Komentáře ke článku

Cucurella: „Musíme pokračovať a vrátiť sa silnejší“

Marc Cucurella vie, že Chelsea má v tejto sezóne Premier League stále o čo hrať. Preto je presvedčený, že najbližšie dni pred nedeľňajším výletom do Fulhamu sú veľmi dôležité.
The Blues, ktorí vo štvrtok večer nastúpia v konferenčnej lige proti Legii Varšava, sa vydajú na krátku cestu na Craven Cottage po dvoch remízach v lige, z ktorých posledná bola nedeľňajšia 2:2 s Ipswichom Town.

412 komentářů

    • avatar
      #Passive Jožo, 15.4.2025 09:36

      diki kámo

  • avatar
    BLues., 15.4.2025 09:10

    Realita je taká, že musíme pokračovať.

    :d
    • avatar
      Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 15.4.2025 14:00

      Kokot sa nevyzná nak sa opýta Vajbiho podľa ktorého je to defenzívny génius

    • avatar
      Vajbi, 15.4.2025 09:33

      Já asi nemím, silu sem už cokoliv psát…My spálíme zas 2–3 šance, resp jejich golman se promění v kurvopleska, cucurella (a colwill) brání jako 2 čuráčci po nějaké chlastačce a tady se napíše, že je to chyba marescy :d

      • avatar
        bles, 15.4.2025 09:33

        Klid kurva, Carlo tyhle problémy vyřeší.

            • avatar
              Vajbi, 15.4.2025 09:44

              (y) :d To by jsme určitě bojovali o titul, protože jsme přece měli propracovaný plán jako má Liverpool nebo City. Vždyt jsme každej rok bojovali o tituly a nikdy nám nechyběl „poslední dílek“

        • avatar
          Dacan, 15.4.2025 10:08

          Snad vezme svoji největší hvězdu Benajůna jako hrajícího asistenta❤️

          • avatar
            BLues., 15.4.2025 10:12

            Trenér záložníků bude Joshua McEachran.

      • avatar
        BLues., 15.4.2025 09:37

        Vždy je to chyba trenéra.

        • avatar
          BLues., 15.4.2025 09:38

          Nejde ani o ten zápas. Jde o formu od cca půlky prosince. 6.místo je neúspěch.

          • avatar
            Vajbi, 15.4.2025 09:42

            Já neříkám, že nejsem nasranej, ale je potřeba to celé analyzovat a rozebrat. Já rozhodně nebudu útočit na trenéra, kterej dostal sestavu s jediným útočníkem, kterej je navíc, ale totalní labil v zakončení. To, že Palmer nedá penaltu a zajebe x šancí taky není jeho chyba. Ty šance totiž máme díky naší hře.

            Neříkám nic, kolikrát jsme byli horší, ještě aby ne s Nkunkem na hrotu. Ale tohle si on nevybral. A já nevěřím tomu, že by s tím Conte nebo někdo podobnej udělali něco lepšího.

            • avatar
              BLues., 15.4.2025 09:44

              Samozřejmě že nejvíc to posralo duo kokotov.

                • avatar
                  BLues., 15.4.2025 09:48

                  Maresca je tu hlavně kvůli těmhle 2. Pokud by šli oni, šel by taky.

        • avatar
          Vajbi, 15.4.2025 09:39

          Ano je. Naštěstí v tomhle případě si ho tady užijete ještě příští rok. A mě to neskutečně těší, protože konečně tady někdo dostane i nějakou šanci něco vymyslet a ne jak dřív ten šílenej kolotoč trenérů, kteří se tu točili jak kurvy v bordelu

          • avatar
            BLues., 15.4.2025 09:39

            V tohle bych moc nevěřil. Tohle bylo už xkrát.

            • avatar
              BLues., 15.4.2025 09:40

              Ale samozřejmě než sem brát někoho podobně „kvalitního“ tak ať radši zůstane.

              • avatar
                Vajbi, 15.4.2025 09:43

                Např Winstanley a Stewart, ano posrali toho dost, nebudu se zlobit, když dojde Ashwort, why not? Ale at si nikdo nemyslí, že sem najednou začnou chodit hráči kterým je 27 let.
                Tohle jsou příkazy zeshora.

                • avatar
                  BLues., 15.4.2025 09:47

                  Nejsem si jistej, jestli jim zrovna Eghbali přikazuje aby kupovali hovna.

                  • avatar
                    Vajbi, 15.4.2025 09:53

                    Hele oni sem nedošli a tu práci si sami nevytvořili. Někdo je na něco najal. A pokud je to celé z hlavy Winstanleyho, tak mu k tomu někdo musel dát souhlas. Boely by možná kupoval raději Koulibalijů, Sterlingů, Nkunků a tak. To bych blil ještě víc.

                    • avatar
                      BLues., 15.4.2025 09:55

                      Kdybychom nepromrdali tolik peněz tak ok, ale tohle už by byl slušnej průser pokud opět nedáme LM. Smáli jsme se Barceloně, že prodává klubovou TV a další věci a přitom my děláme to stejný. Brzo s takovou přejmenujeme SB na Tesla Stadium až ho prodá Clearlake Muskovi :d

                      • avatar
                        Vajbi, 15.4.2025 10:23

                        Yes, ty prachy jsou solidně v píči.
                        Nicméně, tohle nejde čistě na hlavu těm dvoum, protože tohle se muselo, opět, konzultovat s někým přes finance, jestli můžou vyhodit miliardu a půl.
                        Snad uděláme aspon čtvrtfinale toho MS klubů, tak jsou podle mě slušný penize

                        • avatar
                          agent47, 15.4.2025 10:49

                          Podla mna klasicky korporatny scenar – je nejaky rozpocet a niekto s nim pracuje, a niekto to len schvaluje ci to je v ramci rozpoctu ale nema ani sajnu na co idu peniaze. A potom za nejake odbodbie pride vyhodnotenie, ci je to udrzatelne alebo nie, aka je navratnost investicii a pod…ak to ide do sraciek tak zacnu skrty a podobne. Podla mna cisto ideme ako klasicky biznis.

        • avatar
          agent47, 15.4.2025 10:22

          To by sa Thomassonovi pacilo, ale to sa uz musi zmenit konecne aj za cenu predlzenych vikendov a kritiky a hejtu na Chelsea.

        • avatar
          Vajbi, 15.4.2025 11:12
          1. Jorgensen moc jistě fakt nevypadal, Sanchez jebe rozehravku, ale má nejlepší uspesnost ze všechn golmanu (nebo měl). Tohle nevím jestli nás vysvobodí.
          2. Změny ve hře dělá, to jen tady nejsou lidi ochotní vidět to. Sorry jako, ale se podívej jak jsme hrali proti city, liverpoolu, newcastlu nebo bornemouthu, brightonu. Jinak.

          Posadit Palmera? I při té zimní mizerii měl furt mega vytvořených šancí, pamatuju si tady tu stats jak létala, že měl xA z které jeho spoluhráči dali hovno. Však nikoho lepšího nemáme. A Skunk je vtip. Skunk nikdy.

          • avatar
            Vajbi, 15.4.2025 11:12

            Stoperska dvojice/trojici – tady máš mlj souhlas. Nelíbí se mi, že nemáme ustálenou stoperskou dvojici. Ale ta prava strana byla prostě rozesračkováná celou sezonu – James, Fofana, Chalo přišel v zimě, GUsto hrál na podzim úplně blbě.

            • avatar
              Vajbi, 15.4.2025 11:16

              Kto núti hrať hru, na ktorú nemáme absolútne hráčov? Krídla, beci zabitý…
              Já ti na to nebudu ani reagovat, mně to nebaví. Ty máš svoje, já mám svoje názory. To je tak krátkozraká otazka cos vyplodil…kašlu na to.

              • avatar
                Vajbi, 15.4.2025 11:16

                mě*

          • avatar
            chippy, 15.4.2025 13:05

            :d :d :d ty si buď hrozne zaslepený alebo tomu absolútne nechceš rozumieť (a to mi príde, že tomu docela rozumieš, tak asi to prvé).

