ty sám. Jsi chudák.

    • RQ7 Quaresma, 9.6.2012 13:37

      Kopec ukopni si hlavu. Čech že nechytne nic navíc?? Že dostanem 4 od Rusáků co jste čekal ivždyt naši byli uplně naivní.

  • avatar
    Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 9.6.2012 11:14

    Golman je tak dobrej,jak dobrou má obranu. Včera se boužel ukázalo jak tragckou obranu máme. Petrovi bych nic nevyčítal dle mého názoru mohl chytit tak 1gol nic víc. Kadlecova strana neskutečně hořila a k tomu bonus tragickej Hubník. Baroše bych taky nekritizoval, protože co měl včera dělat? když s rozeběhl tak byl obklopem 3–4 hráči a ti ho pak zfaulovali, divím se že to nezabalil. Věřím že se po včerejšku Bílek poučil a proti Ŕekum a polákum to postaví trochu jinak

  • avatar
    BLues., 9.6.2012 11:21

    Jinak nechápu proč Bílek furt hraje na 1 hrot. Baroš potřebuje někoho, kdo by mu sklepával míče. Na Euru 2004 mu to s Dinem šlo výborně. Takhle tam toho moc sám neudělá. Dále tragédie v podání Hubníka. Kdyby tam dal Suchýho, tak určitě chybu neudělá.

    • avatar
      Hudyone, 9.6.2012 11:39

      Tak ono se dá hrát i jen s Pekhartem, který sklepává balony na křídla. To je těžko, včera to Bílek takticky totálně projel, kdy ušil taktiku namíru Rusům (přesně tak jak to oni potřebují) tj že proti nim někdo tvoří a oni pak můžou hrát na protiútoky, kdy mají naprosto úžasný přechod do útoku a skvělé přečíslení. Nedá se nic dělat, facka to byla pořádná.

  • avatar
    Robbie, 9.6.2012 11:41

    Nech sa nikto nehnevá (viem ale že sa bude), Čech chytal hrozne. Nechytil nič výnimočné a dostal akurát 3 góly, ktoré by podľa mňa chytil ak by hral tak ako vo finále LM alebo proti Barce. Ale je to asi dosť jedno, lebo ČR hralo katastrofálne, Baroš a Plašil radšej no comment. Páčil sa mi ale Pilař a Selassie, škoda že mu nevyšiel ten volej.

    Taktika Česka bola príšerná, mali hrať tak ako my proti Barce alebo Bayernu a nie sa furt tlačiť dopredu a tváriť sa že Rusko je rovnocenný súper.

    • BakyX, 9.6.2012 13:32

      Faktom je, že Čech to fakt hrozne dodrbal. Faktom však je aj to, že to skoro žiaden Čech neprizná.

  • avatar
    Hubas, 9.6.2012 11:55

    http://www.ceskatelevize.cz/…o-vratislav/?…
    Karel Šíp se toho kritizování rozhodně nebojí…

    • avatar
      Hubas, 9.6.2012 12:42

      http://www.sport.cz/…ritikou.html#…
      Tady je to pro Slováky, protože www.ceskatelivize.cz nejde na slovensku

    • avatar
      Fr3y, 9.6.2012 13:18

      Bílek to posral že nevystřídal Plašila a Baroše .. Plašil nehrál špatně ale potom mi přišel úplně bez šťávy a Baroš prostě nic .. Já bych tam rád viděl Daridu :)

      • avatar
        Hubas, 9.6.2012 13:26

        Já taky, ale na konci když už teda střídal, tak tam měl Baroše nechat a dat k němu dalšího útočníka místo Plašila ten šlapal vodu už jak dlouho…

      • avatar
        Hudyone, 9.6.2012 13:26

        S Daridou souhlasím, ten hraje na svůj věk s obrovským přehledem, s dravostí, nebojí se vystřelit a hlavně se má šanci dostat do zahraničí, kde se on prosadí a to my potřebujem.

  • avatar
    Patrick Bateman#FightForInjuredKurvoplesk, 9.6.2012 14:05

    Teď nároďáku proti Řecku věřím, protože dostali pořádnej klepec po bídné hře a navíc na ně všichni nadávají → tohle naši kluci potřebují :d

    • RQ7 Quaresma, 9.6.2012 16:19

      Ja jim nevěřim ani za nci a je mi to docela jedno jak to dopadne. Vždyt on ihráli jak mistři světa dopředu všichni kromě obranců ale dozadu nikdo. Plašil ve výklusu při obrané činnosti. Baroš nemuže hrát nikdy samotného hrota on k sobě potřebuje druhého vyššího hráče at m uyt balony vepředu podrží chvilku. Utok Necid (Pekhart a mladý Chramosta by byl daleko nebezpečnější než Baroš.

      • avatar
        Hudyone, 9.6.2012 16:26

        S Chramostou souhlasím a hlavně proto, že on jako jeden z těhle typově podobných útočníků dokáže hrát na hrotu sám…

  • avatar
    BLues., 9.6.2012 16:54

    Vyděli jste co udělali ti vykurvení ruští fanoušci? Poláci by jim měli dat na rypák hajzlům!

Pouze přihlášení uživatelé mohou přidávat nové komentáře.

Přihlašte se, anebo využijte jednu z nabízených metod pro založení uživatelského účtu.