Komentáře ke článku

Mikel: Čeká nás náročná sezóna

Nigerijský záložník ve službách Chelsea John Obi Mikel si je vědom, že čeká mužstvo Blues velmi těžká sezóna. Po minulém neúspěšném ročníku jsou na tým kladena vysoká očekávání hlavně z řad fanoušků. Čtyřiadvacetiletý záložník dobře ví, že pokud Chelsea v příští sezóně nezíská žádnou trofej, nebude hodnocena jako úspěšná.

49 komentářů

  • avatar
    Ike, 28.7.2011 22:31

    http://www.goal.com/…rmain-in-394
    nejspíš si vybral nás…

  • Lampard 8, 28.7.2011 22:42

    doufam ze v tydle sezone se predvedem v lepsim lepsim lepsim svetele nez v minuly a budem bojovat na vsech frontach:P hlavne carling cup a fa cup bych ze zacatku nechalk hrat mladiky a hrace co nejsou tak vyuzivani at se rozlozi sily

  • Pjotr8, 28.7.2011 22:58

    Jo, bude to moc těžké, ale tak to je každou sezónu, doufám, že to zvládneme co nejlépe. :-)

    OT: Sparta rozstřílela Sarajevo 5:0. :)

  • avatar
    Freddie, 28.7.2011 23:23

    No City, United maju lepsi kader jak my…Liverpool a Arsenal maju zhruba na nasej urovni…Takze nas z toho musi vytrhnut hlavne trener…Ale ja verim, ze v lige Boas ukaze svoje kvality…V priprave to nevidiet, lebo o tych nasich pseudosuperoch Boas samozrejme nic nevie(hlavne ked su to nejake pozliepane vybery)…Ale v lige dufam na kazdeho supera nasije presne taktiku na mieru…

    • Danny08, 28.7.2011 23:32

      City možná, jakmile odejdte Tevez tak na stejné, United lepší kádr nemají ani za nic, jejich výhoda je týmová souhra a to, že dají 3 goly z 1 šance ;) Arsenal s Liverpoolem je snad vtip.

      • blade115, 28.7.2011 23:45

        Vůbec nevíš o čem mluvíš…United jsou po příchodu De Gey a Younga nesmírně silní…Už tak mají dost kvalitní kádr, jsou plní sebevědomí a vítězné mentality, jsou sehraní, jsou tým. A to kvalitní tým. Navíc na manažerském postu to mají také nejlepší z ligy, takže jsou vlastně bezkonkurenčně největší adepti na vítězství.

        City už jsou něco trošku jiného, ti mají vůbec nejlepší kádr z celé PL, ne-li na světě…Jenže dokud tam bude strašit ten makarón, tak se nemáme čeho bát. Když k tomu ještě přimícháme Balotelliho, tak ze City vlastně vůbec nemam strach. Ale nechci nikoho odepisovat. :)

        Arsenal je taky kapitola sama o sobě. Tým je dobrý, ale chybí mu pravý, zkušený a neústupný vůdce, kterým prostě Cesc není. Vieira jim chybí…A hlavně si myslim, že by to chtělo změnu manažera. Wenger se svou vizí už není pro Arsenal tím pravým…Holt není jako Ferguson…

        Liverpool, no ten nám ještě ukáže. Normálně bych se o něj tolik nestaral, ale pod Dalglishem jsou určitě adepty na titul. Kádr mají taky silný, i když letní nákupy nechápu…Se Suárézem to byl výborný kauf, ten jim ještě hodně pomůže…A když se Gerrard dostane do fazóny, tak se vůbec bojím, abychom skončili před nimi…

        No a nakonec my…Kdyby nás tak nepoznamenal ten poslední rok, tak stačí bohatě jeden nákup a máme vystaráno…Protože ta kvalita tam pořád je. V současné době kdyby André koupil toho Johnsona nebo jiné křídlo a nějakého toho playmakera, tak to úplně stačí a můžeme se všem s klidem na srdci rovnat. Hlavně se ale těším na Luize, týmová nálada mi přijde dost špatná…No a co si budeme povídat, David jí určitě zvedne. :)

        No každopádně to bude zajímavý ročník…Už se nemůžu dočkat až začne liga. :)

        • blade115, 28.7.2011 23:48

          Omlouvám se k tomu Arsenalu, jsem to chtěl napsat jinak…
          Kostra týmu (Cesc, Nasri, RvP, Vermaelen, Wilshere) je dobrá, ale chtělo by to rozhodně koupit ještě jednoho dobrýho gólmana ke Sczesnemu, vyztužit obranu a koupit útočný tank na hrot…+ ten vůdce, jak jsem zmínil…:)

