Chelsea otevřela jednání se Solankem o novém kontraktu
26.8.2016, 00:50
|
Chelsea znovu otevřela jednání s Dominicem Solankem o podpisu nové smlouvy. Mladý Angličan původně požadoval příliš vysoký plat, na čemž prvotní jednání ztroskotaly.
514 komentářů
Neapol nyní jedná s Turínem o Maksimovičovi. Teď jak to brát? Koupěj ho a pustěj k nám Koulibalyho, a nebo je chtěj oba? Jestli AC s náma nechce dál vyjednávat, musíme všechno vložit do maksimoviče a když jsme nabídli 40–45m za Koulibalyho, tak dát 30m co Turín požaduje fakt není problém!!
Jestli nezareagujem rychle, tak jsme v řiti. Jestli Conte nedovede ani jednoho obránce z Itálie, kde je všechny dobře zná, tak to bude docela fail a zároven smutný. Neřikam že máme špatnou sestavu, ale aspoň do obrany někoho dobrýho prostě potřebujem.
Jestli tým jako Neapol bude mít Koulibalyho a Maksimoviče zároven, a my ani jednoho když se o ně celý léto snažíme, tak je tu něco špatně.
https://twitter.com/…945758990336
Docela jsem si ted popovídal s jednim z pracovníků diMarzia, kdo chce může zčeknout. Prej pokud přijde do Neapole Mangala i Maksimovic, tak Koulibaly pravděpodobně odejde, ale o Mangalovi prej zatim nic nevědí.
Neapol ale hraje i evropské poháry, tak širší kádr určitě nezaškodí…
Ricardo #Rodriguez (23/LB), Daniel #Caligiuri (28/RW) and Bas #Dost (26/ST) can leave #WOB. [kicker]
Solanke v Holandsku jednoznačne sklamal. Mal by byť oveľa pokornejší vo svojich požiadavkách. Ak chce hrať za Chelsea, tak musí na sebe ešte poriadne zapracovať. Do Champu s ním.
Konečne sa nedame odrbkať a tlačime my.
1.9 po příchodu 2 podprůměrných obránců.
Emanelo: dostali jsme rozkaz, přivést obránce. Najednou jsme spatřili černého obránce, z francouzské ligy, tak jsme ho koupili. Jen co jsme ho koupili, spatřili jsme dalšího podprůměrného obránce, rozkaz ten zněl jasně, přivést obránce.Nebyl čas lámat si hlavu, kdo je kdo…tak jsme ho taky koupili.
Najednou jsme spatřili černého obránce, z francouzské ligy
Ak to ma byť Zouma tak sem s nim.
Kdyby Zouma, spíš nějaký Djilobodji…
Dokonalé
To ti stačí málo k dokonalosti..
Keď je to trefne napísané, tak áno, stačí mi málo.
Gratulujem… to sa len tak nevidí! Nie každý dokáže diskusiu na tomto webe posunúť ešte o level dole.
Nic proti, ale prakticky tak nějak vypadal příhod legendárního Papyho
nebolo len o ňom. Ten druhy obranca je Hector
mňa by fakt len zaujímalo, že prečo nie je polovica tohto webu vo vedení, keď to je také jednoduché a keď je v ňom toľko debilov a neschopných ľudí… veď to aj slepému musí byť predsa jasné, že miestna smotánka to všetko zvláda ľahšie a s prehľadom a s gráciou.
Psal jsem to včera a napíšu to znova. Není možné aby vedení 3 přestupové období nebylo schopné přivést kvalitního stopera. Dokážu pochopit, že se to nepovede jeden přestupák. Vždy to nejde hladce to je jasný. Jenže naše vedení ty chyby opakuje. Není to teď jenom stoper. Předtím nebylo schopné přivést jakou dobu kvalitního střeďáka. To samé platí o LB, které řešíme jakou dobu.
Ty aj hubas ste napísali v podstate to samé, tak si, prosím, pozri moju reakciu na jeho príspevok. Ďakujem
A tobě přojde normální, že od minulého roku se snažíme koupit stopera a žádný kvalitní doposud nepřišel? Nevím jestli za tohle může Emanelo, spíš mi přijde, že Granovská se drží zpátky a nechce dávat peníze, ale nevím i když vinu na tom bude mít víc lidí i Roman kdyby si dupl, tak už tady mohl dávno někdo být, vždyť dřív ty přestuly řídil sám.
To som ale ja nenapísal, že to je dobré.
Ale je rozdiel napísať o niekom, že sa mi nepáči, že sa mu nepodarilo niečo urobiť. A je rozdiel nadávať mu do idiotov a zosmiešňovať ho v každom treťom komentári (a teraz to nemyslím, že to robí jeden človek, ale všeobecne tak vyzerá naša diskusia).
Aj keď je pravda, že rozumiem tomu, že nadávanie druhým a ponižovanie druhých je najlepší spôsob ako si uľaviť z frustrácie, že tím, ktorému fandíme nedostal zatiaľ to, po čom túžime.
Ale realita je častokrát taká, že keby sme si vypočuli ich dôvody, tak si na 90% myslím, že skôr by sme s nimi súcitili, než na nich nadávali. Ale možno som len naivný, to uznávam.
A kde jsem jim nadával? Nebo je ponižoval, kritika a ponižování je rozdíl. Napsal jsem tu akorát pokud prodají Christensena tak jsou mega piče, což je pravda, pkkud by prodali našeho nenjnadějnějších stoperů.
ale ja som nehovoril o tom, že ty ich kritizuješ. ty si reagoval na môj príspevok na iných ľudí a ja vysvetľujem, že prečo som na nich reagoval tak ako som reagoval.
Jábsi to špatně přečetl, moje chyba
v pohode
Kdo neviděl Pelíšky, nepochopí…
Tak co Varane? Základ nehraje
Laporte má vykupku…
aj Gimenez aj Manolas ale tak prečo kupovať cez vykupku keď sa možme nechať odrbať
Ve španělské lize mají všichni výkupku, musí ji tam mít, aby byla smlouva platná…
Chelsea are refusing to give up on exciting young AC Milan defender Alessio Romagnoli (Mirror) #CFC #ACMilan
Milán: „Neprodáme!“
Bulváry: „To je nám jedno, stejně o tom budeme psát…“
Jelikož si po postupu do Ligy mistrů Borussia Monchengladbach finančně přilepší, předloží londýnskému celku požadovanou nabídku €20mil za obránce Andrease Christensena. (Bild)
peníze na jihoamerické wonderkidy už se blíží
Jestli ho prodají tak jsou mega piče.
Ano prodal bych ho, ale přesně jak ostatní týmy prodávají nám takže pod 50 mil Eur bych nešel
Když už tak s nimi vyjebat.
My a s někým vyjebat? To si neumím představit.
Sami se sebou vyjebem
Mata? Luiz?
když se dívám na naši přestupové politiky tak bych to spíš tipl na těch 20mega, třeba budou dobré vztahy pokračovat
Presne …
Já vůbec nechápu, proč tady tak nadáváte a naříkáte? Prostě se obráncům do CFC nechce a navíc kluby prodávat obránce nechtějí! Pokud jsem se dobře díval na transfermarkt.com, tak mimo Baillyho zatím žádný velký přestup středních obránců neproběhl. Do konce přestupáku ještě zbývá 5 dnů. No a i kdyby se žádný přestup už nepodařil, tak se stane co? Nestane se nic! Cíl je (myslím si) jasný – umístění do 4.místa zajišťující LM. S LM bude daleko lepší vyjednávací pozice pro přestupy. Navíc tady bude ještě jeden přestupní termín. A vy tady jen bečíte a bečíte, jak nějaké steré báby na pohřbu. Vedení má letos dva velké „majstrštyky“: Dostalo odvahu zbavit se Mourinha a získalo Conteho. A to je pro začátek nové Chelsea až až..
Proč? Protože máme 5 zdravých obránců na 4 pozice, dva se zraní a co pak, kdo tam bude hrát? Mikel, Matič, nebo se zase Kened na beka, aby byl ještě větší průchoďák? Děkuji nechci.. I sám Conte ví, že obránce je nutnoat a pouze s těmito hráči to nejde odehrát, jen blázen by byl spokojen se současnou obranou. A to, že k nám nechcou? Spíš ty týmy nechcou prodávat ty hráče. Agent Koulibaliho říkal, že chce odejít, ale Neapol ho nechce pustit a to, že vedení nechce dávat neskutečný pálky za tyhle hráče je věc druhá..