            Kedy Jorgensen nevyzeral jistě? Až na jeden zápas v PL, kde dostal dva góly, vyzeral v každom zápase cajk. Aké zmeny robí v hre? Stále hrajeme to isté, kde sa obranca sťahuje doprostred (alebo ho tam proste rovno jebne) a krídla ťahá k rohom, kde sú nebezpečné ako bedna s mačiatkami. A nie, nehrali sme nikde inak, hrali sme stále to isté, len nás nie všetci súperi, ktorých si vypísal, k tomu pustili :d

          • avatar
            chippy, 15.4.2025 13:05

            Ano, posadit Palmera, dávna štatistika nás nemusí zaujímať a posledné zápasy si fakt zaslúži sadnúť. Stále je to len nejaký zasran, nie Hazard v Topu. A pokojne skúsiť aj Nkunka na svojej pozícii, s Jacksonom mu to pred zranením šlo

  • avatar
    Vajbi, 15.4.2025 11:22

    https://x.com/…959334789505
    Super fans tvl.

    • avatar
      Vajbi, 15.4.2025 11:25

      Snad byli potom ti kreténi v publiku spokojeni. A Sanchez je kretén taky, že si nechá takhle srát na hlavu od lidí. Prostě by měl dělat co po něm chce kouč.

    • avatar
      Vajbi, 15.4.2025 11:33

      https://x.com/…598490198213

      • avatar
        agent47, 15.4.2025 11:38

        Cize vysledok je ten, ze vsetci chceli aby odkopol loptu lebo hra zle nohami ale aj tak to dopadlo zle takze je na vine ze odkopol loptu. :d

        • avatar
          Vajbi, 15.4.2025 11:47

          Chtěli to kreténi natvrdlý v publiku, akorát už nechápou, co tím pak způsobí. Ipswich bude nejraději, když budeme kopat do balonu jako před 20 rokama, protože v tomhle by nás zničili jak nic.
          U Caiceda tam jde vidět i ten pohyb rukou jak ukazuje (repete, znovu. nebo tak neco). Pak tam je i Colwill, kterej chce, aby hráli na krátko. Jenže Sanchez podlehne tlaku tribun, zahraje dlouhý míč, Chalobah se nedomluví s tosinem kdo kde má stat a je pruser.

          • avatar
            agent47, 15.4.2025 12:47

            Neviem co sa to tak riesi extremne, nech uz podla tlaku tribun alebo nie, je to uplne jedno, proste odkopol loptu, on nemoze za to, ze jeho spoluhraci to posrali. Riesi sa to ako keby ju nemal odkopnut, vsak brankari odkopuju lopty bezne, robime tu z toho dramu ako keby brankar mal driblovat ako Messi. Tak by dal na kratko a posralo by sa to inym sposobom a zase by sa riesili ze brankari maju odkopovat lopty.

            • avatar
              chippy, 15.4.2025 13:07

              nech sa to rieši… zápas čo zápas to buď priamo namaže súperovi, alebo keď to vykopne, tak to kopne do autu alebo na hlavu protihráča tvle… nech sa to už konečne dostane aj k Marešovi, keď to nechce vidieť

              • avatar
                agent47, 15.4.2025 13:10

                niekedy mam pocit, ze trolis :d ale proste pri takom odkope maju hraci tak 5 sekund minimalne aby sa dostali k lopte na hlavicku, ci vazne si myslis, ze odkopy cez pol ihriska su mierene na hlavy spoluhracov? :d

                • avatar
                  chippy, 15.4.2025 13:15

                  pozri sa na Edersona napr a jeho odkopy

                  • avatar
                    agent47, 15.4.2025 13:19

                    mne staci sa pozriet na nasich hracov, aby som z kazdej sracky nerobil dramu,,,aj keby to padlo nasmu utocnikovi na hlavu, pri dostupeni obrancom sanca, ze loptu odhlavickuje niekde presne je takmer miziva ale tak to je tiez vina Sancheza ze nasi hraci boli dostupeny.
                    Zaloha nemusi ani zareagovat kam lopta dopadne, a obrancovia tak ti mozu oddychovat, kedze 50m odkop mal byt presny, idalne na nohu spoluhraca.

                    • avatar
                      chippy, 15.4.2025 13:20

                      tak ak si myslíš, že Sanchez a jeho schopnosť hrať nohami nie je drama, tak asi nemáme o čom

                      • avatar
                        agent47, 15.4.2025 13:29

                        no asi nemame ocom, lebo ked pojdes vyssie vlaknom tak zistis co sa riesi :d

            • avatar
              Vajbi, 15.4.2025 13:33

              Extremne řeším to,
              že za 1) fanoušci mají podporovat svoje hráče, když prohráváš 1:0 a ne tam po nich hulakat. At klidně během držení míče nebo před zapasem hejtí marescu, ale nemusí křičet na své hráče nějaké pičoviny. To fakt nikomu nepomůže.

              1. Sanchez ma poslouchat trenera, a jeslti porušil taktické pokyny, tak má jit chytat Jorgensen, kterej se mi subjektivně moc nelíbí, ale co už, třeba bude aspon poslouchat nebo dělat co se po něm chce. Každopadně ti golmani naši nejsou výhra ani jeden.
                • avatar
                  bles, 15.4.2025 13:38

                  fanúšikovia stáli za tie tri roky dostatočne za klubom myslím… :d :d :d :d :d

                  • avatar
                    bles, 15.4.2025 13:41

                    *fanúšikovia stáli za tie tri roky dostatočne za PIČU

                    lepší

                    • avatar
                      Vajbi, 15.4.2025 13:51

                      Kamo vždyt to tady bylo poslední 2 roky naprosto fajn, ne? :d Žádný hejty, nic takovýho. Jen dokonala rodinna atmoška.

                • avatar
                  agent47, 15.4.2025 13:52

                  Kedy sa ukazalo presne, ze bol Petrovic lepsi, mesiac a rok napis? :d

                  • avatar
                    chippy, 15.4.2025 14:03

                    si začal fandiť tento rok, či si min sezónu bol len mimo ako väčšinou vždy? :d

                    • avatar
                      agent47, 15.4.2025 14:04

                      dal som ti jasnu otazku :)

                    • avatar
                      Vajbi, 15.4.2025 14:19

                      Chippy prosím na tohle se vykašli, Petrovič skončil sezonu s horšíma stat než Sanchez. At se ti to líbí nebo ne.
                      Já jen doufám, pro dobro klubu, že se fakt naučil těma nohama, jinak tady bude sanchez i další sezonu a to bych asi začal pičovat taky.

                      • avatar
                        chippy, 15.4.2025 14:25

                        stats :d :d :d aj Sanchez má teraz aké stats na chytanie a pritom je totálne k hovnu a vidia to všetci okrem Vajbiho, Marescy, Agenta a dua kktov WS… porovnávaš neporovnateľne a jednoznačne to ukázala minulá sezona, kedy ho petrovič právom vytlačil a už nepustil

                        • avatar
                          chippy, 15.4.2025 14:37

                          tak to už ťa teraz chápem, aj ako môžeš stále obhajovať Jacksona… ale ak by si hral niekedy futbal, tak by si vedel, že futbal sa na stats nehrá :d :d to si fakt môžeš podať ruku s tými magormi, čo fakt vedú Chelsea za tri roky do záhuby… kde pozerajú na stats, rôzne exc. tabuľky, na interview chcú ppt a vo finále… klub je čím viac totálne v rozkladu :d

                        • avatar
                          agent47, 15.4.2025 14:49

                          Nepisal si ty daco o tom kto je mimo alebo si zacal fandit az vcera? :d Ako ho mohol vytlacit ked bol pol sezony zraneny? :lol: Uz sa v tom zamotavas ako Thomasson.
                          Moj hlavny point bol, ze po minulej sezone, nebolo vobec ale vobec jasne kto je lepsi, a kedze si nic konkretne nenapisal, tak si mi to potvrdil. To len tato sezona ukazuje, ze poslat Petrovica na hostovacku bola dobra volba lebo vyzera ze sa idealne rozchytal, bez ziadneho tlaku a mozeme snim ratat. Len tebe je akosi vzdy vsetko jasne ale az ked veci idu do sraciek. A nikdy som tu Sancheza neobhajoval, akurat sa iba pozastavujem nad nejakymi nezmyslami, co spolu nijako nesuvisia ale je dobra prilezitost si zanadavat ako v krcme.

