Komentáře ke článku

Grant: Výsledky mluví za vše

Chelsea dnes vyhodila dalšího manažera, André Villas-Boas si po dnešku musí hledat nové angažmá. Zastává se ho i jeden z jeho vyhozených kolegů, avšak přiznává, že na práci v Chelsea jsou nejdůležitější výsledky, které právě Portugalec neměl. 

129 komentářů

  • avatar
    DannyCFC, 4.3.2012 19:10

    José Mourinho prozradil, že dnešní večerní zápas Realu proti Espanyolu pro něj bude speciální a pravděpodobně poslední zápas na lavičce bílého baletu a tak se doufá, že se s diváky rozloučí výhrou. (Sky Sports) welcome back SUPER JOSE !

    • Horcmen, 5.3.2012 05:33

      lidská blbost nezná mezí … je vidět, že stačí za jakoukoliv krávovinu napsat do závorky Skysports a někteří jsou schopni se na to chytit

  • Karel, 4.3.2012 19:16

    Manažer londýnské Chelsea Andre Villas-Boas překvapil komentářem, že kádr „Blues“ nelze srovnávat s vedoucím celkem anglické Premier League Manchesterem City. „Sice máme přístup k největším talentům, ale se City nás srovnávat nemůžete. Jejich mužstvo je mnohem lepší,“ řekl.

    „My máme také tým, který by dokázal vyhrát čtyři trofeje, ale Manchester City je prostě lepší. Když má top tým možnost skupovat největší hvězdy svých rivalů, tak není co řešit,“ dodal Villas-Boas.
    sice je možny že to tak je ale tohle trenér nesmí přece nikdy říct co si pak ti hráči musí myslet když jim takhle nevěří

  • nutnaregistriacia, 4.3.2012 19:20

    Mourinho neodíde a prestaňte snívať konečne. Ako napísal niekto hore ide za titulom v lige a LM môže tak isto vyhrať. Môj názor je taký že neodíde kým nevyhrá ligu majstrov. :d Tak ako to urobil s každým teamom okrem CFC kde ho vyhodili samozrejme :d

  • avatar
    Helldo #ChelseaFC, 4.3.2012 19:24

    Granta jsem měl rád za něj jsme dosáhli velkých výsledků…bohužel doplatil na svoji pověst „neznámého“, který se do chelsea nehodí.....Kaž­dopádně ted uz neni cas na experimenty chce to sehnat poradneho trenera se zkusenostmi a ta i klidne za cenu ztraty teto sezony ale hlavne to neuspechat…

    • avatar
      Robochelsea/, 4.3.2012 19:26

      Treba sa hlavne kvalifikovat do LM,to musi byt priorita.A potom v lete treba spravit vsetko preto,aby sme boli schopny bojovat o titul.

  • Viki, 4.3.2012 19:26

    Mourinho má v Realu rozdělanou práci jak ste psali ligu a ligu mistrů, krom toho nepsali autoři tady náhodou že do konce sezóny bude trénovat Di Matteo?

  • avatar
    vrana17, 4.3.2012 19:28

    Můj oblíbenec, jestli měl někdo zůstal tak on už jen proto za co a za jakých okolností byl vyhozen. Do teď sem to nepochopil. Dostal nás ze 7 místa na druhé kdy jsme do posledního kola byly za United o skore a hráli fakt nejlepší fotbal za posledních 10 let, z hráči co ani neznáte jménem. Finále LM 3 tyče a jedno břevno a podklouznutí JT při rozhodující penaltě. A finále poháru podobně neštasné, celý zápas jsem byly lepší a pak dvě chyby a bylo to.

    Avram přišel v nejtěžší možné situaci kdy pro všechny byl ten co přišel po všemi oblíbeném a milovaném Murinhovi a dal si to opravdu jak chlap. Tichá voda břehy mele.

  • avatar
    Penda, 4.3.2012 19:40

    Mourinho vrat se .. Tvoje vysledky 1–0, 2–0 nebo 2–1 s emi nelibili .. ale ted si vsimma jak nam tyto vysledky moc chybi .. Kde sou ty casy kdyz sme za 38 kol inkasovali 17 golu? ted jich mame inkasovanych 32 ..Hruza! Chtel sem utocnej fotbal, coz s boasem prijit melo, ale obrana hrozna .. a utok nenanplnil to co by mel .. Takze Mou vrat se a dones klidne vysledky 1–0 apod.. ale hlavne vyhry :) Ale ze prijde, je strasne mala pravdepodobonst ..

    http://www.youtube.com/watch?… svaty mou :)

  • avatar
    Sharp 03, 4.3.2012 19:42

    Má smysl fandit Chelsea?Jsme tým pro smích.Roman je fakt nenažrané prase, které nemá dost.Proč vráží tolik pěnez do AVBho když ho pak vykopne?Ted bude platit, ještě odstupné. AVB máš to v balíku no. Převezneš tým po CA v děsném stavu a schytáš to ty.Super.

    • avatar
      Robochelsea/, 4.3.2012 19:50

      Zato ze Romanovi tie peniaze,nemusis nazyvat Romana nenazranim prasatom.Keby nebolo jeho,mozno Chelsea uz ani neni!Vsetkym vam zalezi len na tom ako vyzerame v ociach retardovanych manufans,namiesto toho aby vam zalezalo na nasich uspechoch.Ja nie som gloryhunter,ne­prestanem fandit ani keby sme sa prepadli do 2. ligy ale nebudem sa hrat ze mi nezalezi na uspechoch a ze radsej budem bez LM ako keby sa mi mali posmievat ti cerveni pastieri oveciek.A ci ma zmysel fandit?Pre teba nie,fandi oveckarom a budes mat istotu ze sa ti nebudu oveckari smiat.Ale budu sa ti zase smiat cityfans,gunner­sfans,livefan­s,spursfans a my.Tak fandi nejakemu druholigistovi,a­lebo najlepsie 4. ligisotvi,tam budes mat istotu ze sa ti nebudu smiat ani oveckari ani my ani nikto iny.Mozno par lokalpatriotov,ale to je vsetko,lebo 4.ligove timy fanuskov nemaju.Lebo nemaju uspechy,nehraju LM.Ale ved natom ti nezalezi :)

    • avatar
      Sharp 03, 4.3.2012 19:55

      Toto byla řečnická otázka položena na zamyšlení.Kam se chcem dopracovat,že u nás manažer nevydrží ani rok.Potřebujem obměnit kádr po sezoně a nevím kdo na to bude mít koule nebo pozici.Momentální tým je velice špatný přestárlý.Najdou se tam světlé okamžiky,ale to nestačí.Radši hrát EL s mladíky než se trápit v LM kde jasně skončíme s Malouda a spol.

  • avatar
    BLues., 4.3.2012 19:48

    Nevím jestli je dobrá volba nechat tenhle tým hvězd Di Matteovi. Měl na tu chvíli zaskočit někdo zkušenější a v létě se přivést pořádnej trenér.

  • avatar
    Vidlak, 4.3.2012 19:54

    Tj v prdeli. Nechal jsem si na začátku sezóny narůst vousy s tím, že to neoholím dokud nevyhrajem Lm…Mám strach, že si na to budu šlapat…:D

  • RQ7 Quaresma, 4.3.2012 20:05

    Moyes navrhuje hromadné snížení platů
    Již deset let ve funkci manažera Evertonu oslaví 15. března David Moyes; a ještě žádnou sezonu nemohl lehkomyslně utrácet, spíše naopak. Teď přitom přichází s razantním návrhem, jak se z dlouholeté šlamastyky dostat: všichni kluboví zaměstnanci by si měli o 20% skrouhnout platy. A to napříč celou Premier League, aby se vyléčil fotbal jako takový.

    Moyes je prostě borec.

  • micky, 4.3.2012 20:42

    já sem zvědavý co udělá stím týmem matteo..a nebo hráči hráli ho*no jen kvůli boasovi aby ho vyhodili?

  • Pjotr8, 4.3.2012 20:43

    Souhlasím s Avramem. Boasovi prostě chyběli ty důležité zkušenosti. Ale on dozraje a třeba se někdy vrátí.