        • avatar
          Cfc Fans, 28.7.2011 23:56

          United zase nepriviedli tak skvelé posily. De Gea je talent, no pomerne veľký risk. Je silný v bráne, má dobré reflexy a podobne. No ako bude bojovať vo vzduchu s takým Terrym, Gallasom a podobne? Príde mi na to dosť slabý.
          Jones je na lavičku. Vida, Smalling a Rio sú konkurencia na OS, Fletcher konkurencia na DZ. Bude to mať ťažké. A Young je podľa mňa slabšie krídlo, ako Valencia aj Nani.

          Celkovo si myslím, že káder máme taký, ako ostatní konkurenti. Každý má prednosť v niečom inom. My hlavne v tom, že máme kopu osobností a skúsených hráčov. Keby k nim pridáme pár neokukaných hráčov, ako Josh, Danny, Zhirkov a nejaká posila. Tak určite nie sme na tom horšie, ako ostatní.

          • blade115, 29.7.2011 00:04

            No nevim, já myslim, že se prosadí…O Jonesovi jsem nepsal, to je hráč na lavičku. A Young může být slabší jak Valencia nebo Nani, ale tady jde spíš o šířku kádru…Je neporazí zranění dvou, tří hráčů…Nás jo…

          • avatar
            Freddie, 29.7.2011 00:06

            Tak Ucka nas prevysuju hlavne vpredu…Kridla maju urcite lepsie a utok podla mna tiez…Hernandez + Rooney to je smrtelna 2ka a backup im robi najlepsi strelec PL :) Naopak my ten utok mame na papieri sakra silny, ale v praxi to uz vseci pozname…Ich jedina slabina moze byt v brane, ale to teraz nevieme este…A ked privedu este jednu superhviezdu do stredu zalohy ako sa posepkava, tak su o krok aj dva pred nami…

          • sheva7, 29.7.2011 00:25

            slaby vo vzduchu a nas cech je najlabsi brankar na centre je tragicky takze radsej tu neroberajme de geu :)

            • avatar
              bluescfc #PrcejKlasy, 29.7.2011 00:32

              Vytahuješ starou záležitost, Čech býval v téhle disciplíně slabý. Ale to je minulost, protože na tom šíleně zapracoval a zrovna v tomhle patří už k nejlepším. Takže klídek !

              • sheva7, 29.7.2011 02:27

                dufam ze srandujes vidiet to kazdu sezonu on nevie vybehovat ako ma super zakroky ale ak vybehne a na polke ceste sa ide vratit tym mna stale vie privies do sialenstva takze nemas pravdu pochyta aj nemozne ale vybehovat na centre nevie super ma roh a on stoji na ciare :d

        • avatar
          M0rb1D4S, 29.7.2011 00:04

          Hele nemluv mi tady, že podle toho, že United posílili o nezkušeného De Geu a nezlepšujícího se, simulujícího a navíc docela labilního Younga, jsou největším adeptem na titul. Tak to zase prr… Oni jsou silní, jenomže jim teďkom skončili 2 neskuteční playeři (van der Sar, Scholes) a chci vidět jak se vyrovnají ještě s odchodem Giggse a Fergusona, protože tihle 4 + ještě Vidic a Rooney jsou kostra týmu. Tohle se jim pomalu začíná rozpadat a klidně se vsadím, že Hernandez už tuhle sezonu nebude mít tak úžasnou jako tu poslední, protože si na něho v PL budou dávat všichni větší pozor. Ano United jsou silní, ale asi stejně jako my! Nepřeceňoval bych je!

          • blade115, 29.7.2011 00:07

            Nejen kvůli těm posilám. Ale pořád jsou pro mě největší adepti na titul. Viděl si alespoň jeden jejich přípravnej zápas? Já viděl sestřih a stačilo mi to. Ti jsou dokonale sehraní, vědí o sobě, hrají dobře. To mi teď prostě neumíme. A rozhodně jsou s prominutim silnější než my, kteří se teďka teprv konečně dostáváme z té herní tragédie…

            • avatar
              M0rb1D4S, 29.7.2011 00:26

              Hodnotit jenom podle přípravných zápasů mi příjde zcestné. Možná hrajou dobře, ale my zkoušíme mnoho a mnoho mladíků, aby André zjistil jak na tom jsou a jestli bude moct využít jejich služeb i během PL. I kdyby sme třeba prohráli 10:0, tak je mi to jedno, je to prostě příprava. A nevím jestli někdo čekal zázraky že příjde André a hned budeme hrát stylem jako Porto. Každopádně mě zaujali v přípravě nejvíce Josh, který je neuvěřitelný na svůj věk, skutečný klenot a taky Tomáš Kalas, ten to dokazuje i teď na ME 19, kde ho chválí i experti. O Chabolahovi se ani bavit nemusím, to je budoucí megastár.