                          • avatar
                            chippy, 15.4.2025 14:57

                            yep, pamätám si to jeho neznáme zranenie :d :d

                            • avatar
                              agent47, 15.4.2025 16:39

                              tak ako selektovat informacie si mozez vzdy podla toho co sa ti hodi no

              • avatar
                agent47, 15.4.2025 13:47
                1. suhlasim
                2. ta situacia sa riesi len preto, lebo sme dostali gol, inac by kazdy na to sral…ale zaujimave ze sa neriesi ako to spackalo X dalsich hracov po nejakom bezvyznamnom neskodnom odkope, a to zase riesim ja
                • avatar
                  Vajbi, 15.4.2025 13:51

                  Tak jasný, Chalobah byl pozičně uplně mimo. A to nebránění Cucurelly bylo taky na přes tlamu

    • avatar
      agent47, 15.4.2025 11:36

      Co tam zrobil take? Sice zase riskantne rozohravky ale to ostatni hraci to dosrali a umoznili tomu hracovi easy strelu. :d

      • avatar
        chippy, 15.4.2025 13:15

        na úrovni Liverpoolu sme rozhodne boli… tí dali raz PL a 2× CHL…

        • avatar
          Dacan, 15.4.2025 14:26

          Neboli ani náhodou.

          • avatar
            chippy, 15.4.2025 14:27

            preto 80% zápasov končilo remízou a i finále penaltami? v čom boli ako lepší od roku 2017?

      • avatar
        Vajbi, 15.4.2025 13:34

        Vize by tu přece byla, akorát to nepůjde hned. Bohužel fans Chelsea jsou ti poslední s nějakou trpělivostí no.

  • avatar
    BLues., 15.4.2025 11:56

    Excl | Chelsea are closely monitoring the development of Georginio #Rutter and have added him to their shortlist for the next transfer windows. #CFC

    The 22-y/o versatile forward is currently out with a foot injury but has had a strong season with Brighton, scoring eight goals and providing four assists. One to watch. Contract until 2028.

    @SkySportDE

    • avatar
      BLues., 15.4.2025 11:58

      5+3 v PL a momentálně 2 měsíce out. Ten je náš.

  • avatar
    Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 15.4.2025 13:11

    Vajbi, k té diskuzi s fin., oddělením, samozřejmě to s někým museli konzultovat, ale asi se moc spoléhali na to, že ty posily prostě budou hrát dobře nebo se někteří dají dobře prodat. V tom si myslím, že se ti dva přepočítali. Ve výsledku všechny mladíci co vyskautovali by v Brightonu nebo v Monacu měli dostatek času na rozvoj a pak by se krásně prodali, ale tady v Chelsea je ten tlak obrovský a jak už se řeklo mnohokrát, tady se očekává úspěch. Druhá věc je, že vyskatuješ kripla Laviu za 60m a on ti odehraje 10 zápasů za 2 roky.

    • avatar
      Vajbi, 15.4.2025 13:45

      Tak s prodejema zatím problémy nejsou. Uvidíme co dál. Chápu, že nejsme na úrovni Brightonu nebo Monaca, ale tohle je „tak nějak“ přesně ten problém. :d Lidi čekají, že koupíme 21 letý hráče a za rok budeme vyhrávat tituly. Místo toho by měli čekat něco jinýho (dlouhý proces), jenže spousta lidí, místo toho, aby se stím smířila, že Roman je pryč a ty mladý kluky a mladýho trenéra podporovalo, tak je pošlou do prdele. „všichni jsou to sráči, táhněte“, dejte nám zkušenýho trenéra a bla bla bla".
      Lidi si musí zvyknout na nové zítřky a přijmout to, nějakou dobu ten jejich projekt prostě pokračovat bude. Já nehcapu, jak můžou být všichni tak znechucení z toho, že nevyhráváme. Tvl na světě máš velmi málo klubů, kteří vyhravají furt.

    • avatar
      Vajbi, 15.4.2025 13:48

      Já budu Marescu, (pokud tady bude) hodnotit za rok/příští sezonu. Ale jestli nedá LM, tak bude mít určitě černý puntík. :d

        • avatar
          Vajbi, 15.4.2025 14:17

          Budu ho pořádně hodnotit příští rok. Já jsem taky fanda, akorát mám trpělivost a vidím v tom trochu smysl.

          • avatar
            Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 15.4.2025 14:19

            Tak keď vidíš zmysel tom že hráme horšie ako od Potterom a v polovici apríla sme ešte nevyhrali zápas von tak teda okej. Po minutej miliarde sa to ale dá pochopiť.

            • avatar
              Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 15.4.2025 14:20

              Takže ty vlastne ani na Pochettino s Potterom nemáš žiadny názor ?

              • avatar
                Vajbi, 15.4.2025 14:27

                Pottera nemá vůbec smysl hodnotit, ten prestoupil do naprosto dojebaného gulase rizeneho maniakem.
                Pochettino ve finále ukazal lepší práci než to vypadalo, měl asi trochu lepší tým, na druhou stranu zas o rok min zkušený hráče. Nicméně nechtěl to, co chtělo vedení, každej měl svou vizi, tak šel pryč a vypadnout s americkým národakem proti nějakým mini státu, jehož jmeno už ani nevím.

                • avatar
                  Vajbi, 15.4.2025 14:30

                  Hele Maresca je mladej trener, možná bude úplně k hovnu a za 3 roky si na nej nikdo nevzpomene jako na Boase, ale Pochettina bysme fakt nechtěli živit moc dlouho, ten je už jasnej, že se jedná o lehce nadprůmernýho trenera.

                  • avatar
                    Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 15.4.2025 14:34

                    Tak pozor Boas mal celkom ešte dobrú kariéru to Maresca by bol rád keby aspoň tak dopadol to smradľavé hovno skončí úplne na smetisku dejín. To skôr Lampard ako tréner dopadol na hovno ale tak možno ešte niečo ukáže. Smradľavé hovno Maresca sa za mňa dostal niekde kde sa nemal absolútne nie je moderný a je pre neho vlastná pravda dôležitejšia ako úspech tímu. Absolútne arogantne vyjadrovanie od začiatku nepodložené ničím a horsi futbal sme len pod Lampardom hrali. Navyše vy tu vinite WS ale on je s nimi jedna ruka.

                    • avatar
                      Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 15.4.2025 14:35

                      Akože porovnať Boasa s Marescom to chce silnu dávku drog :d Boas bol pomerne úspešný už keď sem prišiel Maresca ledva vyhral Champ s najsilnejší tímom v histórii champu a fanúšikovia sa tešili keď odišiel.

                      • avatar
                        Vajbi, 15.4.2025 14:53

                        Ja je neporovnal. Rekl jsem ze si na nej nikdo nemusí stejně tak na Bosse, který je kazdymu u prdele. :d
                        Díky za kvalitní pokec. Ja se s tebou rozhodně nebudu pouštět do podobných věcí jako celzy.

                        • avatar
                          Vajbi, 15.4.2025 14:54

                          Nikdo vzpomenou*

      • avatar
        chippy, 15.4.2025 14:04

        jestli nedá LM :d :d :d to je nadmieru jasné, že už nedá CHL, ani keď je na to 5 miest … ten klaun nedá skôr ani EL, možno vyhrá EKL

  • avatar
    Vajbi, 15.4.2025 13:37

    Chelsea defender Ishe Samuels-Smith has signed a new contract until 2031. He is on the verge of making his first-team breakthrough at Stamford Bridge.

    • avatar
      Vajbi, 15.4.2025 13:57

      Ahoj brutalko, jak se máme? :d

      • avatar
        Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 15.4.2025 13:58

        Ale ide to a ty

        • avatar
          Vajbi, 15.4.2025 14:17

          já celkem taky, chtělo by to lepší výsledky ale dá se to (y)

  • avatar
    Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 15.4.2025 13:57

    https://understat.com/league/EPL túto to máte krásne napísané len Crystal Palace a Southampton dostali menej gólov oproti xGA ako my. Napriek tomu ho tu bude oslavovať aky je defenzívny genius

    • avatar
      ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 15.4.2025 14:42

      https://understat.com/league/EPL Tuto to máte krásne napísané, v očakávaných bodoch máme byť na piatom mieste zaručujúcom ligu majstrov. Napriek tomu ho tu budú kritizovať a oslovovať škaredými menami

      • avatar
        Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 15.4.2025 14:45

        No veď viac mame toľko bodov koľko si zaslúžime. Ale za posledný polrok to je neskutočný pokles a pri súčasnom trende to na konci sezóny nebude ani to. Navyše on nemá zásluhu natom že až 5 tímov postupuje to mu len padlo do karát pri súčasnej forme tímov sme mali byť jednoznačne top 4

    • avatar
      chippy, 15.4.2025 14:10

      Vajbi je aspoň platený, ale Bles to robí zadarmo :/ :d

      • avatar
        Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 15.4.2025 14:14

        A Čelzý s Thomassonom sa zase nudia na devilpage tak mudruju tu

      • avatar
        Vajbi, 15.4.2025 14:19

        Třeba Blese platím já, abych měl podporu?