  • ceejayik, 4.3.2012 20:44

    typek tenhle hrac http://www.youtube.com/watch?… hlavne 0:26 a at jdou do haje ti lidi kteri rikali ze je to simulant, ze se nehodi do PL atd proste neymar je dokonaly hrac

  • ronaldo0055, 4.3.2012 20:55

    Nemohu se dočkat chvíle, kdy všichni hvězdy ( blbci ) skončí tady. Je mi upřímně zle, jakým to ja to debilum fandim, ze dokazou podrazit nohy trenerovi, vzdyt oni hraji snad uz jen za sebe, ne za klub. A je mi uplne jedno, jestli je Lampard legenda nebo Terry legenda, pro me jsou to špíny, kteří šéfují v kabine.

    • avatar
      Patrick Bateman#FightForInjuredKurvoplesk, 4.3.2012 22:05

      Ty seš úplnej výmaz…za prvé nemůžeš vědět jak to ve skutečnosti s chováním a přístupem hráčů bylo, za druhé nemůžeš vědět jak se Boas choval k nim. Trenér si hlavně musí hráče ukočírovat a to Boas očividně nezvládl. Ten jeho systém nefungoval, hráčům nešel realizovat a ani je nebavil. Zajímavý, že s Mourinhem,Hid­dinkem nebo Ancelottim problém hráči neměli. Teda aspoň drtivá většina.....nevím jestli si někdy dělal nějakej sport, ale já jo a na chování a přístupu trenéra docela dost záleží a má to neskutečnej vliv na výkony,nadšení a celkovej přístup.

  • avatar
    drogba8, 4.3.2012 21:09

    To jsme si teda polepšily vyhozením Boase.Ikdyž jsem si trochu myslel,že Abramovič to s ním asi dlouho nevydrží i tak mě to dost překvapilo.Snad to Di Matteo nějak už dohraje,ale kdo jako přijde v létě to opravdu nevím.
    Nejlepší by byl asi Morinho,ale pochybuji že přijde,to zase bude blázinec

  • avatar
    BLues., 4.3.2012 21:16

    It hasn't been an easy day for those who, like me, are part of Chelsea. I would like to thank the manager and wish him luck. We have to keep working hard and better days will come. Thanks for your support!

    • avatar
      Luka-ku, 4.3.2012 21:24

      když už tak tohle kámo…No ha sido un día fácil para todos los que formamos parte del Chelsea. Quiero desearle suerte al mister y darle gracias por todo. No nos queda otra que seguir trabajando duro y seguro que llegan días mejores. Gracias por vuestro apoyo!

      • avatar
        Luka-ku, 4.3.2012 22:10

        v te spanelstine je to lepsi a jde videt, jak ho juan respektoval…de­searle al mister – nepotrebuje preklad :d

  • mourinho, 4.3.2012 21:19

    hotovo konečne svoj najvačší omyl Roman ukončil.najlepšia voľba do konca sezony Di Matteo a od novej Mourinho.nemusíte ma kritizovať, je to môj názor fanušika,10 rokov fandím a vždy budem.celé mužstvo zabudlo hrať futbal s príchodom AVB to je náhoda?milujem Chelsea a preto v sobotu ju prvý krát na živo aj uvídím!a som rad že tam už nebude AVB.

    • avatar
      Plant, 4.3.2012 21:22

      Tak si to užij, já bohužel ještě Chelsea naživo neviděl. Taky jsem byl proti příchodu AVB a tvrdil jsem, že je to unáhlenost a? Měl jsem pravdu.

  • arsenalman, 4.3.2012 21:27

    Opravdu nechápu Chelsea a Abramoviče… kdokoli sleduje fotbal a přitom má místo mozku jen prodlouženou míchu pozná, že Chelea potřebuje novej totální impuls.. a kdo jiný by mohl přinést větší, než mladý ambiciozní trenér, který navíc v Portu válel… jejich vedení je směšné, protože on nemůže přebudovat tým k lepšímu během jediné sezóny… v tomhle mi je Boase opravdu líto a doufám, že si co nejdříve najde nový klub.....
    Tímhle příspěvkem vás nechci nějak vyprovokovat, ale jen vyjádřit můj názor na vedení Chelsea… proti vašim hráčům nic nemám, spoustu z nich obrovsky respektuji…

    • 40tomas40, 4.3.2012 21:31

      to je jasné že máme jebnuté vedenie ale v Chelsea proste si myslím že nieje miesto na nejaké prebudovanie kádru, proste sa v lete nakúpia hráči sa milióny a ideme ďalej. Nepáči sa mi to, nesúhlasím s tým ale stále fandím Chelsea, fandím hráčom, nie trenérovi ktorý mi je veľmi sympaticky ale zároveň to tu strašne dosral.

      • arsenalman, 4.3.2012 21:38

        já si prostě myslim, že měl dostat víc času… samozřejmě je to strašně těžký si projít takovouhle krizí, ale on měl méně než rok na to, aby vytáhl Chelsea navrchol… já v tomhle trenerovi vidim obrovskej potenciál a upřímně jsem takovýhle výsledky letos čekal, ale v budoucnu by Chelsea posunul výše, to mi věř..... jen mě napadá rozdíl… mezi náma jsou jen tři body rozdílu, ale přestože byl Boas vyhozen, Wengerova pozice je neotřesitelná…

        • avatar
          Battler, 4.3.2012 21:41

          On nemel mene nez rok aby dotahl Chelsea na vrchol to opravdu ne , ale kdyz mas za 9 mesicu nulovej pokrok ba spis hra je zapas od zapasu horsi tak to nejde..

        • avatar
          vrana17, 5.3.2012 07:40

          Jak dlouho že jste nevyhráli žádnou trofej? Hlavně že Vám to a Vašemu směšnému vedení stačí.

    • avatar
      coopermine, 4.3.2012 21:49

      já si myslím, že to Roman konečně chtěl, že mu chtěl dát dlouhodobou práci atd. ale třepat se a prohrávat s týmama jak WBA, ušmudlat 1:0 na Birminghamu je prostě špatně s tímhle „koncepce“ nemá nic společnýho. Jestli se dá věřit novinám tak letní „čistka“ mohla znamenat Hulk (85 mega), Falcao (cca 50 mega), Pereira XX milionů atd. tohle taky podle mě není moc koncepční práce. Kór když Roman jen za 2 roky utratil stovky milionů na posilách a přijde AVB s „čistkou“? Lukaku mává z tribuny, v kabině se děje bůhví co, de Bruyne natěšenej, že ho koupí klub jako CFC a AVB mu vzkáže že ho nechce.. nevím co si o té celé situaci myslet, ale Romanovi se nedivím, že letěl a přitom věřím tomu, že to s ním chtěl zkusit na dlouhý léta.. bohužel

      • arsenalman, 4.3.2012 22:01

        no je otázka, jestli vydržet jednu hodně neuspěšnou sezonu a věřit trenérovi, že v příští sezoně tým vytáhne… hele, mi máme taky celkem tragickou sezonu a jenom díky RvP jsme na čtvrtým místě… naše vedení věří Wengerovi bezmezně(v něčem až trochu naivně), chelsea chce okamžité výsledky… neber to tak, že bych ted mluvil o vedení Chelsea jako o debilech, ale jako o těch, který maji možná trochu přehnaný očekávání… Já si myslim, že spíš kvalita kádru je letos v Chelsea nižší, než jsme zvyklí. Proto si myslim, že by měl dostat šanci manažer na delší dobu, aby mohl tým postavit taky trochu z ohledem na budoucnost… co si budem povídat, já jsem čekal, že hráči zestárnou a nějaká větší krize přijde…

        • avatar
          coopermine, 4.3.2012 22:16

          no já nějak nemám jednoznačnej názor na to jestli to bylo dobře nebo špatně, že byl propuštěn protože nevidím ani zrnko toho co se mohlo celkově v týmu dít. Jen sem to sesumíroval co sem mohl vidět z pohledu diváka a co nám podstrčí média. Z mího pohledu, kdyby CFC hrála fotbal a člověk viděl opravdu koncepční práci (tu podle mě očekával i RA) tak tu byl dodnes. Fandím CFC od dob Gullita takže nějaký úspěchy a honba za trofejama jdou celkem mimo mě, ale vždycky sem se u fotbalu CFC bavil. Pod AVB vůbec a ať by byla koncepce, taktika, vize atd. atd. Boase jakákoli nemůže být bez respektu u hráčů, neměl by zabíjet hráče na postech na kterých nemají co dělat a neměl by pravidelně prohrávat s týmama jako WBA takhle to vidím já. Poslední kapkou možná potom bylo jak už sem několikrát psal letní čistka a požadavky jako Hulk apod. v období kdy Roman opravdu utrácel a za 2 roky přivedl asi 10 nových hráčů + další jsou na hostování a v akademii.. uvidím časem jestli to byla dobrá volba a pak si udělám názor :-)