Já netvrdím, že obránce nepotřebujeme! Je ovšem realita, že se může stát, že se opravdu nic nepodaří! A co bude pak? Zaoře se SB a odhlásí se CFC z PL? Kdepak! Život půjde dál! Třeba budou muset vytáhnout nějakého talenta z rezervy, ten se chopí šance a třeba se pak budeme divit..
Samozřejmě, že se půjde dál, nechápu tu narážku s tím zaoráním SB. Nikdo tu nepíše, že pokud nepřijde obránce bude konec světa, nebo konec Chelsea. Jen budeme mít sakra problém, pokud se někdo zraní a sám Conte si to moc dobře uvědomuje, ale vedení mu není schopno nikoho přivést.
SB pojde po sezóne tak či tak dole.
Ono je tu ešte vec druhá. Áno, ak budú hráči zdraví a pri aktuálnej forme (aj keď netvrdím, že máme top formu, v porovnaní s minulým rokom je to ale neporovnateľné) môžeme v pohode bojovať o TOP4. Avšak, práve z prvých kôl vidno, že možno môžeme bojovať (aj keď s dávkou šťastia) o titul – a práve preto to zúfalstvo, že nevieme priviesť obrancu, tu je a narastá, pretože by bola škoda, keby práve toto nám stálo ako prekážka za prekvapujúco zaujímavou sezónou. Samozrejme sa môže ukázať, že toto očakávanie je nereálne, ale momentálne tu je. A je tu oprávnené, pretože sme Chelsea a sme zvyknutí bojovať o titul.
„Dostalo odvahu zbavit se Mourinha“ haha spis po prvni krizi ho vyhodilo
Tak tam se nebilo čemu divit, ta krize byla obrovská a jiný trenér by už dávno letěl.
Ako vždy …
pozor, žiadny iný tréner nedostal tím do takej krízy. takže je ťažké sa baviť o tom, či malo vedenie trpezlivosť. okrem toho veľa ľudí chcelo mourinha vyhodiť už na konci augusta a vedenie mu dávalo ešte dosť dlhý čas vzhľadom k tomu, v akom stave tím bol. okrem toho u mourinha nešlo len o krízu tímu, ale aj on to už evidentne nezvládal – čo je vidno na jeho komunikácii.
Kurva nebylo
Jenže i slepej vidí, že s touhle obranou se nedá odehrát celý ročník, nedej bože, když se někdo zraní Vyhazov Mourinha je super, Conte je super, jenže na hřišti to kopou hráči
„Ziskalo Conteho“ Vy si myslite, ze Conte je kouzelnik, kterej z Terryho, Garryho a Brana udela Terryho za mlada, Maldiniho a Cafua. Bohuzel, on je „jen“ skvely trener, ne Jezis, aby tu delal zazraky, menil vodu ve vino a nase prestarle obrance na neprostupnou zed
Obráncu že do Chelsea nechce, … Áno tam je pes zakopaný. Myslím si, že sme stratili renomé, a že vďaka komu to nemienim rozoberať (zbytočné vášne) a presne súhlas, čiže znovu sa stať atraktívnym mužstvom pre hráčov (trofeje, LM) a všetko bude oveľa lepšie aká je súčasnosť. Jediná cesta, ako vraví Conte, … makať makať a ešte raz makať …
Obráncu*
Zaslaný smartfón obráncům *
Tak já myslím, že lákadlo pro spoustu hráčů je už samotná PL, navíc Conte má své renomé. My vlastně nevíme, zda sem hráči chtějí, jde ale o to že je kluby nehodlají za nic na světě pustit. Jak tu bylo – Letos přestoupili vlastně 2 dobří stopeři – Umtiti a Bailly, což prostě vypovídá o tom, že týmy tak jako tak nemají zájem prodávat.
Jak to říkal Wenger, jsou dva druhy přestupů klasické a pak jsou tu přestupy do PL, kde najednou hráč mám dvakrát až desetkrát větší cenu.
Však jasně. Vem si Neapol – mají peníze, Mají Koulibalyho pod smlouvou a žádný zájem ho prodat, tak co udělají? Řeknou si nesmyslnou cenu a my to buď dáme a oni si budou plácat, že nás podojili, nebo nedáme a budou rádi, že zůstal, pro ně to vždy skončí dobře.
Hlavně ví, že týmy z PL mají neskutečný prachy a mohou si dovolit dá se říct kohokoliv a tak šponují cenu co nejvejš.
Samozřejmě Nabízet za Koulibalyho Dortmund, tak si řeknou max o 40 m euro.
Je to tak, jak píšeš. Obránci a to zejména kvalitní obránci je nedostatkové zboží. Přestup není jen o ceně hráče, je to také o jeho mzdě. A nejspíš si i oni sami uvědomují, že kývnout hned na první nabídku není zrovna taktické. V klidu si ještě odkopou rok někde v Itálii nebo Francii a s tím, jak vyletěly ceny v poslední době si za rok můžou přijít na daleko víc..
Keď chce hráč prestúpiť, tak väčšinou aj prestúpi, a však musí chcieť a to je otázne či tomu tak je. My to nevieme, len sa domnievame …
Jasně že do toho nevidíme. Ale tak jsou typy hráčů, který kvůli přestupu nechodí na tréninky, a pak tací, co řeknou vedení – když mě pustíte, budu rád, když ne, budu hrát za Vás. Je to i charakteru toho hráče.
Tak teď už těch charakterů ani moc není, si vem ty mladý co šli do Číny, Kataru a jábnevím kam ještě, serou na nějakou kariéru, hlavně, že mají chechtáky.
Jo ale jsou určitě tací, který maj rádi klub, který je vychoval a přijde jim nemorální jim říct – pusťte mě, nebo nazdar. Já to plně chápu, že chtějí sice pryč, ale nepujdou přes klub, co je vychoval.
Hráče, který kvůli přestupu nechodí na trénink, bych rozhodně do kádru nechtěl.
Na tom se shodneme!!
Chelsea je pořád velké lákadlo a jedna nepovedená sezóna to nezmění, pořád jsme obrovská značka v tom to nebude.
Tak stým to si dovolím nesúhlasiť, boli sme ako som už písal …
Pořád jsme, jako myslíš, že po jedné sezóně bez LM už nejsou světovou značkou?
Renomé je minimálne pošramotené …
To třeba ano, nenalákáme Thiaga Silvu a Bonucciho, ale právě proto bychom mohli někoho mladšího, kdo bude mít jistotu, že dostane šanci ve velkém klubu, i když zatim bez LM. Proč by sem jinak chodil Kanté???
Lebo verí Contemu a jeho koncepcií? Ale to neznamená, že sa k nám teraz všetci pohrnú, len preto že sme Chelsea …
Vždyť říkam, že někteří dají na jméno trenéra například
A taky neříkam, že sem mají všichni chtít, protože jsme Chelsea
Bol by som šťastný, keby tomu tak nebolo …
Tak ty tu mluvíš, že nejsme lákadlo, ale minimálně finančně si tu u nás výrazně polepší oproti takové Itálii a vem si kolik hráčů přestupuje do Emirátů a Číny jen kvůli tomu? + Tady Chelsea nabízí potenciál pro vzestup a kvalitní soutěž.
Preto idú k nám tak ochotne?
OMG, znova – neni to jen na hráčích, ten klub v první řadě musí souhlasit s jeho prodejem a my NEVÍME, jak se na to dívají samotní hráči.
A do toho ještě nenažraní agenti.
Asi tak, mnohdy hráč přestupuje jen kvůli agentovi. Kolikrát hráč pak přiznal, že vůbec neměl kontrolu nad tím, kam šel.
Daj mi nejaké príklady. Rad by som sa dozvedel niečo nove.
Teď hledat nebudu, někde jsem to četl před dobou, nebyla to nějaká mega hvězda, ale stává se to. Ono stačí koukat na „podivné“ přestupy hlavně na východ.
Ale nebola debata o BIG TRANSFERS popripade prestupy do Chelsea? To potom mi nejak nedava logiku
Asi tak, mnohdy hráč přestupuje jen kvůli agentovi. Kolikrát hráč pak přiznal, že vůbec neměl kontrolu nad tím, kam šel. ako dôvod prečo k nam nepride hrač
Já to myslel tak, že když my nabídneme za hráče 40 m, a Zenit 42 m a hráč chce k nám, tak se může agent dohodnout na větší gáži se Zenitem a přesvědčit hráče, že to je pro něj to nejlepší
Ale to neznamena že hrač nemal vôbec kontrolu nad tím kam šel nie?