        • avatar
          BLues., 15.4.2025 14:23

          Stejně tu všechny platí Cala.

        • avatar
          chippy, 15.4.2025 14:59

          nope Nkunku je skvelý hráč, čo už za svoju karieru dokázal… Maresca ani WS neukázali, že sú skvelí… to je rozdiel

          • avatar
            bles, 15.4.2025 15:09

            To by byl Nkunku hodně blbej, kdyby ti za takhle slabou obhajobu platil.

            • avatar
              chippy, 15.4.2025 15:10

              možno niečo ako aj ty, keď len papagajuješ Vajbiho názory, resp. dáš sem tam nejaký suchý sarkastický koment :d

              • avatar
                bles, 15.4.2025 15:15

                Dlouhé roky jsem tu byl osamocenej bojovník za šikanované plejery, já nemám potřebu papagájovat! Ale vajbi je rozumný kluk a kdybych někoho papagájovat měl, tak by to nebyla špatná volba.

              • avatar
                Vajbi, 15.4.2025 15:16

                Jj my jsme si šli vyloženě do noty s petrovicem :d

          • avatar
            eLpReZiDente, 15.4.2025 19:39

            Nkunku je hráč max pred bundesligu, nie na PL, ale verím že keby hral v takom Liverpoole alebo City, tak by bol top

            • avatar
              Jimmy#MarescaOut, 15.4.2025 19:55

              Top může být silně slovo i v jeho případě u těchto klubů

              • avatar
                eLpReZiDente, 15.4.2025 20:04

                Tak priemer ak by z neho určite nebol no

  • avatar
    BLues., 15.4.2025 14:36

    Konečně pořádná panika, mela a flustrace. Tak se mi to líbí.

  • avatar
    BLues., 15.4.2025 14:40

    Liverpool, Chelsea, Arsenal, Newcastle and Tottenham have all made contact with Dean Huijsen's camp.

    It is conceivable a deal is pre-agreed before the transfer window opens.

    Liverpool and Chelsea have Huijsen particularly high in their thinking.

    [@JacobsBen]

    • avatar
      agent47, 15.4.2025 14:53

      Videl by som takyto scenar: zrani sa, vsetci z toho vycuvaju ale my ho este preplatime o 30 mega navyse aby sme ukazali ego,,,a dalsiu sezonu zacne na FIFE z nemocnice.

      • avatar
        Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 15.4.2025 15:02

        Tak hlavne pôjde taká provízia agentovi že sa to nebude dať odmietnut

    • avatar
      BLues., 15.4.2025 15:23

      Chelsea have Dean Huijsen particularly high in their thinking, and Marc Guehi is another option for them.

      @JacobsBen

      • avatar
        Vajbi, 15.4.2025 15:25

        Tohoto kloučka bych rád. Delap a křídlo.
        Doufám ze se nějakým zázrakem zbavíme Sterlinga. :d Nkunku snad taky.

        • avatar
          agent47, 15.4.2025 16:43

          A potom ich Maresca zhorsi a nic z toho.

        • avatar
          Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 15.4.2025 17:04

          K najhoršiemu trénerovi v histórii futbalu je zbytočne niečo kupovať.

  • avatar
    Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 15.4.2025 14:42

    Smradľavé hovno Maresca si nezaslúži ani základné ľudské prava okamžite by ho sputat zamknúť do debne a odniesť niekam na Nauru

  • avatar
    chippy, 15.4.2025 15:05

    Clinton Morrison (BBC): „Enzo Maresca dělá směšná rozhodnutí. Znám spoustu fanoušků Chelsea, kteří s ním nejsou spokojeni. Jeho rozhodování není správné a pět výher z posledních 16 ligových zápasů není ani zdaleka dost dobré. Chelsea vypadne z míst zaručující kvalifikaci do příštího ročníku Ligy mistrů, jelikož je do konce sezóny nečeká jednoduchý zápas.”

  • avatar
    FlyingWhale, 15.4.2025 15:31

    tady se jede dobrej mastermind trolling, už fakt nejde poznat co je míněný vážně a co né :d

  • avatar
    ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 15.4.2025 15:50

    Takže Chippy, je to takto teda?
    Jorgensen>Petrovič
    Tosin>Silva
    KDH>Gallagher
    Neto a Sancho>Sterling

    • avatar
      kopec #InMarescaWeTrust, 15.4.2025 19:58

      klud do piče akorát tu rozjíždíš ataky :(

    • avatar
      chippy, 16.4.2025 06:46

      Petrovičas si mohol kľudne nechať a preč poslať Sancheza… dvojka Jorgensen Petrovič by bolo určite lepšie ako Sanchez Jorgensen… čiže tím bol na poste brankára posilnený… prečo si Mareš určil Sancheza je jeho rozhodnutie

      Sancho, Neto, Felix, Guiu je určite lepšie ako Sterling, Broja, Moreira

      KDH < Galla

      Silva bol extratrieda, no čas nezastavíš a asi už by som mal radšej v tíme Tosina. Naviac, ak započítame aj zimné kolo, tak Chalo > Disasi

      Ak v tomto nevidíš, že má Mareš o dosť lepší tím (a mohol mať aj viac, kľudne si mohol ukázať aj na Santosa), tak ja nevjem uš… pretože je to markantný rozdiel

      • avatar
        ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 16.4.2025 08:31

        Chlape, Felix tu kurva není? Prečo porovnávaš Guiu a Broja keď ani jeden nehral vôbec a boli za Nkunkom? Že tam zaratas Moreiru aby ti to sedelo :lol: . Santosa mu doslova odmietli stiahnuť pat a mat z hosťovania? Ešte aj Ugochukwa mal minulý rok k dispozícii, toho tiež odmietli stiahnuť späť. Tuto to nefunguje, že tréner si ukáže a tak je ak si si nevšimol už pár rokov.
        Je Sancho Neto lepšie jak minuloročný Sterling? Nie.
        Je Jorgensen lepší ako Petrovič? Nie.
        Je KDH lepší ako Gallagher? Nie.
        Je Amougou lepší ako Ugochukwu? Nie.
        Tosin diskutabilný

        • avatar
          chippy, 16.4.2025 09:03

          Felix tu kurva nie je prečo? Pretože ho nevedel využiť a nevyužíval
          Myslím, že porovnanie Broja vs Guiu je viac ako relevantne
          Santosa tam nemuseli hlavne poslať, určite si po príprave vyberal tím Mareš. Tréner do toho má určite čo hovoriť. Zverejnili to niekoľkokrát, že tím sa stavia na základe dua kktov a trénera

          • avatar
            ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 16.4.2025 09:27

            Vidno jak sa to skladá podľa trénera sme mohli vidieť napríklad s debaklom Chalobah. Minuloročný Sterling mal v lige 8+7, to majú Neto a Sancho spolu dokopy pre porovnanie(6+9). To, že Ugochukwa porovnáš s KDH je asi kampaň jak so Nkakom. Mali priviesť brankára číslo 1, priniesli slabého, čo je ešte horší ako ten minuloročný. To, že porovnávaš hráčov, čo nehrali minulý rok s hráčmi čo nehrajú tento rok je tiež úsmevné :d.

            • avatar
              chippy, 16.4.2025 09:34

              ak je pre teba Sterling viac ako Sancho a Neto, myslím, že môžeme ukončiť túto debatu s tým, čo som napísal do pôvodného príspevku… kto tvrdí, že minuloročný tím bol lepší ako tentoročný, tak je blb a nerozumie futbalu … a zjavne ho nikdy ani nehral

              • avatar
                ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 16.4.2025 09:54

                Šak to máš podložené číslami krista. Oni dvaja dokopy majú to čo mal minulý rok Sterling

                • avatar
                  chippy, 16.4.2025 10:36

                  tvle, kvalita hráča nie sú len čísla… wtf… presne to som písal aj včera.. presne kvôli takým magorom čo máme aj vo vedení, stojí náš tím za vylíž pýču… lebo pozerajú len na ex. tabuľky a stats

                  • avatar
                    ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 16.4.2025 10:54

                    A čo vie akože Neto :lol:

                    • avatar
                      chippy, 16.4.2025 11:34

                      a dosť :d nebyť Lukaka, tak Sterling je najhorší hrač posledného desaťročia :d

                      • avatar
                        ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 16.4.2025 11:39

                        V čom je lepší Neto ako Sterling. Menuj.