          • arsenalman, 4.3.2012 23:04

            jo no… v tomhle musíš mít větší přehled než já… kdo ví, možná že se pletu a Boas se opravdu do Chelsea nehodil a Vám jeho odchod pomůže.. kdo ví ;-)

  • avatar
    Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 4.3.2012 21:29

    fííha ten inter je teda tragickej už se zdálo že se zvednou ale tohle :O boužel to vidím že to odnese Ranieri a na jeho místo příjde AVB tam by se mu to mohlo povést jsou tam výborní hráči

  • avatar
    Dom17, 4.3.2012 21:29

    Může mi někdo vysvětlit, co to je za stupidní pravidlo, že se může dávat ČK i po skončení zápasu (nebo třeba i před zápasem)? Dneska se to stalo po skončení zápasu Newcastle-Sunderland. Nevím sice co se stalo, ale přece to nedává smysl, to je jak kdyby se potkal Webb a Baloteli v Kauflandu, Balotelli by nadával prodavači, Webb by vytáhl červenou a B. by pak nemohl hrát 3 zápasy :/ A kdyby měl někdo video co se stalo, tak to sem prosím hoďte, díky :)

    • avatar
      pkczpk, 4.3.2012 21:32

      Se mají vyliskat v tunelu před začátkem hry bez žádného trestu? :) (příklad, já nevím co se tam stalo)

    • avatar
      Krabak, 4.3.2012 21:35

      Ono by to bylo trochu jinak… Je to jako kdyby Webb začal obcházet den před dulelem CFC vs MU naše hráče po bytech a všem do pošty strkal ČK s jeho fotkou, kde je fakuje.
      Prostě nesmyslný a upřímně jsem o tom ani nevěděl.

    • avatar
      kopec2, 5.3.2012 13:55

      Jako to už tady překrucuješ do extrému, já ten zápas viděl, bylo to hodně vyhecované pač to bylo derby a Newcastle vyrovnal v 90. minutě s tím, že Sunderland reklamoval offside. Po odpískání konce přišel Cattermole k rozhodčímu a na férovku ho vyfakoval, což je něco, pokud jsi někdy hrál fotbal, co si jako hráč nemůžeš dovolit ač tě ten rozhodčí sere jak chce. Naprosto stupidní červená karta a zasloužená.

  • avatar
    Battler, 4.3.2012 21:45

    http://alrickbrown.com/…c-avb-table/
    PRedevsim ten posledni sloupec je suverenne nejhorsi , znamena to prumerny golovy rozdil na zapas.

  • Pjotr8, 4.3.2012 21:54

    Hm s Interem si můžeme podat ruce a poplácat se po zádech. Už jsme jak bratři. Akorát oni ještě nevykopli trenéra.

    • avatar
      tom55, 4.3.2012 21:55

      tak bohuzial na nich este nemame…my aspon vystrelime obcas ale oni maju za zapas 0 striel na branku…a skore za posledne 4 zapasy 1:13

  • avatar
    Plant, 4.3.2012 22:01

    Real už vede 1:0 (Ronaldo), tomu říkám hra. Ne jako u nás s lemrama v čele s Maloudou, Meirelesem a Bosingwou.

  • kubes, 4.3.2012 22:27

    Naozaj pozrime aky ucelny futbal hraje real pod vedenim Mourinha dotyk dotyk a gol..tak mi nehovorte ze nam nechybala taktika alebo mozno bola len hraci ju nepocuvali tak potom to je opat trenerova chyba ze si neurobil poriadky..ano mame hviezdy ale ja nemyslim ze su taky aby chceli kazdeho vystvat a trenovat samostatne..terry essien lampard vyzeraju velmi inteligentne na ihrisku nerobia ziadnych frajerov ak by sa hovorilo o Sturridgovi pochopim mlady hracik arogantny co mu troska skodi v lepsich vykonoch.. keby prihraval tak je to super hrac..a to ze real ma lepsi mladsi kader to ma ale neverim ze nasi nemohli hrat ucelnejsie dopredu ved co sme hrali mi to bol dotyk pol hodina cakania dotyk potom prihravka dozadu strata lopty a asi tak vsetko..hovorte si co chcete ale tento kader ma nato vyhravat zapasy a nie ich trpiet

  • ***Richo-8**, 4.3.2012 22:32

    Tento trener nemal autoritu,konecne vypadol od zaciatku mi nebol sympaticky snad,filzfiu moze mat dobru,ale to ze si nedokaze urobit respekt v satni je jeho chyba a nema nato viest muzsto akým je chelsea,jedinou chybou bol vyhadzov MOURINHA to bol fail 10 ročia.
    Verím,ale že jožko k nám jedného dna pride,to je skutocna osobnost a trener a nie kometa ktora vyletela v hurá lige s portom a spadla na prdel v anglickej lige,podla mna t bol horsi pripad ako scolari,naozaj hor­si.

  • Karbous, 4.3.2012 22:36

    Stejně Jose nepřijde, byla by prdel kdyby nikdo nechtěl jít do Chelsea trénovat, ještě by skončil jako Boas. Roman je prostě kokot!! Andre byl skvělej, to nebyla jenom jeho chyba že prohrávali zápasy, to je chyba celého týmu. Ale Románek to zase nechápe.

    • kubes, 4.3.2012 22:39

      respektujem kazdeho nazor ale ak mozem v com bol skvely lebo mne sa na nom pacilo ze bol mlady preto som veril ze bude s hracmi ako kamos ze sa budu bavit hrou a podobne a druha vec co ma napadne ze mal slova o tom ako to chce zmenit co sa nedialo

  • avatar
    Route.66, 4.3.2012 22:38

    Trosku ulehcim situaci a podam namet k zamysleni: .. dokazete si predstavit ten namet k Hollywoodskemu trhaku, kdyby se opravdu vratil Jose a dokazal s timto tymem v cele s Lampardem, Terrym, Cechem a Colem vyhrat pristi sezonu LM???? asi bych plakal :-d … a me nezajima, jestli to je realne, porad je to vetsi sance nez vyhra superjackpotu ve sportce :-d …

    • avatar
      Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 4.3.2012 22:40

      to by byl skvělej příběh: vyhnán majitelem, vrátil se jako spasitele a nakonec největší legendy na konci kariery vyhrajou CHL :d

  • avatar
    Nowakinho, 4.3.2012 23:14

    Přestaňte snít, MOU se do Chelsea nikdy nevrátí!!! Bohužel, mám ho za nejlepšího současného trenéra, ale k nám se už nevrátí!!

  • avatar
    BLues., 4.3.2012 23:57

    Post match conference: „Mourinho is not going to make any comment on his future, so please ask next question“ -S

  • Maxim, 5.3.2012 00:03

    Docela zajímavý článek ze zákulisí vyhazovu. Tak to přecejen vypadá, že si vyhazov AVB vynutili hráči sami a Roman zuřil. Prý nás v létě čekají velké změny…Jsem zvědavý, co je na tom pravdy…

    • avatar
      RockForPeople, 5.3.2012 00:07

      Velké změny?…Příjde nový kouč…Po pár měsících „rada“ hráčů řekne:ne…Trenér dostane padáka a kolotoč může pokračovat…Člověk už ani nemůže věřit ve vedení,Abramoviče a jejich slibům o koncepční práci…

    • avatar
      Freddie, 5.3.2012 08:12

      A kde sa stratila logika ?…Majitel vie, ze za vsetko mozu hraci…V lete ich chce vyhadzat…A aj tak vyhodi trenera ? Tento klub je proste prehnity zvnutra a preto nemoze nikdy nic velke v tomto zlozeni dosiahnut…Lutujem Boasa, toto si nezasluzil…Hrozne mu zelam, nech este vsetkym tym idiotom co su za jeho odchodom vytrie zrak…

  • Maxim, 5.3.2012 00:32

    Posílám stručný překlad článku. Těžko říct, jestli je to pravda nebo bulvár, ale osobně tomu docela i věřím, že ho RA vyhodit nechtěl…