      • avatar
        Robochelsea-We need Doumbia, 30.7.2011 12:47

        Aj ked odide Tevez budu mat lepsi.David Silva,Touré,Ba­lloteli a teraz Aguero.A United maju lepsi.Arsenal bude mat po odchode Cesca horsi a Loserpool je ho…

      • avatar
        Robochelsea-We need Doumbia, 30.7.2011 12:48

        Aj ked odide Tevez budu mat lepsi.David Silva,Touré,Ba­lloteli a teraz Aguero.A United maju lepsi.Arsenal bude mat po odchode Cesca horsi a Loserpool je ho…

      • avatar
        Robochelsea-We need Doumbia, 30.7.2011 12:48

        Aj ked odide Tevez budu mat lepsi.David Silva,Touré,Ba­lloteli a teraz Aguero.A United maju lepsi.Arsenal bude mat po odchode Cesca horsi a Loserpool je ho…

    • Zambie, 29.7.2011 03:02

      Arsenal a Pool sa nemozu kadru Chelsea ani zdaleka priblizit, ci uz skusenostami, alebo kvalitami hracov. United a City maju momentalne kader na rovnakej urovni a to este odide zo City Tevez a Chelsea nespravila ziadny vacsi nakup. ;-)

      • prot1, 29.7.2011 09:27

        podle čeho soudíš? :-d.SOng je snad horší než Mikel?..Nasri než Malouda?..RvP než Torres? Wallcat než Kalou?Wilshere než Ramires?..Obranu má Chelsea lepší,ovšem pokdu AFC přivede Cahilla/SAmbu tak na stoperech už rozdíl nebudeTo samé Sagna-nejlepší pravý bek sezony.TAk nebud tak zažraný ;)

  • avatar
    Plant - We need Neymar., 28.7.2011 23:37

    nwm, proc se nezajimame o marina, ten by byl na kridlo naprosto idealni a je mladej, navic by nestal raketu

  • sakal67, 28.7.2011 23:50

    Kalou trvá na tom, že Blues mohou v nadcházející sezoně získat hned tři trofeje, a to pro vítěze Premier League, FA Cupu a Ligy mistrů. Po příchodu útočníka Fernanda Torrese byl spojován s odchodem ze Stamford Bridge, ovšem Kalou je dle svých slov po příchodu nového manažera Andrese Villas Boase připraven o své místo v základní sestavě Blues bojovat.

    • Rafael Benitez <3 is legend, 29.7.2011 00:48

      srandista ten chlapec. Kader United a City je uz uplne inde. Liverpool sa velmi posilnil a vobec by som ho neodpisoval a Arsenal ak udrzi Nasriho tak bude na rovnakej urovni. Na jeho mieste by som radsej cusal a trenoval strelu do branky s 3 metrov

  • avatar
    Eremes-CFC, 28.7.2011 23:51

    My source in Holland is saying Chelsea are willing to offer Jose bossingwa + 10 mil for Gregory van der wiel taking the price to 21 mil fcb stranka

  • avatar
    maju., 29.7.2011 00:23

    nejsou to moje penize,.tak at klidne roman utrati 200 mega za toho „slavneho“ pastoreho, modrice, sneijdera, lukaku a buh vi koho jeste,.ale at konecne neco hrajem! pro me za me at nejsou vysledky hned,.ale chci videt konecne z nasi strany krasny fotbal jako pred loni:)

  • cfc.real23, 29.7.2011 00:38

    urcite potrebujeme kridlo, najradsej by som bol za Adama Johnsona.
    Takto by sme mohli mat v najblizsich 2–3 rokoch, 4 anglicanov v zaklade. Bertrand, McEachran, Studge, AJ, a potom este Chalobah snad.