To máš pravdu jde pak o to, zda se nechají vodit tím agentem za nos viď
tak v tom pripade niesu chudačikovia ale hlupačikovia
To se nevylučuje
Ale občas to i vypovídá něco o tom hráčovi, přece má k tomu taky co říct a nenechat se sebou jen vyjebávat. A nebo si vybírat jinýho agenta, vždyť člověk musí poznat při prvním přestupu co je to zač, jestli myslí na jeho dobro, nebo jen jak si namastit kapsu.
Tak hlavně hráči z JA maj často zle postavené smlouvy, kdy o sobě vůbec nemůžou rozhodovat. Oni je vytáhnou ze slumů, řekni – podepiš, nebo jdeš zpátky a on to udělá…
Hlavně to vlastnění 3.stranou, to je hnus..
Je no, ale když se koukneš kde je je například celý argentinský fotbal…
Ok, máme na to odlišné názory …
Tady vůbec nejde o to, že by se obráncům k nám nechtělo, ale nám, resp. vedení se nechce dávat přemrštěné částky za ně. Naše pozice se nějakým postupem do LM vůbec nezlepší, naopak, budeme v ještě zoufalejší a tím pádem vydíratelnější pozici, protože jít s tím co momentálně máme do sezóny, ve které se hraje Evropa je sebevražda.
Poslední 2 dny samé dobré zprávy
Don't worry, be happy
Koho považujete za najlepšie CB k Zoumovi? Terry/Cahill/Ivanovič .
Nejak si z nich neviem vybrať. Bol by som hlavne rád za PREČO (vysvetlenie)
To je jako volit mezi obřím vypachovačem a hovnovým sendvičem
Cahill. Je (myslim) nejmladsi, z nich nejrychlejsi a pokud by hral po boku kvalitniho stopera, jako je Zouma, tak by sam mohl hrat dobre
no mne sa zdá Ivan rýchlejší. Ano,na tomto webe sa z neho robí slimák ale on je vystavovaný šprinterským súbojom ooomnoho viac ako Cahill a Terry tak potom to vyvoláva taký pocit.
Také jsem za Cahilla. Už jen kvůli věku. Ivanovič je typologicky krajní bek se schopností hrát ve středu. A co ten Miazga? Já předpokládám, že obrana letos nebude pod tak velkým tlakem, že záloha a vysoký presing posune těžiště výš a pak by to mohli celkem dobře zvládat. Jsou mladí, vysocí, běhaví…
no na Ivanoviča každy trener inak pozeral. No Miazga nevyzera že by sa mal do zostavy pozrieť.
Moc příležitostí zatím nedostal a v kádru je pořád. Asi na tréniku maká. Anebo tam je pořád kvůli malému počtu obránců.
Ten Eduardo zaujímavo vyslovuje Chelsea … (ČELSIA)
Ricardo Rodriguez has told Wolfsburg he wants to leave for Chelsea.
Chelsea will bid €20m. [Bild]
My ale nejsme lákadlo, to bude kec
Za to, že řekl, že chce do Chelsea, dostane litr za týden, jako bonus..
a audinu
Audinu samozřejmě. Bude přece potřebovat auto s volantem vpravo…
prečo musíš takto zhadzovať jeho názor?
máš dojem, že by sa sem hrnuli zástupy kvalitných obrancov? a podotýkam kvalitných.
veď aj rodrigéza spochybňuje kopec ľudí, že či to bude pomoc
Já si jen dělal srandu, nemyslel jsem to zle Jen když tu píše Cala, že sem nikdo nechce, tak jsem napsal tohle
Tak napiš jméno jediného obránce, který nás odmítl, který řekl „do Chelsea nejdu!“. Pořád je to jenom o tom, že kluby nechtějí akceptovat námi předložené nabídky a blue-fan i ty teď to podáváte tak, jako bychom již hráče nelákali, což je samozřejmě nesmysl. Pochybuji, že kdokoliv z Itálie, nebo Německa by váhal nad tím jestli se přestoupit do PL, do klubu, jakým Chelsea je. I bez LM v této sezóně.
Eto'o …jaaaj počkať
inak – ty mi ukáž jedného, ktorý je kvôli tomu ochotný niečo urobiť.
jasne, ak ich tím predá, tak (väčšina) príde… lenže nikto z nich za to nebojuje. je totiž rozdiel chcieť prísť (túžiť po tom a byť nadšený z takej možnosti) a rozdiel súhlasiť s príchodom (napr. kvôli prestížnosti ligy, či prachom).
Stones…jaaaaj počkať
Ake zhadzovanie? Tým som len chcel povedať,že je úplne jedno či hráč povie či do daného klubu chce isť alebo nie ( Etoo) alebo čo všetko pre prestup urobi ( Stones-podal žiadosť o prestup) aj tak zaleži všetko uplne na niečom inom.
Takže jediny kto zhadzuje teraz si ty.
Neviem kto si,nikdy som ťa neregistroval ale som strašne rád že ty o mne vieš všetko
bééé ja som to tak nemyslel,
takže debil si tyyyyy, hehe
nie je nič krajšie ako pokrytec
čo to je za tipka ľudia?
Gas Gas?
nie som nikto, len ma štve tvoje pokrytectvo
to tvoje? na nikoho neutočim a ty ma tu obviňuješ. Čiže asi si len čakal na nejaku priležitosť sa do mňa pustiť dufam ,že sa ti uľavilo.
pozri si ešte raz toto vlákno. bola tu normálna diskusia, kým ty si nezačal to svoje „jáááááj“… každý má právo na to, aby mu rupli nervy, všetci sme tu nespokojní zo súčasnej situácie, ale namiesto priznania si chyby alebo vysvetlenia sa začneš navážať, tak som na to teatrálne upozornil a ty si sa na to pekne chytil.
nemožem za to,že maš zle spomienky na to slovo z detstva. Prišlo mi normalne že každy pochopi o čo ide len z vymenovania mena.
No to tvoje teatralne upozornenie bolo naozaj na urovni za to maš pochvalu.
Takže ešte raz
V ktorom bode som si mal priznať chybu a som sa navažal?
Mňa naštartovali 2 veci:
Nemusel som reagovať ako som reagoval, za to sa ospravedlňujem, pretože tebe vyčítam ten bod 2, ale sám sa toho nedržím.
Ja tu nechcem mať blbé vzťahy s nikým. Len to „jáááj“ som pochopil ako výsmech a keďže som nervózny z práce, tak už to so mnou šilo. Tak sa ešte raz ospravedlňujem.
ja za to nemožem že ťa slovo jaj naštartovalo. keby tam bolo „oh wait“ tak by bolo lepšie? Jasne,že som ti ho vratil veď si ma začal uražať ale aspoň som sa neznižil na tvoju uroveň a najhoršie čo som ti napisal bolo „Takže jediny kto zhadzuje teraz si ty.“ čo sa ani ako vratenie utoku neda počitať.
Ani ja tu nechcem mať blbe vzťahy s nikým normalným.
to nemala byť výčitka, len vysvetlenie a ospravedlnenie pokus o ukončenie vzájomných výčitek
Hlavně, že si tu psal o nadávání a teď sám nadáváš, navíc když Carfo na tebe reagoval normálně..
no vidíš, aj ja som len človek
a p.s. ak by sme uvážili, že stones je vzorom toho, ako vypadá hráč, ktorý sa k nám hrnie, tak potom stále zabúdaš na to, že to bolo minulý rok, keď sme vyhrali titul
Co mají udělat, podávat žádosti o přestup, jako největší trapáci? To je věc, kterou bytostně nesnáším, podepsal jsi kontrakt, tak ho dodrž a nech na vedení, co s tebou zamýšlí, jestli tě prodá, nebo si tě nechá. Všichni, o které jsme stáli, to prostě berou jako profesionálové a všechna čest jim za to, „dokud mě současný klub neprodá, jsem stále jeho hráčem a 100% se soustředím na svůj klub“. Hráče, který si vymodlí přestup bych ani v Chelsea nechtěl.
asi som sa do toho už moc zamotal…
ja nie som zástanca (aj keď ako si to po sebe čítam to tak vyznelo) toho, že by nikto k nám nechcel. stále si myslím, že sme tím, za ktorí sa nikto nemusí hanbiť hrať. ale rozumiem aj tomu postoju, že zase nie sme (v tejto danej chvíli a iba v nej momentálne) ani tímom, za ktorí by sa hráči bili (ale máš pravdu, že dokázať to neviem, je to skôr len môj pocit)
Inak rozmýšľam nad tou tvojou otázkou a čítam nejaké články na webe a uvedomil som si jednu vec – že keby Koulibaly vylučoval svoj príchod k nám, tak by už dávno podpísal novú zmluvu. Ešte toto môže byť pre nás stále nádej. Plus znovu poznámky o tom, že Maksimovič (a Mangala) pôjdu do Neapola.