    V neděli v 2:15 svolal Roman Abramovič hráče Chelsea a přímo je obvinil za vyhazov AVB. Majitel Chelsea kouče odvolal po dvouhodinové schůzce vedení, která skončila v poledne. AVB byl vyhozen po 27 ligových utkání a dočasně byl nahrazen dosavadním asistentem Robertem di Matteo.
    Abramovič osobně hráčům vzkázal, že jsou zodpovědní za vyhazov AVB a varoval je, že v klubu dojde v létě k masivním změnám. Dosavadní trenér CHelsea byl svojí prácí doslova posedlý, dokonce v sobotu večer spal v tréninkovém centru. AVB byl vyhozen po nedělním tréninku, který následoval po šokující prohře nad West Bromem.
    Abramovič, ředitel Eugene Tenenbaum a výkonný ředitel Ron Gourlay dorazili v doprovodu ochranky do tréninkového centra, což pro AVB znamenalo, že se stal již sedmým vyhozeným manažerem v Abramovičově éře.
    Kolem 10 hodin ráno byl technický ředitel Michael Emenalo pozván do Abramovičovi přávě zrekonstruované rezidence, která se nachází u vchodu do tréninkového centra v Surrey. Přibližně dvě hodiny rozebírali vyhazov 34 letého kouče a otázku jeho nástupce.
    Abramovič si velice váží nasazení a práce AVB, ale byl pobouřen jeho neschopností sjednotit rozhádané hráče. Považuje hráče za zodpovědné z vyhazovu a je rozčílený z jejich odmítnutí metod, které byly v Portu velice úspěšné…

    • avatar
      Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 5.3.2012 00:40

      Nadále tma píšou že se pohádal s koučem rezervniho týmu nebo neco tak :) a ze Ancelotti byl vyhozen take kuli tomu ze rek pratelum ze Abramovic dela zivot nesnesitleným :d ale tka snad se konečně dočkáme tech zmen :)

    • sheva7, 5.3.2012 03:04

      Ak je to pravda tak v lete hraci ako Drogba Cole nech vypadnu A Lamparda prebudit a ked nie nech ide tiez aj ked je Legenda klubu

    • L!80r, 5.3.2012 08:06

      Roman se taky mohl za Andrého postavit před hráči, když mu teda tak věřil. Měl jim prostě říct, že tady Boas zůstane a problémoví hráči v létě odejdou. A věřím tomu, že by se někteří „zklidnili“.

  • Maxim, 5.3.2012 00:53

    Chelsea suspendovala Jacoba Mellise a Billyho Clifforda v souvislosti s incidentem s kouřovým granátem v tréninkovém centru. Gourlay dokonce uvažuje o jejich vyhazovu. Celý incident vrhá špatné světlo na akademii Chelsea a někteří rodiče dokonce uvažují, že své děti z akademie stáhnou…
    Hmmm, pěkně se nám to začíná srát…

    http://www.dailymail.co.uk/…e-smoke.html

  • avatar
    Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 5.3.2012 06:45

    jestli je to pravda že hráči vyštvali trenéra tak je opravdu zklamali jen doufám že v tom prsty neměl terry nebo lampard obzvlášť u nich by mě to mrzelo nejvíc. ať už přijde jakejkolic kouč musí se nejdřív vypořádat s tím hvězdným jádrem

    • lampard1311, 5.3.2012 07:30

      Terry snáď nie, ale Lamps určite bol za to aby bol odtial vyštvaný, však povedal že ich vztah nie je ideálny

      • L!80r, 5.3.2012 07:33

        Taky si myslím, že Lampard byl v čele odboje. Vždyť on byl jeden z „hvězdných“ legend co nedostával nejvíce šancí.

        • avatar
          Vidlak, 5.3.2012 08:06

          Nadruhou stranu odsoudit někoho jen na základě spekulací a domněnek je celkem nefér. Nechcu se nikoho zastávat, ale šlapat po nevinných taky není nejlepší zvlášť, když vše co víme je jen z bulváru. Nebýt se svým trenérem zrovna kamarád není zločin…Čas nám ukáže a pak můžeme soudit ;)

          • L!80r, 5.3.2012 08:10

            Mě je už celkem jedno, kdo to byl, ale prostě tenhle tým u mě strašně klesl. Ono je jednoduchý od hráčů potopit trenéra, ale bojovat za něj, to umí opravdovej tým. A věřím taky tomu, že kdyby třeba takový Terry nebo Lampard stáli za trenérem, tak by dokázali srovnat rebely…

            • avatar
              Krabak, 5.3.2012 08:45

              Tvle v každém tvém příspěvku jen shazuješ CFC. Ty nejsi fanoušek, jen osina v řiti. Jdi fandit někomu jinýmu, nebo se začni klidnit! Doufal jsem, že jak odejde AVB, tak odejdou tihle „fanoušci“.

              Prej tým u mě strašně klesl… Jdi na Old Traffold a dej tady už pokoj. Každým příspěvkem CFC urážíš, tak táhni někam jinam. MU je pro tebe jasná volba. Ferguson je tam 25 let, tam budeš spokojenej.

              • L!80r, 5.3.2012 09:04

                Jako mám se radovat, že máme tým plnej hvězdiček v rypákem nahoru, kterým se něco nelíbí tak prostě musí být po jejich? Takovýhle chování nepatří do žádnýho týmu, natož do týmu jako Chelsea, o který hráči říkali, že spolu všichni vychází jako rodina!

                • avatar
                  Krabak, 5.3.2012 09:32

                  Neříkám, že se máš radovat, to rozhodně ne. Každý má svůj názor, ale jen do jisté míry se dá tolerovat bez odezvy. 90% tvejch příspěvků si stěžuješ na CFC a podporuješ tu fans kohokoliv jinýho. Není hezký, co se tu děje, ale stalo se a život jde dál. Každý věděl, že AVB poletí. Nevíme co se dělo v šatně. Mohl za to AVB, nebo hráči. Nikde nenajdeš prohlášení, co se tam vlastně stalo.

                  Prostě nechápu, proč CFC fandíš? Tedy jestli vůbec. Nelíbí se ti Abramovič, nelíbí se ti hráči, ani celkově tým, snad jen zdravotnice, která se tedy musí líbit všem, snad i geyům…

                  Pokud AVB chtěl respekt, měl v zimě něco udělat. Neudělal nic. Vina leží i na něm. Prostě to nezvládl. Nechal si to přerůst přes hlavu. Teď musíme jen doufat, že Roman udělá rázné kroky a přivede k nám někoho, kdo si sjedná respekt.

                  • L!80r, 5.3.2012 09:44

                    Holt asi nejsem z těch oveček, který bezmezně fandí a drží hubu když se děje tolik špatných věcí. Každej si asi pod pojmem „tým“ představuje něco jinýho.

                    Rád bych v Chelsea viděl nějakou budoucnost, ale zatím je to rok od roku horší. Chci vidět hráče, kteří zase bojují do krve za modrý dres, chcu už konečně stabilního trenéra, který bude mít taky nějaké pravomoci. Chci aby jsme začali hrát konečně „fotbal“ a né tu kopanou co předváníme, taky už bych rád viděl začleňování talentů místo vyzrálejch paprik. Taky bych konečně rád viděl nějaký rozumný přestupy a finanční politiku.

                    Bohužel to co jsem vypsal je v Chelsea fakt asi jen sen.

                    • avatar
                      Krabak, 5.3.2012 11:18

                      V tomhle s tebou souhlasím. Ale my to z netu asi těžko ovlivníme. Uvítal bych taky stálého manažera, ale ruku na srdce, AVB to nezvládl. Doufal jsem minulou sezonu v Carla. A logicky když ho Roman vyhodil za druhé! místo v PL, tak co se mohlo čekat nynější sezonu.

                      Každopádně už od začátku jsem si myslel, že nebude mít díky svému věku potřebnou reputaci.

                      Nelíbí se mi, co se tu děje, ale v životě bych nenapsal, že CFC u mě hluboko klesla. Jasný, já se taky ozvu, když to stojí za pytel. Viz tento rok. Na AVB a jeho trio jsem nadával neustále. Ale celkově mám CFC pořad v sobě. Ty nemáš rád Lampse, Drogbu… s tím už jsem se zžil, ale posílat celou CFC do kytek je opravdu špatný :-(

                      • L!80r, 5.3.2012 11:43

                        Za těch pár posledních měsíců, jsem z Chelsea tak vycukanej, že když se mě někdo zeptá, který týmy si zaslouží LM, tak na rovinu odpovím Tottenham a Arsenal. A rozhodně to není tím, že bych nebyl fanoušek, ale tuhle sezonu si to u nás nikdo nezaslouží, ať už hráči nebo kašpárci z vedení. Za to co předváděli, je i Evropská liga moc, teda jestli ji dokážou vybojovat.