  • T-scar, 29.7.2011 00:51

    K tý horlivý diskuzi výše:
    Brankáře máme nejlepšího na světě a v PL naprosto bezkonkurenčního. Navíc se zdá, že se možná budeme moct v jistých mezích spolehnout i na dvojku, což je pocit, kterej pro mě zmizel s odchodem Cudiciniho.
    Obranu máme zrovna tak nejlepší na světě. A narozdíl od všech ostatních klubů světa máme i více než kvalitní náhradníky.
    Záloha momentálně záleží na dvou věcech. A sice jak se nám vyhnou zranění (což je klíčové) a na Lampardovi. Pokud jde dále o dva nejlepší hráče přípravy (Benayoun, Mikel) nebo o momentálně nejlepšího brazilskýho fotbalistu (Ramires), nemám strach. McEachran jsou také alternativy, které bych nezatracoval. Je to snad horší než Fletcher, Carrick, Gibson, Giggs na dva posty?
    A co se týče útoku, je trojice Malouda-Drogba-Torres silnější než cokoli, co může konkurence nabídnout, včetně Barcelony. Samozřejmě je klíčové, aby se tito tři sehráli, ale tomu já naprosto věřím.
    Každopádně bych koupil jednoho záložníka. S tou nutností koupit křídlo bych byl obezřetnější, uvidíme, co Boas zamýšlí .. ale nezlobil bych se.

    • Rafael Benitez <3 is legend, 29.7.2011 01:10

      ten utok je len papierovo silny. Drogba je aj v 33tke najlepsi utocnik chelsea a mozno aj Premier League. Malouda nech na neho nadavaju akokolvek tak ja na neho nedam dopustit a golov posledne 2 sezony to bolo super. Torres ten je totalne mimo zial. Ak sa neprebere tak neviem.

      Nahradnici su tiez v pohode – Sturidge a naladovy Anelka. Ten by mohol ist do PSG, aj ked proti nemu fakt nic nemam.

      • T-scar, 29.7.2011 04:10

        Torresovi bych dal za úkol podporu Drogby … ať získá trochu sebedůvěry a zároveň na něj nebude takovej tlak .. s míčem si mimo šestnáctku docela rozumí ..

    • avatar
      RockForPeople, 29.7.2011 01:27

      Nejlepšího brazilského fotbalistu(ra­mires)?To trošku přeháníš.Mám ho rád,ale nejlepší není.Jinak až na pár drobností máš pravdu.

      • T-scar, 29.7.2011 04:07

        a kdo je lepší než on?
        Kaká? už ani podle jména ne
        přeceňovanej Neymar?
        Pato? až prokáže svoje kvality někde, kde se to skutečně dá nazvat ligou, pak bych o tom přemejšlel … nebo aspoň pár světlých momentů v LM .. podobně platí pro Hulka
        dalo by se uvažovat o Alvesovi, ale ten už taky není uplně co byl … + se to opravdu těžko porovnává …

    • prot1, 29.7.2011 09:28

      hodně naivní chlapec ? :-d..a k útoku..chceš srovnávat Malouda-Drogba-Torres proti Pedro-Villa-Messi?…seš sjetej kámo :-d

  • avatar
    maju., 29.7.2011 00:59

    Vsichni to tady vidi tak ruzove, ze az prijde prvni zapas a my budem hrat kulovy a prohrajem 1:3 :d tak vsichni budou psat, ze je to v riti :d

  • avatar
    fajdax, 29.7.2011 01:35

    Blade má hodně „divný“ názory…:D neřek bych že jsme na tom až tak špatně ;) ale každej má svůj názor :)Nejvíc se tu stotožnuji aji s názory M0rb1D4Se :)

  • avatar
    fajdax, 29.7.2011 01:38

    Branku a obranu máme suveréně nejlepší v PL a né-li na světě…záloha je taky „perfektní“ ale jenom když je lampard ve formě…což poslední dobou není moc často :d…ale myslím že pastore nebo modrič by to rozhejbali :) a utok máme hodně přestárlej…takže tam bych prodal anelku a koupil toho johnsona a bylo by to :)

  • T-scar, 29.7.2011 04:18

    Mimochodem, co si myslíte o United a jejich středních záložnících? Pokud se nepletu, tak v A-týmu mají jen Gibsona, Carricka, Giggse a Fletchera … zapomněl jsem na někoho? Přijde mi to jako docela velká sázka vzhledem ke „kvalitám“ Gibsona a věku a preferovanýmu postu Giggse …
    a využít v nouzi krajní záložníky?
    podle mě jde a je docela efektivní hodit občas útočníka na křídlo, středního záložníka/obránce na kraj zálohy/obrany … ale nevěřim, že by to fungovalo opačně…

    • vasheek, 29.7.2011 06:41

      Jde o to koho. Takový Bale nebo Walcott ti by na středu být nemohli, kdežto Robben nebo třeba Nasri by to zvládli s přehledem. Je to o atributech toho hráče a jestliže se u těch hráčů spoléhá hlavně na to, že protiháči utečou u lajny, tak by tvořit hru na středu asi nezvládli.