                        • avatar
                          Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 16.4.2025 11:55

                          Tak prečo sme za neho dali 60 mega a poslali sme preč Sterlinga ty večný obhajca W+S+M

                          • avatar
                            ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 16.4.2025 12:01

                            Odkedy obhajujem Winstewarta?

                            • avatar
                              Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 16.4.2025 13:07

                              Odjakživa dokonca máš jeho meno vytetované aj na lýtku

                              • avatar
                                ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 16.4.2025 13:23

                                Najprv sa nauč čítať, až potom písať srdiečko ❤️.
                                Niektorým to ide pomalšie v hlavičke, z toho si nič nerob.

                                • avatar
                                  Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 16.4.2025 15:25

                                  Windstanley honic tíško

                                  • avatar
                                    Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 16.4.2025 15:25

                                    Winstanley

                  • avatar
                    agent47, 16.4.2025 12:14

                    „kvalita hraca nie su len cisla“ stym sa da suhlasit, keby mal Jackson 30 golov tak je to stale hovno a doklepavac do prazdnej :d

                    • avatar
                      chippy, 16.4.2025 13:07

                      dokiaľ bude potrebovať na gol 3–5 vyložených šancí, tak áno. Nie je možné, aby sme sa na neho nemohli spoľahnúť, keď väčšinou vždy zlyhá… to kvalitným hráčom nazvať nemôžeš, keďže je to útočník… ak by hral krídlo, ako párkrát zľava, bolo by to o inom

        • avatar
          chippy, 16.4.2025 09:03

          Sancho, Neto, že je menej ako Sterling? :d :d :d :d :d :d
          Jorgensen, Petrovič > Jorgensen, Sanchez.. to, že tam stále strká Sancheza nechápe nik okrem Vajbiho a Mareša
          KDH som napísal, že súhlásím
          Ugo tu v tých pár zápasoch nepredviedol nič.. toho môžeš porovnať s KDH

          čiže wtf tvoja obhajoba? :d :d

        • avatar
          Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 16.4.2025 09:23

          Čo trollik ranná dávka masturbácia nad Marescom je už za tebou ?

          • avatar
            ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 16.4.2025 09:28

            Jop. Ty si stihol dopriať mliečko malým škôlkárom?

            • avatar
              Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 16.4.2025 11:54

              Kamo to nie ale mal som brutálny sen o orgiach takže mliečko bolo dopriate tomu.

        • avatar
          Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 16.4.2025 09:25

          Proste umenie každé leto minút stovky miliónov a oslabiť káder plus každú sezónu začínať so slabším trénerom

  • avatar
    BLues., 15.4.2025 16:10

    Carney Chukwuemeka will miss tonight’s game for Dortmund due to injury. [Sky – Germany]

    :d :d :d
  • supii, 15.4.2025 18:11

    projekt či proces (už sa v tom nevyznám) pokračuje ?
    kam to môžme dotiahnuť túto sezónu ?
    povedzme akože titul v KL a čo ďalej ?
    7 či šieste miesto ?
    to nechcem.

    • supii, 15.4.2025 18:14

      potom MS klubov čisto náhodou dotiahmeme do finále kde na betôn prehráme.
      lebo niekto vsadil na iné kone. a ten náš fotbal aj tak nieje kukateľný.
      všetci očakávaju finále Real a niekto. (Barca, MC, Bayern)
      snáď sa tám tie naše hviezdy nezrania, lebo leto je krátke a ďalšia flop sezóna pded nami :-(

      • avatar
        #Passive Jožo, 15.4.2025 19:07

        Barvič si to ty ??

          • avatar
            #Passive Jožo, 15.4.2025 19:55

            to by som chcel vidieť Debilko ..

              • avatar
                #Passive Jožo, 15.4.2025 20:12

                už si zbiera ..

                • avatar
                  kopec #InMarescaWeTrust, 15.4.2025 20:14

                  vidím že debílko afloat už tu nechodí, toho už jsi ukončil? :(

                  • avatar
                    #Passive Jožo, 15.4.2025 20:17

                    dostal co proto Debilko ešte z neho pôjdeme s Vajbim vybiť ten Rum ..

  • avatar
    ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 15.4.2025 20:58

    Villa PSG im pustili omylom znelku európskej ligy :lol:

    • avatar
      #Passive Jožo, 15.4.2025 21:39

      EL ma znelku??

  • avatar
    BLues., 15.4.2025 21:34

    https://x.com/…001468629234?s=46

    Kocián

    • avatar
      #Passive Jožo, 15.4.2025 21:39

      Už sa pripravuje na rolu Prostituta v base??

  • avatar
    ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 15.4.2025 22:15

    Villa jaký comeback

    • avatar
      eLpReZiDente, 15.4.2025 22:17

      Stále je to 6:3 kamo

      • avatar
        #Passive Jožo, 15.4.2025 22:19

        Drogy kamo ??

      • avatar
        ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 15.4.2025 22:20

        5:4 je Jožo

        • avatar
          eLpReZiDente, 15.4.2025 22:22

          Aha dpc slepý som, sorry kámo

  • avatar
    Thomasson, 15.4.2025 22:25

    Klobouk dolu pred Villou a soucasne odpoved, jak je na tom Villa proti nami v boji o LM, kdyz tu nekdo uvazoval o tom, ze ji snad dostaneme pod sebe v boji o LM.. nedostaneme..
    .. i to srovnani, kdyz clovek vidi tu soupisku PSG, uz jen vratit se do zapasu takhle proti takovy sestave je na klobouk dolu..

    • avatar
      Vajbi, 15.4.2025 22:34

      Díky Tome. Ted je tam šance. :d

      • avatar
        FlyingWhale, 15.4.2025 22:40

        Vajbi nebuď idiot…

        • avatar
          Vajbi, 15.4.2025 22:46

          Ale jo, za pravdu byl upálen i Jan Hus.

          • avatar
            kopec #InMarescaWeTrust, 15.4.2025 22:58

            .. a běž to říkat těm, kterým muslímáci při útocích zabili členy rodiny, děti atd. A doufej že se vrátíš bez rozbité držky..

            • avatar
              agent47, 15.4.2025 23:01

              gumo, chod si citat knihu radsej lebo nic nevies

    • avatar
      agent47, 15.4.2025 22:54

      Ved vy o LM ani nebojujete, ci nieco mi uslo?

      • avatar
        NixenCFC, 15.4.2025 22:55

        My v ní taky nebudeme klud :d

      • avatar
        Pjotr, 16.4.2025 07:09

        Tak stačí vyhrát EL

  • avatar
    NixenCFC, 15.4.2025 22:49

    Guirassy hattrick proti barce málo top

  • avatar
    Sharp 03, 16.4.2025 07:10

    Mbape za likvidačku stop na 1 zápas :d. Úroveň rozhodčích je i ve Španělsku dost kvalitní :d

    • avatar
      #Passive Jožo, 16.4.2025 07:33

      Keby to bolo naopak tak už plaču a dostal by trest na 10 zápasov

    • avatar
      Dacan, 16.4.2025 07:51

      Real je v takový fázi, že to přeju víc i tomu ubožákovi Artetovi. Což je ještě pohoda, ale kurva nikdy by mě nenapadlo, že bych fandil víc Barceloně, než Realu.

        • avatar
          Sharp 03, 16.4.2025 08:21

          Taky. Je to top tým, který dá na 100 % LM a nějaká Chelsea bude ráda za za konferenční ligu.

        • avatar
          Dacan, 16.4.2025 09:19

          Až tam přijde Felix, jako poslední dílek skládačky, tak půjdou na titul.

          • avatar
            agent47, 16.4.2025 11:43

            Ked tam pojde Felix, tak potom sa ukaze aky maju v Aston Ville kvalitny management, ked sa im podarilo dotiahnut takeho hraca.

  • avatar
    beznyku, 16.4.2025 08:52

    kraaaa kraaa

  • avatar
    ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 16.4.2025 11:03

    Benfica want João Félix on loan, and the goal is for it to be completed by the beginning of June at the latest. Rui Costa would like to be able to count on the forward for the Club World Cup.
    (@Record_Portu­gal) #CFC

    • avatar
      Vajbi, 16.4.2025 11:49

      tvl on to hostování posere aj tam a už se ho nezbavíme vůbec :d

    • avatar
      Dacan, 16.4.2025 15:21

      Tipoval jsem Benficu, nebo Saudy, ale je pravda, že na Saudy není moc dobrej :(

  • avatar
    Vajbi, 16.4.2025 12:43

    Romeo Lavia back in full Chelsea training at Cobham this morning. 21yo not in Conference League squad but in training today. #CFC

    • avatar
      BLues., 16.4.2025 13:52

      Ten už je zpátky v tréninku po 25. a to fakt nepřeháním.