        • avatar
          Karfiol, 5.3.2012 08:12

          A tebe by nesralo když tam tvrdošíjně cpal ty svoje portugalský koně,včetně Meirelese který nehrál vůbec nic.Ty jeho nesmyslný střídání,ta jeho evidentní bezradnost během zápasu jekkoli zareagovat na průběh a vývoj utkání.Vrchol stupidity byla u mne sestava co poslal na hřiště v Neapoli,to byl vrchol jeho trenérského umu,který v Chelsea předváděl.To si jako myslíš že Lampard nabádal hráče aby hráli schválně špatně protože ho nestaví? To přeci nemůžeš myslet vážně.Hráči sami(mimo jeho miláčků) viděli že ta jeho strategie či zápasová taktika nikam nevede.Podívej se na práci dobrýho kouče O"Neila, co provedl ze Sunderlandem,včera jsem je viděl a hráli výborně.Na kouči záleží,ale to je na dlouhé povídání a jiné téma.

          • avatar
            Vidlak, 5.3.2012 08:16

            Co bylo dřív? Slepice nebo vejce? Byly dříve rozkoly v kabině nebo protekce portugalců, kteří vyjadřovali AVB podporu? Víš houby.

            • avatar
              M0rb1D4S, 5.3.2012 08:31

              Problém je v tom, že tady neví nikdo nic. Co se odehrávalo v kabině ví akorát hráči a trenéři, ale vůbec bych se nedivil, kdyby to hlavní obstarával Drogba, stejně jako v případě vyhazovu Scolariho. Malouda byl taky věčně nespokojený, protože nazačínal v základní sestavě. Čech si neměl na co stěžovat, chytal pořád, Terry byl základní kámen a zůstával kapitánem, takže tam asi problém taky nebyl. Takže podle mě se o tohle zasloužilo trio Drogba – Malouda – Lampard.

  • lampard1311, 5.3.2012 08:33

    ja som sa nad tým takisto zamyslel a dlhú dobu som bol za jeho vyhodenie, avśak teraz si čo raz viac uvedomujem moźné fakty, ktoré nemusia byť pravdivé avšak možu…
    on možno počas zápasov chcel niečo zmeniť, ale drvivá vačšina hráčov ho nepoćúvala a ignorovala, možno každá jeho snaha o zlepšenie nebola vypočutá, lebo mu nedoverovali ,možno skutoćne zostava proti Neapolu nebola taká ako sme si predstavovovali nie preto, lebo by tam chcel silou mocou portugalcov ale preto, že tí jediní mu doverovali a hrali tak ako im povedal a nestavali sa proti nemu…a povedzme si narovinu: v sobotu s WBA hrala naša „ideálna zostava“ až na Terryho a videli ste tú biedu čo predvádzali.
    neviem kde je pravda, avšak tentokrát mám skutočne aj ja viac hnevu na hráčov ako na samotného Boasa, ktorý možno nebol ešte úplne vyzretý, ale bol určite predpoklad do budúcna…každopádne v lete tak či tak musí prísť k čistke a pokial tréner nebude mať hlavné slovo a hráči sa budú stavať proti nemu keď ich posadí na lavičku alebo keď si dovolí zmeniť štýl hry, ktorý sa im nepáči to tak určite nemože fungovať a ľutujem Romana a nezávidím mu, lebo keby ich nechal ďalej spolu tak by to bolo len horšie a horšie, avšak nemohol jednoducho vyhodiť teraz 10 hráčov, urobil rozhodnutie ktoré ho určite mrzelo ale nemal velmi na výber pokial chcel niečo urobiť so súćasnou chelsea, avśak dúfam že ten ćlánok je pravda a skutočne si to hráči v lete odskÁČU

    • avatar
      Freddie, 5.3.2012 08:42

      Nemyslim si, zeby bolo treba vyhodit 10 hracov…Dolezite bolo spravit poriadok s tymi, co vzburu viedli…Tipujem to na Drogbu, Maloudu, Lamparda a Colea…A ani ich nebolo treba vyhadzat vsetkych…Proste jeden, dvaja by sa exemplarne potrestali a podla reakcie timu by sa postupovalo dalej…Abramovicove rozhodnutie bolo proste zase hrozne…

  • m_univ, 5.3.2012 08:43

    Problém je, že hráči jsou přeplácení, mají se jako v bavlnce a jejich smlouvy jim dávají jistoty. Je moc peněz ve sportu a tohle je jedna negativní stránka toho kolotoče. Kdyby to bylo normální zaměstnání a hrozil by kdykoliv komukoliv vyhazoz, by ste viděli, jak by se hrálo. Ani Lampard ani Terry nejsou nenahraditelní – nikde není psáno, že by Chelsea nehrála lépe s neznámými pokornými a pracovitými hráči, kteří touží vyhrávat.

    • avatar
      M0rb1D4S, 5.3.2012 08:48

      Ono to především chce hráče, kteří se dokáží přizpůsobit. Né tohle, co tady máme teď. Hrát to nechcou, tak si radši budou stěžovat a vyhodí trenéra. Už se těším na letní čistku..

  • avatar
    Deawon, 5.3.2012 09:40

    Jose sní o návratu do Anglie, trvdí, že má v Chelsea nedokončenou práci, hledá dům v Londýně a za pár dní je AVB vyhozen. Opravdu to vypadá na velkolepý návrat. Nějak, ale nechápu, proč by opouštěl, tak skvělý tým. Pro ty co ho tu chtějí(já, tak nějak ano), tak musíme doufat, že Real vyhraje ligu i LM, aby dokázal to co měl dokázat a šel domů. Zajímal by mě vztah jaký mezi sebou mají JM a RA.

  • avatar
    HarIey, 5.3.2012 10:05

    Di Matteo postoupí přes Neapol a vyhraje všechny ostatní zápasy. A nějakej Mourinho se muze jit klouzat ;)

  • avatar
    Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 5.3.2012 10:23

    http://www.efotbal.cz/index.php?…
    Jo tohle by byl ovážně zajímavý :d fakt premyslim co bych delal kdyby ten blbec přišel. Na jednu stranu třeba by se mu poveldo něco tady vybudovat ale nadruhou stranu ho nemam rád z Barcy vybudoval neuveritlene nesympatický mužstvo. Třeba bych fotbal Chelsea uplne přestal sledovat protože nemam chut se divat na to jak se hráči válí po trávníku. Nevim no. Mam Chelsea strasne rád ale jak řekl L!80r tenhle tým u mě v poslední době hrozně klesk hodně me zklamal a naštval. Tohle by byla vážně asi poslední kapka toho co se tu děje. Přišel byy Guardiola a Chelsea by se pozvolna začala měnit na Hollywood. A ted mi už konečně mužete riakt ze jsem gloryhunter :) no 90procent z vás si tu stjene nevsima co tu pisu nebo hlavne co jsem tu vcera psal co si myslim o uspesich tkaze je to docela dost možný. No tohle je ciste muj nazor nikomu ho nenutím.

    • avatar
      Vidlak, 5.3.2012 10:32

      Souhlasím až na jeden detail. Protože vím, že pro mě to zatím poslední kapka není. Pořád tu jsou pro mě někteří hráči sympaťáci a když v létě odejdou údajně problémoví hráči tak budu spokojený.

    • micky, 5.3.2012 10:34

      Nevíš co by guardiolla udělal s chelsea..nemůžeš tvrdit že by začali simulovat hráči a že jim to guardiolla nařizuje..at si každý říká co chce guardiolla udělal s barcou velký kus práce ale radší bych tu viděl moyese kouč pro dlouhodobou koncepci s evertonem dokazuje něco skvělého a navíc je to sympaták..ale dojde mourinho vyhraje poháry a za dvě sezóny papá..