    • Error, 29.7.2011 08:47

      Zapomněl jsi na Andersona, ve středu zahraje i J.S.Park. Pokud dotáhnou Sneijdera, budou úplně za vodou.

      • avatar
        cfc05, 29.7.2011 09:47

        Navíc A. Young může hrát AM a Jones může být zase DM takže tam mají velkou variabilitu. K tomu Gibsonovi ten je na přestupové listině myslím takže s ním nepočítají.

  • avatar
    cfc05, 29.7.2011 09:50

    Nevím jestli to někteří myslí vážně nebo si dělají srandu ale přirovnávat náš útok k útoku Barcy? Říct že máme nejlepší kádr v PL? Máme jedne z nejstarších a nejmenších kádrů v lize. Jelikož je v zimě Afrika příjdem o 3 hráče a určitě se klasicky někdo zraní. S takovou budem rádi za LM, jelikož za námi čekají divočáci v podobě City, Lpool a určitě bych neodepisoval ani Arsenal s Tottenhamem.

  • avatar
    Vajbi, 29.7.2011 10:44

    Já si myslím, že si stačí přečíst komentář Blada, který přesně vystihuje naše postavení v lize i náš kádr. Chelsea má nejlepší obranu a bránkaře vůbec možná nejlepšího (Casillas), ale záloha bude bez nového playmakera podle mě hodně špatná. Lampard už si myslím nebude to co býval. A útok máme papírově hodně silný, ale jak už někdo psal v praxi je to sním špatné. K čemu nám je, že máme v kádru nejlepšího utočníka ligy + Torres a Malouda? Potřebujem křídlo a novýho playmakera. Jestě bych dodal jak vůbec někdo může napsat, že máme stejně dobrý útok jako Barca?? Pedro, Messi, Villa a nově příchozí Sanchéz. :d:d

  • blues4ever, 29.7.2011 10:47

    myslim ze u pastore ma stejne tak daleko k psg jak do chelsea. dnes ma byt jeho agent v londyne coz znamena ze palermo prijalo nasi nabytku k vyjednavani s agentem a hracem. a jestli prijal nabidku i psg tak zalezi na javierovi kterou smlouvu podepise. uz tu akorat zni otazka kolik mu kdo nabidne plat ??? a jestli je na prachy nebo na trofeje??

  • avatar
    Jimmy#, 29.7.2011 11:02

    http://www.chelsealive.pl/…ga-konca.php

    zajímavý rozhovor s Lampsem. Říká, že jeho kariéra se chýlí ke konci

    • avatar
      Plant - We need Neymar., 29.7.2011 11:09

      zajimavy je, ze jsem vcera cetl na ofiku s nim rozhovor a rikal, ze jeste nepatri do stareho zeleza a ze chce jeste hrat na vrcholu, tohle bude nejaka kachna debilnich polaku

  • sakal67, 29.7.2011 11:21

    V případě, že by se Chelsea nepodařilo získat pracovní povolení pro srbského obránce Slobodana Rajkoviče, budou Blues uvažovat o stoperovi Birminghamu Scottu Dannovi

  • avatar
    Plant - We need Neymar., 29.7.2011 11:25

    Mezitím se transfer Javiera Pastoreho na Stamford Bridge údajně nevyvíjí příliš nadějně, neboť Argentinec má být z Palerma na cestě do Paris St Germain za 39 miliónů liber.

    To nevypada dobre

    • pekinho, 29.7.2011 11:33

      snad ti nechceš hráče za 40 mega, kterej nehraje ani v repre základ, to jsou směšný prachy, ať si jde do PSG, tady mu nikdo stejně větší plat než 80 tis. za týden nedají

  • sheva7, 29.7.2011 21:10

    tak super nech nepride ani pastore co robi ten boas takto sa bude po sezone pratat ak neposilny a to je tutovka ze ho abramovic vyhodi lebo tak ako su teraz na titul nemaju bez jedneho kridla a kreativneho stredopoliara

Pouze přihlášení uživatelé mohou přidávat nové komentáře.

Přihlašte se, anebo využijte jednu z nabízených metod pro založení uživatelského účtu.