Prosím ať tohle nevyjde
Já už beru i vozíčkáře
takže i djiboljiho a miazgu?
Upřímně? než tu mít 3 stopery (jeden po půlroční pauze), tak ano, alespoň jednoho z nich tu mít, kdyby něco. Mikela ani Ivanoviče už tam vidět nechci
tomori je lepší ako hociktorý z nich
ale hrát si ho neviděl co.
Plne súhlasím, ať tohle nevyjde bože …
Můžeš dát odkaz na ten článek? Nevidím ho tam.
To bude nejspíš nějaký kec z FB, ale lidi tu potřebují zvednout náladu
To je nejakej horší Jamés?
Síce ho nemám moc nasledovaného, ale referencie sú naňho celkom dobré a pri súčasnom stave našej obrany by to bol skvelý deal.
načo pošleme Babu preč a donesieme to iste?
To už tu fakt mohl zůstat Baba.
Elitní ligy se čtyřmi místy ve skupině LM
K poněkud kontroverznímu rozhodnutí dospěla UEFA. Od sezony 2018/19 bude mít ve skupinové fázi Ligy mistrů rovná čtveřice nejlepších evropských lig garantovány hned čtyři místenky. Doposud se pouze anglická Premier League, německá Bundesliga a španělská LaLiga mohly pochlubit akorát třemi takovými rezervacemi. Nejvíce tedy na takovém kroku „vydělá“ italská Serie A, která zdvojnásobí své automatické zastoupení. (uefa.com)
Tak to je jedine dobre lepšie vidieť hrať Inter,Liverpool či Nice ako niejaky Razgrad a takeho tými,
Pičovina, ako všetko čo príde z UEFA.
Neviem prečo si menoval Razgrad a nie napr. Plzeň alebo železnú Spartu, koho myslíš, že zaujímajú tieto tímy? Nikoho. No aspoň sa dostane LM do viacerých krajín. Ale to zas poriešia idioti rošírením LM.
je tam take tými ten ma prvý napadol ale ved neviem ako to poriesia ale necudoval by som sa keby to rozsirili ako rozsirili teraz Euro.
Žere
Italii by ty 2 mista bohate stacila, vsak krom Juve tam neni nic extra zajimaveho. To ty 2 mista mohla UEFA nabidnout rekneme Portugalsku, Francii ci Nizozemsku
Práve taliansko má na tomto pravidle najviac získať
To by sa jeden posral z toho vedenia. Privedú brankára na tribúnu a idú predlžiť s hráčom s ktorým v súčasnej dobe Conte nepočíta. Kto bude hrať, keď jeden obranca chytne trest a druhý sa zraní ? Contemu nezávidín, hlavne ak mu stanovia aby hral o titul. Škoda sa rozčuľovať. Howgh.
a čo ma so stoperom to že doniesli brankara a predlžuju zmluvu solankemu
Zrovna příchod Eduarda i prodloužení smlouvy Solankemu chápu.
Práve že to má hovno spoločné s tým, aké posily potrebuje Conte.
no ale brankara tu trebalo a predlžovať zmluvy tiež treba.Ty si to nepredstavuj tak že môžu robiť len jednu vec.Pošlu ponuku za Kouliballyho a Neapol odpovie za 3 dni.Tak za tie 3 dni nemôžu aspoň taketo maličkosti robiť?Je evidentne,že Chelsea sa snaži o stopera(už sme presedlali na ďalšieho) takže určite nieje tak neaktivne ako tu ľudia vykresľuju vedenie. Proste asi len zly výber klubu s kt. vyjednavame alebo zlý výber hrača (zle odhadnutie ceny)
Arsenal agree £35m deal with Valencia for Mustafi. Will fly to London for medical, seal terms on 5yr contract. Perez medical also today #AFC – David Ornstein, aj trapný Wenger dovede obránce dřív než my. To je k zblití.
„obránce“
Tak choď fandiť Invalidom
Já nemá potřebu fandit invalidům, ale roky si tu děláme srandu z Wenngera a při otm i on koupí obránce dřív než my. Chelsea budu fandit i bez nového stopera.
Tak! V kostce jsi napsal to, o co se snažím už měsíc! Tedy ta poslední věta.
presne
Nezapomínej, že jde furt o bulvár..
A vzápětí druhý zásah do černého! Vždyť to, co se někde píše, jsou pořád jen a jen bohapusté spekulace. My vůbec nevíme a nemůžeme vědět, jaká a jak jednání probíhají. Osočovat vedení s neschopnosti je naprosto nesmyslné.
Někdo tady přestane fandit, když nebude nový stoper?
Barvic, ikdyz ten uz vlastne prestal davno
Tak ten nikdy nefandil, myslím aktivně
Písať tu neustále koho by sme chceli a kto príde a nepríde je zbytočné. Musíme si vystačiť s tým čo máme a dôverovať vedeniu, že vie čo robí a aj managerovi. Já netvrdím že by sa nám nezišli posily, ale buďme prosím realisti, toto je Chelsea a nie výber Anglicka, Európy či. dokonca Sveta. Musíme pracovať, Conte musí pracovať s tým čo máme …
K tomu není co dodat.
A o čem máme psát, jak je krásné počasí? Však jsme na stránkách Chelsea a pouze debatujeme a spekulujeme o případných nových hráčích, nevím co tě na tom udivuje.
Ale počasie je krásne !
To je pravda
Gianluca Di Marzio @DiMarzio
Talks ongoing between @ChelseaFC and @acffiorentina for @marcosalonso03 @SkySport @SkySportsNewsHQ
běloch!!! ?
ten nás vytrhne..
Vždyť nehrál základ ani v Sunderlandu proboha..
Na jeho obranu mu v tu dobu bylo asi 21…
pred dvoma rokmi mu bolo skoro 24 …
Když přišel do Sunderlandu, tak mu bylo 22.
No co si o něm tak čtu, tak byl v Sunderlandu marnej, pak přišel do Itálie a tam prý šel kvalitou hodně nahoru. Já bych ho možná i na lavičku bral, asi raději jej, než Ricarda Rodrigueze
Myslim,že nam netreba obrancu na lavičku. Lavičkarov mame dosť
Za Azpiho náhradu nemáme..
To by mohol byť Ivanovič keby došiel niekto do zakladu
Jenže nikdo takový nedojde
Je lepší na ľavo v zálohe pri 4 3 3 lebo je lepší útočník ako obranca …
No keby bol lepši utočnik ako obranca tak by nehral obrancu,či?
Vo Fjorentíne to tak vyhovovalo asi …
Čiže, som chcel povedať že ako obranca nič moc, tak že súhlas …
no teraz si niesom celkom isty na čo konkretne suhlasiš ale dobre
že netreba obrancu na lavičku …
My potřebujeme hráče do základu
Na stopera ano, tohle je převážně levý obránce.
Na beka taky. Azpi zpět na RB, LB koupit.
Žádná pořádná kvalita na kraj obrany prostě není, já budu mít v týmu raději jej, než toho Švýcara
Tak je fakt, že je ľavák, to je výhoda ale ešte raz. Je niečo ako Baba, lepší do útočenia ako bránenia …
Tak to máme smůlu
Zahraje stopera, beka i záložníka? Tři hráči v jednom, takže máme hotovo.
Chcel som to pôvodne napísať ako odpoveď na jeden komentár, ale napadla mi u toho otázka:
Ako to vnímate? Potrebujeme kúpiť stopéra alebo KVALITNÉHO stopéra, ktorý bude v základe niekoľko rokov (samozrejme stať sa môže vždy hocičo a za nikoho sa nedá zaručiť, to je jasné)?