      • avatar
        Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 5.3.2012 10:41

        Ale koukni se co napsal o Barcelone třeba takovej Ibrhaimovic. Sice je to kontroverzni osoba ale napsal že ty hráči maj Guardiolu jako tátu,že proste udělaj cokoliv co on chce. Pochybuju že tak by ot bylo i v Chelsea :)

    • avatar
      johnny33, 5.3.2012 10:36

      Taky tu Guardiolu nechci. A to z důvodu, že zas tak úžasnej trenér to není. S tím kádrem jakej Barca má by mělo úspěchy 99% trenérů. Vemte si, že ti hráči spolu hrají již od mládí a trenér je tam dle mého názoru minoritní faktor. Ano Guardiola má tu výhodu, že je legendou Barcy, každý ho tam uznává a respektuje. Ale co by se dělo, kdyby přišel sem? Bez toho kádru co měl v Barce a pod obrovským tlakem ze všech stran by dopadl brzo jako AVB. My potřebujeme charakterního, zkušeného trenéra, jako byl Mou. Třeba Moyese, Redknappa či právě Mourinha. Pep ať si zůstane v Barce.

  • hanzi, 5.3.2012 10:32

    benítez prý jedná… boze!!! roman ho chce jen na pul roku, benitez chce rok a pul, dali mu prý 48 hod na rozhodnutí… cílem by měl být po sezńě Guardiola, což se mi zdá po jeho prohlášeních o konci jeho etapy v barceloně hooodně reálné… nevím co si o tom myslet, snad jen, že bych chtěl vidět chelsea takovou jako ji udělal ancelotti ve svém prvním roce – typický anglický fotbal a né házenou… každopádně kdyby přišel guardiola, tak na jeho styl nemá chelsea hráče, musel by dovést dost svých koní a zase asi španěly

  • avatar
    Miso26, 5.3.2012 11:23

    Veľakrát tu spomínam svoj obľúbený káder Chelsea z konca minulého milénia a vtedajší herný prejav mužstva. Opakujem sa, ale odvtedy som Chelsea nevidel hrať pekný futbal. Členom práve toho vtedajšieho mužstva bol aj di Matteo a bol viac než výraznou postavou. V klube je jeho meno pojmom a to medzi fanúšikmi, aj medzi samotnými hráčmi. Preto si myslím, že tú priamočiarosť, ktorá hráčov vtedy zdobila, by mohol skúsiť vštepiť aj terajšiemu tímu. Teda, ak sa to našim hviezdičkám bude páčiť…
    Všetci si želáme typický jednoduchý ostrovný futbal so všetkým, čo k nemu patrí. Kto iný by mohol začať hrať jednoduchý štýl než hráč, ktorý ho v nedávnej minulosti taktiež úspešne praktikoval? Nie je to nič zložité na trénovanie, ide o jednoduchú schému s pár variantami. Preto je viac než vhodné, skočiť do toho po hlave aj počas rozohranej sezóny a rozbiť tak zaužívaný stereotyp niečim odlišným, jednoduchým, ale efektívnym.

    Mne veľmi imponovalo, že generácia okolo di Mattea, Wisea a spol. videla pred sebou bránkovú konštrukciu a nič iné nebolo podstatné. Ťah na bránu bol vtedy neuveriteľný. Snáď si na to náš súčasný kouč spomenie. On sám niekedy dokázal divákov zdvihnúť zo sedadiel, či už gólom proti Arsenalu alebo v pohárovom finále proti Boro. Gól v Bratislave proti Slovanu je zas typickým príkladom tej jednoduchosti nakopávania. Samozrejme, aj pri tom treba rozmýšľať, ale nie je to žiadna kvantová fyzika. Takže, uvidíme, nakoľko sa naša hra zmení a či to bude hlavne našim miláčikom po vôli…

  • avatar
    johnny33, 5.3.2012 11:30

    Já bych to koučování nechal na Evě Carneiro. Aspoň by se hráči na hřišti porvali o to, aby si získali její přízeň :d

  • avatar
    Hubas, 5.3.2012 12:49

    Mourinho, Guardiola, vaan Gaal, Capello, kdyby přišel jeden z nich tak bych se nezlobil :)
    Ale největší šanci vidím v Guardiolovi, protože sám prohlašoval, že chce zkusit něco nového a vůbec bych se nedivil, kdyby přišel zrovna do Chelsea i když nevím jestli by se tady prosadil, hlavně by potřeboval pro svou práci hráče které by chtěl a musel by mít plnou důvěru hráčů, což se v Chelsea bohužel zaručit nedá..

    • Rafael Benitez <3 is legend, 5.3.2012 12:58

      ak sa pozerame na realne (volne) moznosti tak ja bych bral L.Van Gaala. Skratka stara skola ako Carlo, Guus ten by si vedel narobit poriadky v kabine o tom nepochybujem! Ale aj Capello by nebol zly, len nech to neni pre boha Benitez. Bral bych LUISA!

    • avatar
      Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 5.3.2012 13:00

      Hlavne ne Van Gaal :) to je prisernej diktator ani ho mco nemam rád vzdyt i vlastní dceray mu musí vykat :) ale Capello ten by se mi líbil to je pan trenér :)

    • avatar
      dreamko, 5.3.2012 13:03

      Van gaal alebo capello by dali do laty v pohode aj lampsyho. Ja by som osobne bral Capella, ale hocikto kto s nami bude hrať ostrovný futbal tak budem spokojný… najlepšie angličan ale ktorý?

    • T-scar, 5.3.2012 13:47

      Guardiola? Zbláznil ses? Když pomineme fakt, že to má v Barce skvěle rozjety a určitě by si nechtěl za svoje nový působiště vybrat Chelsea, kde by mohla jeho kariéra nabrat opravdu krutej směr, tak snad každýmu musí bejt jasný, že je to Boas v modrofialový. Na tohle bych nevsadil ani s kurzem 1:1000000.

  • Lenny713, 5.3.2012 13:02

    tohle je hnus.. vyhazovat každou chvíly nekoho.. vysledky mluví akorát za to že starší hrači se nebudou snažit když ma dojít k obměne kadru..a místo toho si vynutí další odchod trenera tj potom profesionalita ze strany hračů, ke všemu za ty platy co berou.. planovali 3 letej projekt z čehož je jasný že nemohou docílit všeho první sezonu.. Boas je určite perspektivní trener a mohl prinest hodne pozitiv.. hrači nemeli snahu za tohoto trenera bojovat..asi jim nedochazí že v lete stejne jich pulka team opustí tak i tak.. doufám že ho nahradí nejaká dobrá adekvatní nahrada aspon.. rad bych privítal mourinha zpět a nebo guardiolu.. jen doufam že ne benitéz…

    • avatar
      Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 5.3.2012 13:16

      Tak Roman na schuzce hraucm rke ze jsou zodpovedni az vyhazov kouče a ze v lete udela v tymu revoluci takze si myslim ze se ty hráči budou ted sakra snažit aby si nemuseli hledat jiny pusobiste protoze kde by ji mdavali takový plat jako tady :)

  • avatar
    Nepřítel č.1 #6TreneruZa3Roky, 5.3.2012 13:17

    Dočasný manažer Chelsea Roberto Di Matteo je údajně v ještě větší neoblibě u hráčů, než tomu bylo v případě Villas-Boase. (Sun)

    Osmiměsíční působení Villas-Boase v Chelsea by klub mohlo přijít až na 27,3 mil. liber. (Daily Express)

    Villas-Boas se údajně den před vyhazovem pohádal při tréninku s Fernando Torresem. (Daily Star)

    Bývalý šéf Chelsea Gianluca Vialli zpochybnil jmenování Roberta Di Mattea do funkce, ale popřál svému bývalému spoluhráče hodně štěstí. (Talksport)

    Sice jen bulvar ale hezky zpravy :d

    • avatar
      Miso26, 5.3.2012 13:32

      Nemyslím si, že by bol di Matteo u hráčov neobľúbený. Je to bývalý pán hráč a obrovské meno, klubu odovzdával všetko, Chelsea sa stala jeho druhým domovom a súčasným hráčom môže ísť za vzor. Osobne si neviem predstaviť, že by ľudia ako di Matteo, Vialli, Wise, Desailly, Petrescu alebo napríklad Makelele boli pre súčasných hráčov neobľúbení. Sú to ikony Chelsea a hráči vedia, čo títo páni dosiahli. Preto sa prikláňam k tomu, že naši terajší hráči dobre vedia, že ich súčasný tréner je „kus Chelsea“ a že ho budú brať vážne. A ak nie, tak potom ich naozaj len nakopať do zadkov a poposielať hrávať niekam čo najďalej za tretinové platy…

  • avatar
    Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 5.3.2012 13:31

    čím víc mě sejre vyhazova AVB. když si poymslím že měl problémy s kádrem tak naszování Meirelese nebo bosingwy se zdá být normální. tohle budevelká chyba, krok zpátky, a navíc nás to bude stát pořádnej balík. jediný pozitivum vidím v tom že jestli byl Roman doopravdy naštvaný a chce udělat čistku tak ti hráči budou víc makat. Jen aby tohle nebyla chvíle kdy se nám to začne všechno bořit

  • RQ7 Quaresma, 5.3.2012 13:36

    Jestli Abramovič odvolal AVB jen kvuli hráčům (nebo hlavně kvuli tomu) tak je to ještě horší takhel jim dal singnál že vlastně vše vedou on ia když se jim něco nelíbí tak jim koupí dalšího trenéra. Měl ty zmrdy co si výmyšlely atd. přeřadit do rezervy nebo jim pobrat platy tohel je snad jen u nás hráči si sami vedou klub . Hvězdy zhýčkané prachama. Nehorázně mě serou a píše se to všude takže na tom něco je. Měl je taky zmrdat pěkně od podlahy Abramovič vždyt trenér za to an inemuže že ti hráči hrajou bez nasazení. A muže jim dát jaké chce pokyny a stejně je plnit nebudou když se jim něco nelíbí.