  • avatar
    #Passive Jožo, 16.4.2025 15:07

    https://tvnoviny.sk/…-na-politiku?…
    Adolfko ??

  • avatar
    BLues., 16.4.2025 15:08

    Moises Caicedo is the subject of transfer interest from Saudi Pro League side Al-Nassr.

    (@mcgrathmike) #CFC

    Za 682m liber bych ho prodal.

    • avatar
      #Passive Jožo, 16.4.2025 15:10

      kľudne aj za 100 veď máme lepšieho Laviju

    • avatar
      ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 16.4.2025 15:22

      Choďte kadelahsie!

      • avatar
        eLpReZiDente, 16.4.2025 16:13

        Keby to bol Enzo, hnal by si ho všetkými desiatimi

        • avatar
          ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 16.4.2025 17:24

          Áno? Lebo Caicedo je o dosť lepší?

      • avatar
        Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 16.4.2025 17:25

        Choď kadelahsie červený úchyl

  • avatar
    Vajbi, 16.4.2025 15:23

    Chelsea have set a fee of €50million for Renato Veiga. Juventus want to extend his loan for the duration of the FIFA Club World Cup. (Tuttosport)
    Kam na to kurva chodí? :d

      • avatar
        Vajbi, 16.4.2025 15:31
        :d
        • avatar
          Vajbi, 16.4.2025 20:50

          Dacan?

        • avatar
          Jimmy#MarescaOut, 16.4.2025 22:56

          Fuj co to pero v gatích?! Jsem zmateny

    • avatar
      beznyku, 16.4.2025 20:44

      kámo transplantácia?

    • avatar
      Vajbi, 16.4.2025 20:47

      Viděl jsi ale ten gól? Toto musí chytat brankář ve 3 lize

      • avatar
        BLues., 16.4.2025 20:50

        Jo už viděl :d Ale celkově má teď 8+10 v PL, což bych ideálně čekal i od našich top rohlíků.

        • avatar
          Vajbi, 16.4.2025 20:50

          Tak on to bude takovej druhej almiron pravdepodobne. :d

          • avatar
            BLues., 16.4.2025 20:51

            Samozřejmě je to jeho životní sezona. Jinak je to průměrák.

  • avatar
    BLues., 16.4.2025 21:06

    Eze ty mrtko

  • avatar
    #Passive Jožo, 16.4.2025 21:13

    Peréz asi prestal platiť Uefe .. to čo za penalta :d

  • avatar
    #Passive Jožo, 16.4.2025 21:15

    Saka :d

    • avatar
      NixenCFC, 16.4.2025 21:16

      To je chujko :d

    • avatar
      Poll Hamm, 16.4.2025 21:16

      Kez by oba vypadli dneska

  • avatar
    Rozzuřený_nosorožec_Vernon, 16.4.2025 21:19

    veděl jsem, že to Tibo chytí

    • avatar
      #Passive Jožo, 16.4.2025 21:19

      To by chytil aj Harley

      • avatar
        Rozzuřený_nosorožec_Vernon, 16.4.2025 21:22

        aj Robert?

  • avatar
    NixenCFC, 16.4.2025 21:22

    Za mě PSG WIN

    • avatar
      Poll Hamm, 16.4.2025 21:37

      Za mne taky, hrajou nejhezci fotbal

  • avatar
    #Passive Jožo, 16.4.2025 21:24

    Viniciganik už to skúša

    • avatar
      Jimmy#MarescaOut, 16.4.2025 22:54

      Výraz na ban

  • avatar
    #Passive Jožo, 16.4.2025 21:25

    Penalta

  • avatar
    NixenCFC, 16.4.2025 21:26

    Když Vardrid nemůže rozhodčí pomůže.

    • avatar
      NixenCFC, 16.4.2025 21:29

      :lol: Protože spadl ten debilko? :d

    • avatar
      NixenCFC, 16.4.2025 21:31

      No money no funny

      • avatar
        NixenCFC, 16.4.2025 21:31

        Skoro jak na matech

    • avatar
      NixenCFC, 16.4.2025 21:31

      Měl by to prodat debilko!

  • avatar
    Rozzuřený_nosorožec_Vernon, 16.4.2025 21:31

    stejně padnou pod tlakem

    • supii, 16.4.2025 21:32

      tvojmu tiketu za 1,50 €
      :d

      • avatar
        beznyku, 16.4.2025 23:00

        aj to je nieco kámo…

    • avatar
      NixenCFC, 16.4.2025 21:32

      Řeknu to popiči dneska to přeju Interu, Arsenalu i taky a chci at to vyhraje PSG/Inter Barca při nejhorším :d

  • avatar
    NixenCFC, 16.4.2025 21:39

    Hrobaře mi smaže :lol: (y)

  • avatar
    NixenCFC, 16.4.2025 21:53

    Už 5:0

    • avatar
      NixenCFC, 16.4.2025 21:54

      Je to narcis a dojebe to tým :d

    • avatar
      NixenCFC, 16.4.2025 21:55

      Jebat na ně jsou to mrdky :d

      • avatar
        FlyingWhale, 16.4.2025 21:55

        Čekal jsem zábavnější odvetu

    • avatar
      NixenCFC, 16.4.2025 21:55

      Tak ten tým je dobře poskladaný prostě

        • avatar
          NixenCFC, 16.4.2025 22:29

          Pravda (y)

    • avatar
      Vajbi, 16.4.2025 21:56

      To není mas soupeř. Ti mají ez los, žádný poháry. Souhlasím výše s Celzym

      • avatar
        Jimmy#MarescaOut, 16.4.2025 22:52
        :d
    • avatar
      Rozzuřený_nosorožec_Vernon, 16.4.2025 22:17

      kámo oni vyhráli po padesáti letech trofej. Je úplně jedno, že to je malej nepodstatnej sranda cup, pro ně je to jako LM a jsou namotivovaní jak blázni na kreatinu

  • avatar
    #Passive Jožo, 16.4.2025 21:59

    Maďarský Sylvester Stallone v štúdiu??

    • avatar
      Vajbi, 16.4.2025 22:00

      Kamo uz jsi uzdraveny?

      • avatar
        #Passive Jožo, 16.4.2025 22:04

        Jasné a ty kámo?

        • avatar
          Vajbi, 16.4.2025 22:11

          Ja su zdravý furt.

  • avatar
    BLues., 16.4.2025 22:25

    Kompany WOAT

    • avatar
      ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 16.4.2025 22:26

      Tommy T would never

    • avatar
      NixenCFC, 16.4.2025 22:32
      (y)
    • avatar
      Jimmy#MarescaOut, 16.4.2025 22:50

      Hlavně ne Arsenál

  • avatar
    Monster@Ich Luv Šeri a Tušel na fetu OUT, 16.4.2025 22:31

    Saka úplně jinde než Palmer.

    • avatar
      Jimmy#MarescaOut, 16.4.2025 22:48

      Donedávna naopak. Každopádně se nedají rovnat, jiní hráči každý

  • avatar
    Jimmy#MarescaOut, 16.4.2025 22:48

    Supího předpověď na picu :d

    • supii, 17.4.2025 07:24

      dnes v KE +25 takže v pohode

  • avatar
    Jimmy#MarescaOut, 16.4.2025 22:52

    Mel jsem zeleny uz dneska :(

  • avatar
    beznyku, 16.4.2025 22:58

    Inter, Arsenal,
    necakane :d

  • avatar
    agent47, 16.4.2025 23:00

    Dobre dno, ze Real vyradi nejaky Arsenal.

      • avatar
        NixenCFC, 16.4.2025 23:03

        Ok já bych to nejvíc přál klidně Interu (y) z těch všech.