Sme nechceli Shaw , Bertrand lebo vraj veľa peňazí a toto.
Teraz za no kvalit vyhodime 40 až 50
nie som si istý, či som to pochopil
takže to myslíš tak, že základom je priviesť nejakého (samozrejme nemyslím tip djibodli a miazga) obrancu, ktorý si aspoň rok-dva čo to odohrá?
Mňa by ale skutočne zaujímal váš pohľad, lebo som si uvedomil, že ja si celkom istý nie som v tom, čo chcem a nie som si istý, že za akých okolností by som bol spokojný.
Kvalitní stoper by byl velký přínos. O tom není třeba diskutovat. Realita je, bohužel, jiná. Nejde ukázat prstem a koupit. Takhle to nikdy nefungovalo, nefunguje a fungovat nebude. Já jsem zastáncem nákupu spíš talentů a ty si pak vychovat. To Chelsea zvládá. Talentů máme pořád dost a dost. Že na to pak nemají nebo nemají ochotu tomu věnovat vše, je pak otázka druhá. Zouma to pochopil a je tam, kde je. Ano, byl bych rád, kdyby se kvalitní stoper v tomto termínu podařil, ale nemyslím si, že je to existenční otázka, pokud se to nepovede.
Sice mimo téma, ale včera byl Baroš neskutečnej. Hrál jak na Euru 2004
Som si ani nevšimol že kde dávali Baroša ako hraje Fifu
http://gianlucadimarzio.com/…e-situation/
The Blues are targeting Fiorentina's Marcos Alonso, who despite not being a central defender would allow Conte to shift Ivanovic to the middle and play Azpilicueta on the right.
neeeeeeeeeeeeeeeee
Zase nějakej kompromis našeho zkurvenýho vedení. Přivede se LB a Ivanovic se přesune na CB. To mě poser.
Čiže Conteho odpoveď na moju otazku o stoperovi je Ivanovič?
Nejspíš. Teď už stejně nikoho pořádnýho neseženem
Mne by ani nevadil do zimy max do leta keby bol Zouma zdravy ale inak to bude veľmi slabota kym sa uzdravi a len aby nebolo neskoro.
Takze se s ainou pocita jem na pohary. Skoda, to mu meli dat sanci a jeste by usetrili
S týmto absolútne súhlasím, a myslím si že sním by Conte veľa neriskoval. Dôležité je ale to? že on zjavne nechce riskovať a viac dôveruje tomu že sa Ivan dostane do pohody, čomu já už prestávam veriť …
Ale to je úplně jasné, že už seženeme maximálně takové hráče, žádná kvalita do obrany nepřijde, musíte se s tím smířit..
Musíme poděkovat Marině, Emenalovi a spol. za krásný přestupák a neskutečné posílení týmu po katastrofické sezoně Děkujeme.
a prečo si to tak veľmi mysliš?Veď cez deadline day sa toho stihne viac ako za cely prestupak.Keď Wenger môže v priebehu par hodin kupiť Ozila tak prečo my nie?
Jojo, stejné věci jsme si mysleli i vloni a jak to dopadlo.. letos to bude úplně stejné, vedení se prostě není schopné dohodnout.. kdyby Kanté neměl výkupku, tak tu ani on není..
Kantého jsme ale nekupovali za výkupu. Však se tu mluvilo o 20mega pokud se nepletu a dali jsme za něj 32m
Myslim,že sa ta cena navyšila preto lebo ešte niekto mal o neho zaujem
Real po něm pokukoval.
nie myslim že realne ponuky daval nejaky klub z PL ale som zabudol kto
United a Arsenal
Kanté neměl výkupku.
Videl si jeho zmluvu, keď to vieš tak naisto?
Ano. Likandas mi poslal kopii.
„Důkaz?“
„2 měsíce vs. 4 roky“
Nevím jak to přesně chodí, ale prý měl, ale zajímalo se o něj víc týmu, tak jsme přihodili ale jak říkám, v tomhle se nevyznám, takže možná nakonec neměl a naše vedení je geniální, že takového hráče přivedlo za takovou částku
No šli sme po Pogbovi a to že neprijali 100 mega tak čo s tym narobime. Kto by povedal,že ani taka ponuka nič neurobi. A keby tu bol Mourinho aj tento rok tak je Pogba u nas teraz. Podľa mňa najhoršia vec bolo to ,že sme začali neskoro. Skôr to bol problem ako nejaka snaha. Vedenie zle odhadlo kvalitu našho kadra a začalo rychlo nakupovať až keď boli zle vysledky. Proste podcenili názor trenera
Naše vedení je jedna velká parta amatérů. Chudák Conte, je jen otázkou času než ho to začne srát a vypadne. Nebo bude vyhozen, protože s tímhle matrošem nevyhrál titul.
To by bolo zase niečo nové. Čo si ja pamätám, ešte žiadny tréner neodišiel z Chelsea sám od seba.
Všechno je jednou poprvé.
Tak Conte bude prvý, už vidím že na konci sezóny rezignuje. Ten sa s tým nesere keď kôli vedeniu opustil aj svoj milovaný Juventus.
Já bych se mu ani nedivil. Takový amaterismus jako je u nás, to pro něj musí být nová úroveň.
Tak to je v piči.
Berte to tak ľudia,že ak by Ivanovič hral na CB a šlo bymu to tak Aina by hral zaklad. Alebo sa mýlim? To by nemuselo byť až tak zle v pripade,že by nik nedošiel. Ale stale by zostal problem širky kádru.
presne, málo obrancov …
Lenže keď sa Ivanovič na CB nechyti a Aina bude hrať tiež zle tak budeme mať rovnako nahovno obranu ako minulý rok.
Keď nie ešte horšiu.
lenže Ivanovič mal stále problém s tým, ak ho niekto nečakane hodil do stredu, vždy potreboval nejaký ten týždeň, kým sa tam chytil… samozrejme to, že to tak bolo vždy neznamená, že sa tam chytí aj teraz
Myslim,že Conte vyskuša Ivanoviča v strede najbližši zápas a cele to rozhodne o našej prestupovej politiky do konca mesiaca.
Nevyskuša
Ale dosť sa bojim,že keby došiel ľavy bek typu lavičkar za 20 mega a bol by proste priemerny tak by dostaval miesto na úkor Ainy. Proste dufam,že ak by došiel niekto lavičkovy tak by aj tam zostal a Aina by bol v zaklade.
Blues,Nomad…Ako to je s Matuidim nakoniec?Chelsea už s nim nič nechce?Alebo ma namierene inam?Alebo nakoniec zostava??
Píše se jen o Juventusu.
Podla mňa nezostane určite a ani my ho nekúpime. Takže najskôr Juve.
Čo je dosť škoda keďže Conte chce záložníka. A Matuidi by mohol ísť pod cenou, veď Juve zaňho ponuka 30m €
zatim v PSG, chce ho Juve…o nás a MU zprávy utichly
Já si myslím, že uzavřené není vůbec nic. Máme vytipovaných snad už 10 obránců a teď, do konce přestupáku, se budou vést horečná jednání. Bude to jak na burze, kdo dá víc, bude mít stopera. Snad se někdo podaří.
vďaka chalani
Bral by som ho keď Conte nechce mať z RLC založnika
a útočník teda nepřijde? super
Zalepíme to Solankem
Další geniální tah. Ubrečeného Solankeho si tu necháme, ale makáče Traorého pošleme do Ajaxu.
možno lebo je Traoreho škoda na lavičke narozdiel od Solankeho ktory nechce podpisať predlženie čiže može služiť ako tribunar?
Tak toto bez Conteho súhlasu podľa mňa nebolo, keby Traoreho chce tak si ho nechá.
Doufám.
nemůžeš poslat na hostování hráče bez smlouvy.
ale on zmluvu ma ešte rok čiže možeš ho poslať na hosťovanie. Skôr politika klubu je proti niečomu takemu
Yes. To by bola pekná blbosť aj od nášho blbého vedenia.
Ale on smlouvu má. Sice na rok, ale to je jedno. Když ji nechce podepsat, tak je jedno jestli bude na tribuně nebo hrát někde v Champu.
Nech si to pekne odserie na tribúne.
Tak keby ju podpísal tak by aj tak zvyšok kariéry strávil len po hosťovačkach. Takto si presedi rok Na tribune a o rok pôjde zadarmo do nejakého klubu z Champu.