    • avatar
      Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 5.3.2012 13:39

      jestli je pravda co jsem četl že AVB přespával i treninkove středisku kvůli práci tak to už kroutím jakého trenéra jsme nechali jít…neskutečné zklamání

      • RQ7 Quaresma, 5.3.2012 13:58

        Však právě proto mě to sere tohle jsem třeba vubec nečekal. při zápasech mě sralo že hra neměla hlavu ani patu. Ale trenér muže říkat cocchce a co mají dělat, ale když si hráči dělají co chcou:-( , po WBA jsem poprvé veřejně řekl že si možn ájeho odchod přeju ale když tedka čtu že za vše mužou hráči je mi na blití. A jestl ifakt spal kvuli práci v treninkovém centru to at jdo uuplně do hajzlu. Ale na AVB šl ovždycky vidět že to srašně žere, ale prostě hráči mu asi vubec nenaslouchali protoež to jso unamistrovaní přeplacení buzeranti a neřikejte mi žže nejsem fanoušek slušně to napsat nejde. A podle mě v tom má prsty i lampard.

    • avatar
      Miso26, 5.3.2012 13:48

      Ja by som sa po takomto podraze zo strany hráčov nebál ísť do extrému a v lete by sa pokojne mohli porúčať naše milované „ikony“.

      • RQ7 Quaresma, 5.3.2012 13:59

        Přesně jednoho vedle druhého bych je vypral. A postavil pesrpektivní tým od základu vždyt už tedka bychom z jen z mladíků poskládali slušný tým + koupit ze 3 hráče a vše by šlo. radši dravé mládí než staré ubrečence.

  • avatar
    Miso26, 5.3.2012 13:43

    Chelsea je hanbou Premier League, hnevajú sa tréneri.
    „Hráči musia vedieť, že o trénerovej stratégii a jeho pozícii v klube sa nediskutuje, to je základ.“
    http://www.profutbal.sk/…ok135710.htm

    Ja začínam mať veľmi silný pocit, že v lete sa udeje sled udalostí, ktoré budú viesť k tomu, že sa dostaneme opäť na začiatok toho začarovaného klubu. Príde tréner a znova si bude okukávať hráčov. Naše nedotknuteľné hviezdy zostanú v kádri, pričom by si zaslúžili naopak krompáč do ruky. A amen tma ak nás prevezme Mourinho alebo Benitez. Tu si treba konečne uvedomiť, čo Chelsea vlastne chce, kam sa chce posunúť. Celá táto rakovina sa začala Mourinhovým angažovaním a zahubením všetkého zdravého vo fungovaní klubu. Odvtedy pred sebou problémy len tlačíme a neriešime ich. S novým trénerom sa problémy opäť len odložia. O rok, o dva… Raz to už nebude možné uniesť.

    • tado7, 5.3.2012 13:54

      a kde by sme boli bez Mourinha?? ja toto nechápem…keď odcházla všetci ste vyplačkávali že od nás odchádza…spravil z nás veľkoklub…by som chcel vydieť keby vtedy Roman priviedol niekoho iného či by sme vyhrali 2 krát ligu a toľko pohárov…

      • RQ7 Quaresma, 5.3.2012 14:02

        Víš kdo z nás sparvil velkoklub Abramovič. Jsem si na 90% jistý že Ranieri by další sezonu taky vyhrál titul.

        Budto musíme vzít někoho tedka at už v létě muže přebudovat tým. Neb oněkoho kdo se to nebude bát udělat hneda at vypere třeba i lamparda. Hráči si nemužou otvírat hubu na trenéra kua to je jen u nsá a už po několikáte

        • alibagil, 5.3.2012 14:24

          Hmmm, když přicházel Mourinho do Chelsea, tak se ptal, proč propustili Ranieriho a víš co mu tenkrát odpověděli? Protože bychom s Ranierim nikdy nic nevyhráli!!! A přesně tohle si myslím i já, ostatně všechny jeho následující angažmá tomuto tvrzení dávají zapravdu! On je bezesporu kvalitní trenér, ale jednak to není úplně top a jednak mu chybí taková ta mentalita vítězů, absolutní důvěra v to, co dělám a schopnost nakazit touto sebedůvěrou všechny okolo. Bez Mourinha, který nás dostal na vítěznou vlnu, bychom sice možná byli chváleni za krásnou, útočnou hru, ale pravidelně bychom končili na druhém, třetím místě ligy a v LM ve čtvrtfinále!

          • alibagil, 5.3.2012 14:28

            Jo a mimochodem, ten vítězný duch, který ti vyhrává zápasy, i když se nedaří, protože hráči neustále věří, že jsou nejlepší, ten tady zůstal i po Joseho odchodu, až do letošní sezóny, kdy ho Boas rozcupoval na kousky! A mám obavy, že bude trvat pěkně dlouho, než se ho podaří vrátit zpět.

            • RQ7 Quaresma, 5.3.2012 14:36

              Jansě ještě řekni že Ancelottiho titu latd. vše udělal Mourinho vy jste z něj fakt hotoví. Mourinho měl povinost vyhrát s náam tituly s tí mkádrem co byl a oproti nám ho nikdo jiný v PL neměl možn áani na světě.

          • avatar
            Miso26, 5.3.2012 14:30

            Výborné, Mourinho nám vyhral dva tituly v rade.
            Prechod juniorov do prvého tímu, vhodne zavedený systém začleňovania vybraných talentov do majstrovských zápasov, ich postupné modelovanie do podoby vhodnej pre herný systém klubu. To všetko nám Mourinho s jeho instantnou filozofiou priniesol. :-d

            • alibagil, 5.3.2012 14:45

              Asi to nepochopíš, ale úkol Mourinha byl jediný, udělat z Chelsea vítězný klub! A víš, jakým jediným způsobem se to dá udělat? NĚCO VYHRÁT!!! Postupné budování a práci s juniory si může dovolit velkoklub, který má za sebou úspěchy, má jméno, to Chelsea neměla, jediným, opakuji jediným úkolem Joseho bylo tohle změnit, což se mu podařilo.

              • avatar
                Miso26, 5.3.2012 14:49

                Ja to chápem. A začala sa celá táto skaza. Veľa ľudí sa tešilo z toho, ako Chelsea valcuje jedného súpera za druhým. Tým pozornejším onedlho došlo, čo klub čaká v blízkej alebo vzdialenejšej budúcnosti. Tým do smiechu nebolo. Mám s takýmto prístupom k vedeniu športového klubu skúsenosť a veľa šikovných chlapcov dnes pracuje v autoumyvárkach alebo študuje vysoké školy…

                • alibagil, 5.3.2012 15:24

                  Ne, ta zkáza začala až tehdy, když se Mourinho propustil a začal ten stupidní kolotoč neustálých změn trenérů, kolotoč, ve kterém je jakákoliv koncepční práce nemožná. Kdyby zůstal Mourinho a řeklo by se, ok, cíl jsi splnil, dostali jsme se na úroveň, na které jsme chtěli být, teď je čas na stabilizaci klubu a pokus o jakési normální fungování bez šílených nákupů, tak by to jistě dokázal. Naše zkáza je to, že u nás na lavičce není manager, u nás je pouze trenér, který pouze pracuje s kádrem, který mu Roman zajistí. Vyhrál jsi dva tituly s týmem, který šlape jako hodinky a potřebuje maximálně doplnit pár náhradníky a talenty do budoucna? Né, tady máš Shevčenka a postarej se, aby hrál! Získal jsi zázračný titul s přestárlým týmem, kterému chybí křídla? Koho chceš, křídlo? Hovno, tady máš Torrese a postarej se aby hrál! To je zkáza, nehledej jí v zaměstnancích, hledej jí v pánovi s kasičkou!