    • avatar
      NixenCFC, 16.4.2025 23:27

      Jako pravý Woat

    • avatar
      eLpReZiDente, 17.4.2025 07:15

      Nemôžeš upisať dušu diablovi, keď už dávno žiadnu dušu nemá

  • avatar
    NixenCFC, 17.4.2025 05:28

    Zajímavé když někdo napíše xkrat normální komentář smažou ho, když tu nějaký uživatel si píše za svoje trolicí účty nic. Že by to byl někdo z cenzorů? pravděpodobnost je vysoká. (y)

    • avatar
      bles, 17.4.2025 07:17

      (y) Souhlasím, admin měl být nastoupený hned v noci a mazat to, ale někde si čonil huráka…

      • avatar
        eLpReZiDente, 17.4.2025 07:37

        Sorry kámo, ale to porno sa samo nepozrie

  • avatar
    Jimmy#MarescaOut, 17.4.2025 08:07

    https://youtu.be/50ROAdFgXYk?…

    :d
  • avatar
    afloat, 17.4.2025 08:09

    Vajbi gratulujem k postupu

    • avatar
      Vajbi, 17.4.2025 08:17

      Díky Kamo. Ted uz pravděpodobně budu fandit Interu. :d

  • avatar
    Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 09:47

    https://www.bbc.com/…ckg1y481d19o
    „We can reach a European semi-final, which, yes, it isn't the Champions League but it is still a European competition. It's quite clear the direction and style is the right one,“ added Maresca.

    Takze aby ste vedeli vitazstva proti Shamrock Rovers Legii Varsava a FC Kodan robia Marescu toho najlepsieho manazera v historii klubu aspon podla neho. Aj to ze tazil z vynikajucej formy ktoru mali hraci na konci sezony a preniesli si ju na jesen.

    When asked whether he trusts his football can entertain Chelsea's fans, Maresca said: "I am not able to do a different style.

    Aspon niekedy tento vykal hovori pravdu.

    • avatar
      Vajbi, 17.4.2025 09:59

      A tohle jsi tam proč nedal?
      „For me, is that enough? No, because I would like to fight for titles, fight for the Premier League and Champions League.“

      • avatar
        Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 10:04

        To je len výstrel do tmy ktorý mu niekto povedal aby to hovoril lebo ešte donedávna nemal ambície žiadne a potom otočil aby nekazil PR. Ale všetko ostatné naznačuje tomu že je absolútne spokojný so súčasným stavom a nehodlá ho meniť.

      • avatar
        Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 10:09

        https://therealchelseafans.com/…this-target/

        • avatar
          Vajbi, 17.4.2025 10:14

          tak není spíš problém v klubu, když mu neřekl, že cíl je LM? :d
          Nicméně pro mě jsou, jak jsem již několikrát řekl, tyhle jejich vyjádření k hovnu.
          Howe, Arteta, ti vyloženě lžou, Pep ti neřekne pro jistotu nic, atp…

          • avatar
            Vajbi, 17.4.2025 10:16

            Já bych raději chtěl nějaké vyjádření Eghbaliho nebo aspon našeho sportovního úseku, jaké jsou cile do budoucna a nějaké časy atp…Pokud Marescu vyhodí, fajn, dojde novej maresca, pičovat tady budou lidi na kohokoliv, ale zajímalo by mě, jaké cíle má klub jako takovej.

            • avatar
              Crymes#GrahamMareškaDebílkoVonChamp, 17.4.2025 10:39

              Když udělá top 5, nikdo pičovat nebude. A že se dala v pohodě uhrát se nedá popřít.

              • avatar
                Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 10:42

                ak sa da TOP 5 znamena to ze budeme musiet vyhrat dake tazke zapasy a potom okej

                • avatar
                  Crymes#GrahamMareškaDebílkoVonChamp, 17.4.2025 11:27

                  Ani nemusí. Kdybysme porazili ty Fulhamy a Ipswiche a tyhle hovna… jsme úplně v pohodě.

            • avatar
              Dacan, 17.4.2025 10:51

              Na cíle do budoucna je už trochu pozdě ne? Ve fotbale jde všechno strašně rychle a za jejich vedení jsme ztratili 3 roky, pokud letos nedáme LM a EKL.

              Jejich začátek byla jedna velká příšernost a žádnej plán. Druhej rok se mělo všechno uklidnit a konečně začít budovat tým. Letos se mělo hrát o TOP4 a klidně i útočit na titul. Neděje se vůbec nic. Když Maresca nedá TOP4 a EKL, tak by to měli vyhodit, ale to by znamenalo už 5 hlavního trenéra, když nepočítám Lampse , za tři roky ty vole. Šílenost. Jsou samozřejmě věci, který se povedli, ale pořád jde hlavně o výsledky, když nemáš výsledky, tak nemáš nic(fans, značku, prachy).

              • avatar
                Dacan, 17.4.2025 10:52

                *povedly

              • avatar
                Vajbi, 17.4.2025 11:07

                Podle mě se teda děje, o Lm jsme hráli/možná furt hrajeme. Absolutní výpadek Palmera, od Jacksona jsem teda osobně čekal taky trochu víc, nás stojí LM. Obrana se zlepšila, i když teda Colwill taky nevypadá jak jsem čekal, že vypadat bude. Tým je spolu druhou sezonu. (První řádění boelyho já nepocítam). Enzo i Caicedo vypadají oba líp než vypadali. Cucurella si drží snad celou sezonu nějaký standart, to dřív taky nebylo zvykem.
                Jasně utrácíme peníze, křídla jsou krom madafaky na piču a ani ten by neměl být volba č.1. Od neta jsem čekal víc, brankařská pozice je fraška, nákup felixe je fraška, nenákup Dhurana/Samua se ukazuje jako špatný rozhodnutí.

                • avatar
                  Vajbi, 17.4.2025 11:10

                  Mně je to jedno, rozumím Vám. Máte na pičování svoje právo. Podle mě je na to brzy.
                  Chci další přetupák, chci konečně pravýho stopera, který odehraje 15 zápasů v řadě, vidět Santose, lepšího golmana. Nový křídlo místo toho neschopy Mudryka.
                  A Odchod Skunka, Sterlinga, Chilwella i kdyby je měl někdo :d

                  • avatar
                    Vajbi, 17.4.2025 11:12

                    A CO HLAVNĚ NECHCI, JE BANDA IDIOTŮ ZA SANCHEZEM, KTEŘÍ NA NĚJ HULÁKAJÍ CO MÁ DĚLAT, KDYŽ JEJICH NEJVĚTŠÍ ÚSPĚCH JE VYPÍT V NEDĚLI PO OBĚDĚ 5 PINT. AT SI DĚLAJ SVOJE PROTESTY, AT PIČUJOU NA MARESCU, ALE KURVA NENADÁVAJÍ VLASTNÍM HRÁČŮM!.

                    • avatar
                      Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 11:41

                      napriklad ja na hracov nenadavam pokial to niekto vyslovene nejebe naschval a nerobi si z klubu picu ako to robi naso francuzsko belgicka sekta. Napriklad Sanchez aj ked to nie je boh tak za mna si on ide standard nemam pocit zeby nato jebol je to proste dobry brankar na ciare a to si plni to ze Maresca mu kaze tolko rozohravat to nie je jeho chyba.

                      • avatar
                        Vajbi, 17.4.2025 11:46

                        Ano, tady s tebou souhlasím. Jedna z věci, kt. mě vadí je ta, že si Maresca jede svoje ačkoliv ví, že na to sanchez nemá. Na druhou stranu se mi líbí, že si stojí za svým (jako pep, klopp atp, na druhou stranu ancelotti by to udělal jinak)

                        • avatar
                          ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 17.4.2025 11:49

                          Carlo nakopáva dlhé lopty na Mbappeho aktuálne.

                          • avatar
                            Vajbi, 17.4.2025 11:57

                            Dívej, já Carla použil proto, protože mi přijde, že ten člověk se snaží/snažil přizpusobit hracum. A kdyby viděl, že Sanchez toho nohama víc posere než zlepší, tak to prostě nebude dělat.
                            Ale chápu to i z druhé strany, že se jasně nastavilo jak se bude hrát a bude se tak prostě hrát. A buď se to naučíš Robe nebo v létě přijde někdo kdo to umí. Bohužel asi nikdo nepočítal s tím, že Jorgensen bude tak akorát jméno na papíře. Čekal jsem od něj víc.

                            • avatar
                              Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 11:59

                              ale tak to ocividne neni kedze prave Pochettino bol odvolany kvoli tomu ze mal iny nazor na to kto ma prist. Naco sa potom kupoval Neto a podpisoval Sancho ked sa absolutne nehodia k vykalu ?