A Traoré je sice makáč, ale na PL do základu to ještě nebylo. Je to teď na něm. A v Ajaxu se může jen a jen zlepšit.
Ruben Loftus Čík
Tak Gabigol nejspíš do Interu, stejně jako Joao Mario.
Internet má taky nové investory?
jo
http://www.eurofotbal.cz/…iard-331100/
Matt Law @Matt_Law_DT
Chelsea make surprise move for left-back Marcos Alonso #cfc
Panikáááá
Už sa to začína.
Začala dřív než jsem čekal.
To je skoro jak loni. To bylo „Chelsea make surprise move for centre-back Papy Djilobodji“
Další skvělá zpráva.
Chelsea's plan for new stadium runs into trouble… over threat to bats' habitat (Standard)
To je čo za kravinu?
Batman zasahuje
To je na SB nejaké netopierie hniezdo či čo?
Keby som mal trochu fantazirovať a urobiť čo najmenšie prestupy tak by som to urobil takto:
Begoviča by som nikdy nepuštal a zostal by ako dvojka.Eduardo trojka.
Ivanoviča by som dal do stredu so Zoumom.Azpi a Aina na krajoch.Na lavičke Terry,Cahill a lacny nový bek ktory by zaskočil AŽ keď by sa zranil Aina a zaroveň a Azpi inak by mal Terry/Cahill pred nim prednosť a Ivan by dočasne chodil na kraje.
Do stredu by som kupil dal Fabregasa,Kanteho a RLC. Ak je počitame s podmienkou že RLC je utočnik tak by som kupil Matuidiho. Inak na lavičke by bol Oscar,Matič,Mikel minimalne.
O kridlach nemusi byť reč.
Ak by došiel Matuidi tak RLC by bol tretí utočnik ak by RLC bol v zalohe tak by som kupil nejakeho stareho ala Drogba/Etoo na ten jeden rok.
Čiže takto nejak by som to urobil keby som mohol 1 lacny prestup ale dufajme že vedenie sa ukaže že stale vie čarovať a pride niekoľko TOP hračov.
Tak pokud by už Bego chgěl jít pryč, tak přivést toho Lopeze. Ivan stoper no.. radši bych ho viděl na lavičce a v základu nějakýho novýho pořádnýho stopera. Matuidiho bych bral všemi 10 a na hrot by nemusel být špatný i ten Mandžukič.
tak to bola len úvaha keby sme toto leto mali minuť tak maximalne 45 mega
Rovno povedz že vyjebať všetkých anglanov
2 preč a RLC do zakladu.Ano ak na to pozeraš takto. Veď kvalita našej anglickej dvojky je dôvod prečo každy tu chce stopera a prečo si ponukame nehorazne peniaze za stoperov
Cahill je 3 x platnejši vo všetko než Braňo
Prý se zajímáme o Marquinhose…ten by byl top.
Ale ty zdroje… (Express, LeSport10)
To je toto leto prvy obranca zo špekulacii ,ktoreho by som hneď bral.
Máš ho nasledovanrho? Akú má rozohravku?
Tak o jeho rozohravke veľa neviem ale skôr sa mi pači jeho kvalita k jeho veku a že po Kouliballym je to len druhy stoper ktorý by bol aj istota do defenzivy.Žiaden ten taký gimmick „utočny stoper“ čo ma akože prispievať útoku rozohravkou ale je to tak na urovni Luiza čiže buď kupiť naozaj TOP stopera s rozohravkou alebo sa na to vysrať a kupit defenzivnu skalu. Asi len preto som bol ochotny sa zmieriť s Kouliballym aj keď mi pride oproti stoperom v TOP kluboch ľahko nadpriemerny.ale mam rad proste silné poriadne defenzivne skaly v obrane. Proste mam rad stoperov ako Zouma. Aj Manolasa ešte by som tak bral ako tak ale ako vravim.Toto leto fakt nič moc stoperi su k dispozicii. A o Maksimovicovi,Romagnoli a podob si fakt veľa nemyslim a dufam,že nikto taky nedojde
Taktiež mam rad big strong utočnikov ako bol Drogba než utočnikov ako nejaky Destro, a podob. Možu mať veľa golov ale mne sa iny štyl utočnika nepači. Preto som bol aj za prichod Lukaka(ale za normal cenu)
Zatiaľ sa Michy javí skvele takže Bukaku by bol za takú cenu skôr na škodu.
A čo sa týka kridelnikov tak mam rad buď priamočiaré silné a rychlé kridla.Ako Moses,Mane,Cristiano Ronaldo alebo hračov s total brutal technikou.Nič medzi tym.
Najlepší by bol Gimenéz, ale to bohužial nevíde.
Rychlej stoper, vcelku duraznej. umi zahrát i na kraji…oproti TOP stoperum v Evropě asi trochu ztrácí ale i tak je víc než kvalitní…
The surprise move for Marcos Alonso is not thought to impact #CFC’s desire to sign another central defender during this window (Telegraph)
Můžeme jen doufat, že Neapol dovede Mangalu i Maksimovice a že nám pak prodá Koulibalyho.
Už koupili Tonelliho. Mají tam 4 použitelný stopery. Kdyby dovedli 2 a pustili Koulibalyho, tak jich maj 5. Třeba to ještě klapne.
Vůbec nevím kdo to je..
Teraz som pozeral toho Alonsa na Squawke. Bol lepší ako R.Rodriguez aj Baba, hlavne do defenzívy. Ale Hector ich všetkých aj tak prevalcoval. Neviem prečo nejdeme po ňom.
On měl prý loni super sezonu, ale Baba měl taky super sezonu..
Ale tak nech už niekto príde. Od neho nič neočakávam tak môže len prekvapiť.
A je to ľavák, to sa hodí.
srovnavat PL a Serii A je blbost… takovy Evra uz nemel na United ale v Juventusu se chytnul , protoze tam mel na vsechno cas, jiny tempo atd… takze tak s bekama v italii..
ale zase, kvantita ale ne kvalita
Chelsea have offered #Fiorentina €20m [£17m] for former Bolton and Sunderland left-back Marcos Alonso.
To si děláte prdel?
Vždyť o dost lepší Hector by stál stejně!!!!
chelsea je stejně marna jako my oba kluby se na toho Hectora vysrali
jsem nasranej… Romane vyhod je všechny!
"I feel totally happy to be a part of this team and am comfortable here at FC,” Hector told FC Koln's official website.
Podpísal novú zmluvu do 2021
Alonso před pár měsící taky do 2021
to nic neznamená
Ale určite by nestál tých 20. Pytali by zaňho 3× toľko.
aspon kvalita, ne 20 negrů za 10m, který prodáme za 1m po 5 letech hostování
Tak to sme mohli dať 100 za Manolasa, tiež kvalita.
jenže jeho cenu stanovil klub.
Tak můžem ho klidne koupit o 10, 15 mega dráž no, když podepsal.
Conte je zatíženej na Itálii, asi by se zbláznil, kdybychom odtamtud nikoho nekoupili.
tiež nechapem prečo nemože skusiť priniesť aj z inej krajiny.To keď nad odmietli najlepši stoperi v Taliansku tak namiesto toho aby sme sa pozreli do FR napriklad tak budeme skušat stale horšich a horšich v Taliansku?
To už radši Ghoulama o kterém se taky psalo, o počkat on je vlastně taky z Neapole…
Chelsea are refusing to give up on exciting young AC Milan defender Alessio Romagnoli – but could be forced to pay more than £40m to land him. (Mirror)
Pohádkovej děda už není u repre Španělska a najednou chybí svatý Iker v nominaci. Jaké překvapení
A chybí i Fabregas a Pedro
Kto ich teraz trénuje?
Lopetegui. Naposledy trénoval Porto.
Lopata guy
Ivanovic, Terry. To by byla momentálně nejpomalejši stoperská dvojice na světě.
Ako som pisal vyššie,podľa mňa je Ivan určo rychlejši ako Cahill. Neda sa to nejako zistiť? Nejake štatisticke stranky?
Nevím no. Ivan šel strašně dolů, hlavně jeho rychlost. Vždyť on nestíhá už skoro nikoho
Kejhil je rýchlejší
kejhil je rýchlejší v cúvaní pred súperom s loptou až o bránky.
V tom je nejrychlejší
O tom už pár krát presvedčil.
O tom už pár krát presvedčil.