                  • avatar
                    Miso26, 5.3.2012 15:39

                    S týmto celkom súhlasím, píšeš rozumne. Je možné, že po čase by sa Mourinho pustil aj do stabilizácie mužstva a možno aj do koncepčnej práce s mladíkmi. Ale mne to k nemu nejak nepasuje. On je dobrodruh. Ako aj kedysi povedal, on potrebuje vystriedať rôzne krajiny, spoznávať kultúry, či už spoločenské, alebo futbalové. Vždy sa rád učí jazyk a komunikuje domácim jazykom. To je v mojich očiach Mourinho. Neviem, je to len moja špekulácia, ale ja som si takmer istý, že keby v Chelsea zostal, nepredĺžil by zmluvu a aj tak by odišiel. Ak ho z Realu nevyhodia a vydrží do konca zmluvy, taktiež nepredĺži a pôjde ďalej do sveta. A tam sa to zopakuje. Tieto jeho krátkodobé pôsobenia sú brzdou k dlhodobej koncepcii a je to veľká škoda, pretože taktik, stratég, odborník a motivátor je to neuveriteľný.

                    • alibagil, 5.3.2012 16:06

                      A to já si právě nemyslím, podle mého je jeho snem podobná kariéra, jakou má Ferguson, ovšem se stejnými pravomocemi a stejným respektem, jako má on! To že nevydržel v Interu bylo hlavně kvůli prostředí, které ho nepřijalo, ta až nenávistná kampaň novinářů a některých managerů (Ranieri) proti němu byla šílená a hodně podobné to bude i teď ve Španělsku, jim je jedno, že Real vede ligu o deset bodů nad Barcelonou a že momentálně hraje nej fotbal na planetě, je zajímá, jaký skandál zase vyrobit. V těchle zemích to berou smrtelně vážně, chybí tomu takový to „zůstat nad věcí, je to jenom hra“, jako je to v Anglii, nikdy nezapomenu, jak jsem si podle různých vyjádření v novinách myslel, že se s Fergiem nesnášejí do morku kostí a když pak Mourinha propustili, tak vyšlo najevo, že byli velmi dobří přátelé a celé to bylo jen divadlo, jen způsob, jak nabudit tým. V Anglii se zápas začíná už mnohem dříve před výkopem, ale končí přesně ve chvíli, kdy zazní závěrečný hvizd rozhodčího, to jinde, hlavně v Itálii, můžeš tu nevraživost cítit ještě měsíce potom. Tohle mu hrozně chybí.

                      • avatar
                        Miso26, 5.3.2012 16:25

                        Čo dodať? Bodaj by si mal pravdu. Nemôžem povedať, že by mi Mourinho prekážal ako osobnosť. Taktiež obdivujem jeho trénerské schopnosti. Neskutočne mi však prekážala tá jeho kočovná povaha a zvlášť, keď to ešte podtrhol tým, ako rád trénuje v rôznych krajinách… Ak by ale dostal presne definované právomoci a dlhodobú zmluvu (ktorú by bol ochotný podpísať), možno by sa z neho stal druhý Ferguson. A mimochodom, tiež si spomínam na tie ich naťahovačky, zásadne cez noviny, aby o tom vedela celá krajina. A pritom spolu chodili na večere. :-)

      • avatar
        Miso26, 5.3.2012 14:04

        O to absolútne nejde. To je práve to pozlátko, ktoré drvivej väčšine konzumentov futbalu stačí a hlbšie pozadie neskúmajú, resp. si ho nevedia dať do súvislosti. V niektorých lokalitách Slovenska chodia ľudia mimochodom voliť za guláš a pivo.

      • avatar
        kvasha16, 5.3.2012 14:04

        nie ze by bol zly, ale on z nas spravil velkoklub? zas az tak by som neprehanal, on dost „sklidil“ pracu po Claudiovi … tym neznevazujem Joseho, ano mal na nasom raste velky podiel .. ale ked uz, tak velkoklub z nas spravil v podstate Roman …
        a keby priviedol niekoho ineho? to nikto nevie, mozno by ten niekto zaviedol urcitu koncepciu v time a dnesne problemy by sme nemuseli riesit, lebo by neexistovali, mozno by sa len tackal okolo 5–6 miesta

  • tado7, 5.3.2012 13:52

    prosím vás dájú sa niekde pozerať Magazíny kola Premier League na internete? čo dávaju na DIGI SPORT…chcel by som si nejaké pozrieť…myslím to kde je aj komentátor…ak to je niekde dajte mi prosím vás adresu…za odpoveď ďakujem

  • Czertyk, 5.3.2012 14:01

    http://isport.blesk.cz/…itovani.html

    José Mourinho
    (červen 2004 – září 2007)
    Hned na první tiskovce po nástupu do Chelsea prohlásil, že je „Special One“. Strhnul na sebe veškerou pozornost a pro všechna média na celém světě byl rázem velice zajímavou postavou. Hned ve své první sezoně ukončil padesátileté čekání na mistrovský titul, který za rok dokázal obhájit. K tomu vyhrál FA Cup a dvakrát Carling Cup. Pouze v Lize mistrů pokaždé ztroskotal, nejdál se dostal do semifinále. V klubu skončil po hádkách s majitelem Abramovičem. Dnes už ale jsou prý zase přáteli.

  • Pjotr8, 5.3.2012 14:03

    Vedoucí pracovník asociace ligových manažerů, Richard Bevan: „Co je jisté, že Chelsea i přes neomezené bohatství doposud nepracovala na tom, jak vybudovat úspěšný fotbalový klub. Hledat osmého manažera během devíti let je vážná ostuda majitele, klubu, fanoušků a ligy.“

  • avatar
    kopec2, 5.3.2012 14:10

    Di Matteo to nedá, on je jenom loutka na lavičce, z něj nikdy nebude hlavní trenér, tohle nemůže dobře dopadnout, jestli hráči neměli respekt k AVB, tak Di Matteo ho nebude mít tím tuplem. To je jako by to tam šel trénovat masér.

    • avatar
      fajdax, 5.3.2012 14:12

      Ty si vážně idiot…ty asi nevíš kdo Di Matteo byl a je co? Vždyt je to naše legenda ty blbečku!Věřím že ho hráči budou respektovat a bude to šlapat…plus ted má novýho asistenta.

      • RQ7 Quaresma, 5.3.2012 14:17

        Je to legenda ale jestli jsi ho viděl na lavičce tak jsem ho snad nikdy ani neviděl mluvit natož se nasrat. On ikdyž jsme prohrávali furt se jen smál alepoň tak m ito přišlo.

        • avatar
          Miso26, 5.3.2012 14:21

          Nemusí sa naštvať. Stačí, keď pokojným hlasom pánom hráčom prednesie menoslov tých, ktorí sa už na zápas áčka pozrú iba z tribúny a je vybavené. :-)

    • avatar
      Miso26, 5.3.2012 14:16

      Naši hráči v dorasteneckom veku sledovali veľkých hráčov a di Matteo bol veľký hráč. Veľký hráč v klube, v ktorom oni sami teraz hrajú.

  • emin, 5.3.2012 15:34

    Pokazdy,kdyz si nekdo vzpomene na MOurinha,tak napise,ze jsme hrali na vysledek 1–0 a nebyl to pohledny fotbal.
    Jo,tak to jsem asi videli kazdy jinou Premier L.
    Defacto pokazdy,kdyz nastoupili,tak to byla hra,ktera brala dech.Zapas od zapasu kluci jezdili a byla to lahoda se na ne divat.
    Hrali pravda pekne od zadu,ale pokazdy,kdyz se vrhali na branu soupere,sel z nich strach.Ty keci si prosim odpustte,na nej jako na cloveka nadavejte.Je to arogantni parchant,co si nebere servitky,ale jako trener je prvotridni s tahem na branu a to i doslovne.
    Mir

Pouze přihlášení uživatelé mohou přidávat nové komentáře.

Přihlašte se, anebo využijte jednu z nabízených metod pro založení uživatelského účtu.