                              • avatar
                                Vajbi, 17.4.2025 12:05

                                jenže sancho i neto se hodí, akorát hrajou piču no

                            • avatar
                              Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 12:13

                              Vajbi teraz trolling bokom ono s Čelzým nemá zmysel dáko diskutovať a niečo mu vysvetlovať, on je skalopevne presvedčený že Maresca je lepší tréner ako Conte Mourinho Ancelotti či Tuchel.

                              • avatar
                                Vajbi, 17.4.2025 12:20

                                Vzhledem k tomu, co se tu vede za projekt, bych z těch jmen tady nechtěl ani jednoho :d
                                Celzy by tady taky bral jiné trenery než je Maresca, kdyby tady byli jiní hráči. Aspon myslim.
                                Ale nemá smysl se bavit o takových jménech, s tím, jak jako klub pracujeme.

                                • avatar
                                  Vajbi, 17.4.2025 12:21

                                  resp jiní hráči a jinak nastaveny klub

                                  • avatar
                                    Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 12:26

                                    a to akoze tito hraci potrebuju neskuseneho trenera z Champu aby boli uspesni ?

                                    • avatar
                                      Vajbi, 17.4.2025 12:36

                                      to akoze klub nebude pracovat s někym, kdo se jim nehodí do projektu

                                      • avatar
                                        Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 12:46

                                        Veď práve a to je kameň úrazu že nikto nevie čo tým sledujú. Začalo to tak že sme tu mali pred Pochettinom top trénerov medzi ktorými sme sa rozhodovali a vyššie ambície a potom zrazu sme prešli k Marescovi že proste potrebujeme len trénera ktorí bude pracovať s tím čo sa mu dá. Ja mám pocit že majitelia po tých dvoch rokoch na to trošku jebú v zmysle že tie ambície už nie su také vysoké a nechávajú to v rukách WS ktorí ale myslia hlavne na seba. Lebo platiť také sumy agentom a míňať toľko peňazí bez výsledkov to nie je úplne normálne.

                              • avatar
                                ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 17.4.2025 12:21

                                Škoda, že som bol hlavným advokátom návratu Tuchela tu no :-(
                                On a RDZ boli moji ľudia.

                        • avatar
                          Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 11:58

                          https://www.mancity.com/…ril-63753603 Jasne drzia sa svojho ale prisposobuju tomu aj tim resp robia to preto lebo im to funguje a ten fungujuci system postupne prisposobuju tomu co maju atd. Ale Marescovi to ocividne nefunguje napriek tomu sa hra na Guardiolu.

                  • avatar
                    Dacan, 17.4.2025 13:08

                    To tě spíš chytá klasickej optimismus do další sezóny, já ho mám vždycky taky :d Problém je v tom, že mraky věcí, který chceš clearlake stále nevyřešilo, anebo samo zavinilo. Což je prostě špatně po kolika utracenejch prachách. A ano, bohužel stále musím dokola připomínat utracený peníze.

                    To je jak kdybys postavil barák, zjistils, že si ho postavil úplně napiču a další léto bys ho stavěl znova, my už ho budeme tohle léto stavět počtvrtý :d

          • avatar
            Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 10:19

            ale ti si to vedia aspon obhajit na ihrisku a my hrame to iste od decembra a je to absolutne trapenka ved kym prvych 16 zapasov sme boli na druhom mieste tak teraz sme na 14 to je za mna absolutny pruser a teda nevidim zeby Maresca nieco zmenil len ako ideme dobrym smerom a vyzera ze fakt on veri tomu co vravi. Zober si Conteho tiez sem prisiel po najhorsej sezone a po prehre s Arsenalom 3:0 absolutne prekopal system. Maresca si ide stale svoje a verim tomu ze aj to ze nema iny styl tak to povedal smrtelne vazne.

            • avatar
              ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 17.4.2025 10:55

              Ani Pep nemá iný štýl hry. Ani Klopp nemá iný štýl hry. Ani Conte nemá iný štýl hry. Ani Flick nemá iný štýl hry.

              • avatar
                Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 11:01

                ocividne to funguje a maju s tym vysledky a prave Conte vedel toho tych formaci skusal vela a casto to prisposoboval tomu co ma v time. Ale cerveny uchyl a Maresca honic tu bude sirit bludy a klamstva len aby z Marescu urobil boha.

                • avatar
                  ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 17.4.2025 11:35

                  Conte hrá vždy to isté. Princípy sú vždy rovnaké. To, že si vyskúša inú formáciu je úplne jedno, keď na lopte to vždy skončí 3241

                  • avatar
                    Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 11:44

                    nezivis sa ty tak trosku klamanim a demagogiou ?

                    • avatar
                      ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 17.4.2025 11:47

                      Pravda, v Interi to bolo 3142 na lopte, pardon.

                      • avatar
                        Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 12:05

                        postupne vyvratim vsetky tvoje klamstva

                        • avatar
                          ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 17.4.2025 12:18

                          Jop. A teraz ja teba trošku obohatím. Formácia ti neurčuje štýl hry ako sa tu snažíš napísať (y)

                          • avatar
                            Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 12:24

                            Maresca sa nezmoze ani nato

  • avatar
    Vajbi, 17.4.2025 10:18

    https://x.com/…247766990892
    :d :d

  • avatar
    Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 10:33

    https://onefootball.com/…3rd-38449388 a to je k tomu červenému uchylovi Čelzymu ktory nevedel akceptovat ze Leicester bol najlepsi tim v histori Championship. Jasne platy nie su vsetko ale vyhrat s takym timom o bod Champ je teda asi rovnaky uspech ako vyhrat s Chelsea tento rok konferencu ligu proti timom ako Legia Varsava Rapid Vieden alebo fc Kodan. A tak isto mal dobru len jesen kde vyhrali skoro vsetko ale na Jar ked sa mu prestalo darit a fanusikov z jeho futbalu boleli oci tak povedal ze ho nezaujimaju a nech idu do pici lebo jedine ho musia vyhodit ak chcu vidiet zmenu

    • avatar
      ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 17.4.2025 10:56

      Platy≠schopnosti
      Vidno túto sezónu kde tí galacticos sú za Ipswichom, ktorý tak posilnil o Delapa ;-)

        • avatar
          ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 17.4.2025 11:33

          Wow, 150M na chujov. Aj my sme minuli cez miliardu a vidíš.

          • avatar
            Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 11:39

            Velmi smutne ako to vyzera po minutej miliarde.

            • avatar
              ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 17.4.2025 11:46

              Tak čo tu vypisuješ ako Ipswich veľmi posilnil veľmi keď kúpili samých chujov okrem Delapa :-).
              Hráči z Champu čo skončili za tým Galacticos a zostupujúci hráči z Burnley, tak málo im stačilo na predbehnutie toho intergalaktického tímu aký champ nikdy predtým nevidel a už navyše bez Marescu, ktorý ich vraj brzdil.

              • avatar
                Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 12:02

                uz zrazu otacas absolutne sa zamotavas do svojich klamstiev. Ispwich posilnil kym Leicester prisiel o klucovych hracov ako napriklad KDH a navyse boli dost moralne zniceny po tom co s nimi Maresca robil na jar. Minuly rok zacinali champ ako najsilnejsi tim v historii Champu a to je pravda a vsetky tieto okolnosti zahrali k tomu ze Ispwich skoncil tento rok lepsie ako Leicester aj ked to nestacilo na zachranu.

                • avatar
                  ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 17.4.2025 12:12

                  Jojo, ja som ten čo sa zamotáva :lol:

                  • avatar
                    Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 12:14

                    vidis ze vies aj pravdu napisat

  • avatar
    ČeLzý@Brutalmárádmalýchchlapcov, 17.4.2025 12:18

    Chelsea are the favourites to sign Jamie Gittens from Dortmund.
    [@cfbayern]
    Bournemouth want to sign Kepa Arrizabalaga permanently from Chelsea this summer but Kepa is wanted by other clubs in England/Europe. Chelsea are ready to sell.
    [@kierangill_DM]

  • avatar
    Vajbi, 17.4.2025 12:35

    Dnes nejsme asi v TV :(

    • avatar
      Brutalmetalsvk #ČeLzý=fanusikManchestruUnited, 17.4.2025 12:37

      logicky ked hrame v case kedy sa hraju trosku dolezitejsie a atraktivnejsi­e zapasy

  • avatar
    Vajbi, 17.4.2025 12:42

    preview

Pouze přihlášení uživatelé mohou přidávat nové komentáře.

Přihlašte se, anebo využijte jednu z nabízených metod pro založení uživatelského účtu.