Cahill je rychlejsi., myslím že to jak nestíhá jde vidět pěkné dlouho.
jméno Ivan mi tam vypadlo.
Nebude to len preto že Ivan podstupuje oveľa viac šprinterskych subojov?Kym on musi 15× davat suboj s Walcottom tak Cahill ma nastarosť 2 prihravky za obranu proti Giroudovi.
a kedže sme nehrali vysunutu obranu tak veľmi Cahill nemal kde ukazať že on nieje na tom rychlostne zle. No,veľmi by ma to zaujimalo.
Co zkusit FM? Jakože fakt, FM není FIFA a co vím, tak databázi FM běžně používají i profesionální kluby. A zrovna u takových známých hráčů velkoklubu by ty data měla přesná. Samozřejmě je pak otázka, dle čeho tu rychlost určují. Nicméně asi těžko najdeme nějaký jiný zdroj na porovnání
Kto ma FM tak povedzte
Ivan: rychlost 12, zrychlení 14
Gary: rychlost 12, zrychlení 14
heh
https://www.youtube.com/watch?…
V čase 7:00 (nebo tak nějak) rozebírá všechny hráče z A týmu, tak kdyby ses chtěl podívat :- )
Nemyslim si, že je Ivan tak pomalej.....na tom křídle je to sice vidět hodně ale, tole fakt ne
Tak ono taky ty křídla jsou většinou dost velcí rychlíci, narozdíl od útočníků
Zajímavého asistenta získal nový trenér belgické reprezentace Roberto Martínez, s přípravou národního týmu mu bude pomáhat někdejší vynikající útočník Thierry Henry. (getfootballnewsfrance.com)
Ale pořád nechápu co je vedlo k tomu angažovat Martineze..
Ale pořád nechápu co je vedlo k tomu angažovat Martineze..
Tiež neviem. Čo si pamätám dokázal len vypadnúť s Wiganom z PL, ale vyhral FA cup. Zobrali ho do Evertonu s ktorým vôbec nič nedokázal aj keď mal dosť solídny káder. Totálne priemerný tréner, ktorý Belgičanov s ohromným potenciálom nikam neposunie.
Dokazal nezostupiť každu sezonu s Wiganom.Skoro dekadu nezostupili.A vždy to bolo o centimeter.Bol prvy v PL kto začal hrať na 3 obrancov a celkom dobre to vštiepil Wiganu
No čo ja viem. Podľa mňa sú to neni nejaké velké úspechy na to, že sa dostal do repre Belgicka, ktorá je tuším 2. v rebríčku, ale tak uvidíme jak sa mu bude dariť. Ja si myslím, že moc nie.
Tak v ňom je ta vidina stability.To iste ako to bolo u Moyesa a to dnes nieje len tak.Stabilita na TOP urovni.
Repre Belgicka tiež ešte nič užasne nedokazali
Inter gonna close signings of Joao Mario and Gabigol for a total amount of 75m€
TOP
přecenění hráči…
Mě třeba ten Joa Mario na euru nepřišel jakobnějakej super hráč, spíš jako průměr.
Však on je to takovej Ramires.
Na jednu stranu som hrdý na to, že sa náš tím nenechá zdierať…
na druhú stranu Arsenal
(p.s. ide len o vtip, autor tým nič hlbšie vyjadriť nechcel)
Stoper Marquinhos, levý bek Hector, záloha Matuidi a útok Mandžukič a šlo by se pomalu na titul Spekulovalo se o Jamézovi, nicméně za něj bychom měli prakticky Matuidiho a Mandžu a ještě by nám zbylo
Teď je to na Ementálovi a spol.
přesně tak, vedení stojí za hovno na stopera klidně Varana Laporte…
Bohužial neuskutočniteľné.
prostě máme prachy, ale neumíme je investovat
Mustafi nakonec za 41m euro. Už to potvrdil i kouč Valencie.
Nechápu, proč jsme po něm taky nešli. Mustafi je kvalitní obránce a za celkem přijatelnou cenu. Pro Wengernal určitě dobrá posila.
souhlas. Kdyby byl cerny, tak ho Ementalo hijackne..
leda že bychom obratem poslali naší nabídku, určitě bychom je prebili.. Ale zájem není, naší jsou asi dost sebevědomí v tom, že najdou někoho lepšího což na to tolik nevsazim..
Typek má typicky německé jméno co?
když nam naše cíle unikají, tak jsem chtěl jeho. Ještě levnější než ti, které jsme zkoušeli.
Plzeň, AS Řím
Rip Plzeň
Sparta Inter zajímavé
Wow Liberec nejlehčí skupina
sotooon na spart
OT: Inter a Soton ve skupine… no problem
to abych šetřil na lístky
United musí cestovat na Ukrajinu.
A vlastně i do Turecka.. nice
No Liberec sice musí do Kazachstánu ale i tak hodně hratelná skupina.
Sparta, Saints, Inter a kdo dál? A Liberec s Plzní? Jsem v práci, díky za info.
Group E
Plzeň
Roma
Austria Wien
Astra
Group K
Inter
Sparta Praha
Southampton
H. Beer-Sheva
Fiorentina
PAOK
Liberec
Qarabağ
Díky.
Kompletní výpis
https://pbs.twimg.com/…yz.jpg:large
Jedno je jistý, konec přestupáku bude ještě hodně zajímavej, snad se máme na co těšit
Jak to s Plzni vypadalo špatně tak to ještě dobře chytla.
stejně bez rozhodčího skončí
Dnes o 16:30 derby jak sviňa
Loky v VSS
Zajtra bude lepšie derby. Spartak – Slovan.
Už zďaleka nie? kámo …
nie,*
Wtf? Čo tým chceš ako povedať, že to košické derby je lepšie?
Nie chcel som povedať, že voľakedy to boli super zápasy, kde sa súperi ako J.Adamec či Karol Jokl navzájom rešpektovali a vážili si jeden druhého …
Dnešná Sl. liga ma už nezaujíma len (pasívne)
V ktorom derby sa teraz hráči rešpektujú a vážia si jeden druhého? Ako to bolo v minulosti neviem.
No to chápem …
http://sport.sme.sk/…-trnava.html
dnes už len toto, čo nemá s futbalom nič spoločné …
https://twitter.com/…184061837312
Plzeň, Sparta i Liberec mají celkem hratelné skupiny. Určitě mají na to aby se poprali o druhé postupové místo. Sparta se Sotonem, Liberec s PAOK (podle mě asi nejvýhodnější skupina) a Plzeň s Vídni.
Nejvyrovnanejsi jsem chtěl napsat
Škoda, že se Conte nemůže příliš rozpovídat, zajímalo by mě co si myslí.
Za 2 min tiskovka.
postuj ako najrychlejšie vieš
Řekne zase to samý. Že mluví s klubem každý den a že pracují na posilách
Willian bude ok.
Jde ti to spustit?
http://singidunum.us/chelsea.html
Bego zůstane.
Doufá, že po skončení přestupáku bude mít víc hráčů než teď
Conte says Eduardo has come in as third-choice goalkeeper behind Courtois and Begovic. #CFC
Conte: „The situation is very clear. We have three goalkeepers now. 1 Courtois, 2 Begovic, 3 Eduardo. We needed a third goalkeeper.“
http://cricfree.sx/…/chelsea.php jo tady to jde
Q: Will the club sign the players you want? – Conte: „With this market, it’s very difficult to believe in something. I have some targets.“
Conte: „These targets will be very difficult to buy. But now we have a game against Burnley which is more important than the market.“
Conte: „Then, I hope to have some more players than now.“
Stačí jen kopírovat staré odpovědi z jeho tiskovky a vyjde to nastejno
Conte říká že doufá že do konce přestupáku přijde několik hráčů.
To řekl dávno a nic se do té doby nezměnilo. Skoda, že nechce Mustafiho.
*od
Asi nečekal že budou italský kluby tak odolávat takovejm penězum. Například u Milána kdyby neměli ted nový čínský investory, tak by to určitě přijali.
Ale mají, takže byla naprostá blbost tam posílat 40m. Ti by ho neprodali ani za 70.
Tak za zkoušku nic nedáš odmítli to jdeme dál.
Ztracenej čas.
Conte asked if this squad can succeed if he doesn’t get any new players. "It’s very difficult to say.“
Conte: „Last season the players were 10th. Not 5th, not 6th – 10th. Don’t forget this.“
Ten vyloženě cíleně do toho neschopného vedení ryje. Nedivím se mu.
Nepriamo naznačil, že sú to sračky.
Ví, že s tímhle kádrem neudělá žádný zázraky. Nikdo by neudělal.
To řekl moc pekně.
Vo FPL mam zranenych 2 hračov:
Shaqiri (50% že bdue hrat)
Coutinho (75% že bude hrat)
mate niejake info o nich? neviem koho vymenit..lebo v FPL to je zkreslene..môžu nastupit aj obidvaja…ale ak by ste mali niejake bližšie info o nich bol by som rad
Tvoje problémy… bych chtěl mít..
veď čekuj tiskovky Liverpoolu ak chceš vedieť ako Coutinho.To plati aj pre Shaqiriho
Coutinho na 100% hrát nebude. Taky jsem si místo něj dal Maného.
Vrabele ty jsi takový zkušený, jak ve FPL vyměním celou sestavu?
play wildcart
*wildcard
Did you expect it to be this difficult to bring in players? – Conte: „I must be honest. We will have a problem to reach our target.“
Když přijde Alonso budu jedině rád, lepší jak Rodriguez, kterej by byl možná super do útoku ale je zoufale pomalej…
doufám v Hecora, toho zná každej kdo čuměl na Euro, jen naše vedení se snaží o noname superhvězdy
Mourinho would have probably sugarcoated the whole transfer situation. Conte is very honest, fans love it, the club probably hate it.
co znamená sugarcoated?
to make (something difficult or distasteful) appear more pleasant or acceptable
= že to vlastně zas tak špatné není :- )
Když naposled Mourinho dělal situaci na přestupáku nesugarcoared.....tak to skončilo jeho vyhazovem a spory vedením
#CFC haven't made a bid [for James]. I don't believe they're willing to pay €70m as has been said in the Spanish media (via @GuillemBalague)
dat 60m euro, at berou nebo at sedi na lavce
se spekuluje, že koupili dům v Turíně, dokonce to potvrdila nějaká realitní kancelář. Jamese asi můžeme vyloučit
kdo?
Nakoniec sezónu dohráme v zložení Aina – Tomori – Zouma – Azpi
teraz to vyzerá hrozne, ale keby sa to chytilo…
(samozrejme to neobhajujem vedenie, ale svoju nádej pomaly otáčam z toho, že niekoho kúpime na zázrak, že sa chytia deti – pretože tento zázrak vyzerá stále bližší než to, že niekoho poriadneho kúpime)
jestli Conte s tim co máme vyhraje titul, tak jsem zvědav co vedení
Michy: 40 golu, Costa 39
Nikoho mu budúce leto nekúpia a potom to bude fiasku ako minulú sezónu. Začarovaný kruh.
tak budúci rok tu môže byť christensen a aké, chalobah a RLC budú zase o rok starší, vráti sa traoré, abraham…
to není jak FIFA, že se ti u nich behem sezony zvýší rating o 3 o 4 a ty si je v příští sezoně ponechas.
tak ja som nenapísal, že sú to TOP posily, ale sú to hráči, ktorí môžu (ale aj nemusia) ten káder zase o trochu posunúť ďalej
TOP hráči
Tak údajně se zase manipulovalo s losováním do LM http://jenprofotbal.cz/…sku-26082016
at jdou do prdele ty vole! Real zase ve finale
Ze sportu se stále víc a víc stává komedie
to nie len zo športu, žiaľ .....
Dnes je doba automatizácie
Sa čudujem, prečo to nežrebuje automat
Lebo by sa dal veľmi ľahko naprogramovat tak aby losoval tak ako chce UEFA
Protože udělat automat, kterej losuje opravdu náhodně není nijak jednoduchý
Rly?
Pro UEFA jo.
Tak ať ta neziskovka utratí trošku ze svých zásob za programátory v čele s Nepřítelem a budou to mít i automatizovaný
Pořád jsou to akorát algoritmy, který nejsou opravdu náhodný. Cokoliv co člověk napíše a zatím napsal prostě náhodný neni. To se řeší jinak. Takže kdyby to dělal automat tak by se pořád dalo počítat s určitejma pravěpodobnostma a nějaký týmy zvýhodnit + někdo by se mohl lehce pohrabat v kodu toho automatu.
Nechápu moc čemu se tak divíš
Jakou úroveň náhody tady požaduješ? Jakože nevím, ale stejně, pokud klubu A může padnout nějaký tým ze 4 možných, tak je pro všechny možnosti pravděpodobnost 25%. Tady z toho fakt nic nevyčaruješ, takže podle mě i nějakej program by to zvládl
Netušim jak jsou tam ty pravděpodobnosti ale když se tam celej ten řetězec těch čísel po 100 000 vygenerovanejch čísle začne opakovat…například.....tak to jde asi velmi dobře zněužít. Teda pokud se bavíme pouze o nějakým programu. Tady by bylo vhodný použít možná podobnej systém co používají loterijní společnosti jako třeba losování sazky nebo co to je. Jak tam lítaj ty míčky
Ale samozřejmě klidně si mužou koupit kilo plutonia nebo koupit a namířit satelit někam do vesmíru a snímat záření, který náhodný je
Jak jinak zkorumpovaná UEFA Mafia.
Ale Conte, dobře, že jsi to řekl na rovinu…I když je to všem jasný
Ako som už vravel, Conte sa s tým nesere. Ten je schopný rezignovať pokiaľ mu teraz alebo v zime nedovedu poriadnych hráčov.
https://twitter.com/…942472310784
Gabigol a Mario ofiko v Interu. Číňani už jedou
slova proměňují v činy. Nemluví jen tak do větru jak někdo..
Italum to docela přeju a upřímně jestli to takhle pujde dál tak klidně at nás ty Čínani taky koupí......naše počínání na přestupovým trhu takhle pokračovat nemůže.
Přijít dobrá nabídka, Roman by podle mě kývl
Tak at přijde nebo zachvili bude nakupovat líp než my i Liverpool.....o něj maj totiž zájem taky
Tak Chelsea bude prošetřovat toho, kdo použil ten periscop během zápasu snad ale nezapomenou na to, že mají někoho přivést.
to je vedlejší, sice byl plnej barák, ale asi přišli o prachy takže nejdřív periskop
Ja som si kúpil tiket a nebol som tam.
Podľa mňa zarobili
Anketa – kto je rýchlejší
Cahill
Ivanovič
Terry
Mertesacker
Toho bych předběhl i já.
Jak bys to asi dokázal, když se nepostavíš na vlastní?
Však právě, bych se doplazil rychlejs než Mertesucker.
Má vozík, Tondo.
Už přišel stoper?
Vedení je schopný jen jedné nabídky denně, takže pro dnes už nic nečekej.
Ivanovic na stopera, Alonso na LB a je to vyřešené.
A prumer inkasovaných branek na 3 taky.
A nesmíš zapomenout na Mikela.
31.8. No name nigga stoper.
Tenhle rok to bude větší panika jak loni, dojde severokorejský Djilobojdi a peruánský Miazga.
Peruánský Miazga.
Už se rozhoduje jen mezi posledníma 2 – Hovnobodji a Vemenobodji. Rozhodnutí se nechává Contemu.
Ty skupiny EL nejsou tak strašný. Italové na EL většinou pěkně mrdají a Angličani ostatně taky
A na 1.9. se můžeme těšit na přisného a již pasivního fandu Likandase.
https://twitter.com/…135714701312
Neni černej, nebral bych ho.
parody account
Neříkej
Proč na tréninku nosej ty černý vestičky? To je nějaká zátěž nebo k čemu to kurva maj?
Je v tom elektronika a monitoruje to všechno možný.....to tě mohlo napadnout pokud chceš vědět víc doporučuju https://www.quora.com/…ile-training
U našich hráčů to vidím letos poprvé, tak mě to opravdu nemohlo napadnout Nejdřív jsem si myslel, že to mají jako zátěž na trénink..
Zátěžový vesty vypadaj trochu jinak
Oscara musí lámat i taková sranda, kterou nosí..
Ha-ha
Ha-ha
http://img.ahaonline.cz/…eranek5x.jpg
Jsem myslel, že mají nějakou odlehčenou verzi..
Harley něco pro tebe
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/…273864_n.jpg?…
Pouze přihlášení uživatelé mohou přidávat nové komentáře.
Přihlašte se, anebo využijte jednu z nabízených metod pro založení uživatelského účtu.